-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)»
Торги не відбулися
198 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 985.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 985.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 13:30 - 04.02.2021 09:00
Вимога
Відхилено
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА
Номер:
10331b55d0d144fcbdb794fac88ec168
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-005857-b.b3
Назва:
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА
Вимога:
Вимагаємо надати скан копію офіційного листа від власника АЗС БРСМ-Нафта, як підтвердження достовірності інформації, зазначеної у відповіді на попередню вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 17:45
Вирішення:
Повідомляємо, що на виконання норми п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником надано аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі «Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-005857-b) у відповіді на попередню вимогу.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку надання Учаснику листування Замовника.
Разом з тим, Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" у вимогах до даної закупівлі, не надано спростування інформації щодо недостовірності документів, наданих у складі пропозиції, що підтверджують якість пального, відпуск якого мав здійснюватися через мережу АЗС «БРСМ-Нафта»
У свою чергу, Замовником вжито усіх необхідних заходів для всебічного, комплексного, неупередженого та об’єктивного розгляду пропозиції Учасника, керуючись основними принципами публічних закупівель, встановленими Законом, використовуючи інформацію, яка знаходиться в публічному доступі, доступ до якої є вільним та додатково скориставшись правом на звернення за підтвердженням інформації, визначеним Законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
СКАРГА на порушення законодавства, зокрема неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ «ТД МТК»
Номер:
bbd6bfca1f08415c86aecd37fcb2274b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-005857-b.b2
Назва:
СКАРГА
на порушення законодавства, зокрема
неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ «ТД МТК»
Вимога:
деталі у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
18.02.2021 11:28
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги в ЕСЗ щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" закупівлі ««Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)», ідентифікатор вимоги UA-2021-01-29-005857-b.b2, повідомляємо наступне.
Під час вивчення пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", розміщеної в ЕСЗ 11.02.2021 р. встановлено недоліки, які є підставою для відхилення пропозиції згідно пункту 1 частини 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Відповідно до частини 11, 12 розділу 10, що міститься у файлі «Вимоги до предмета закупівлі.doc» (далі – Вимоги) Учасник у складі своєї пропозиції подає сертифікат відповідності або декларацію про відповідність бензину А-95, видані уповноваженим на це органом та сертифікат якості або паспорт якості виробника бензину А-95.
Учасником у складі своєї пропозиції надано:
1. Сертифікат відповідності UA.056.П.00070-18 від 02.05.2018 р., згідно якого виробником бензину А-95 є ПАТ «Укртатнафта».
2. Паспорт якості № 555 від № 04.08.2020 р., згідно якого заводом-виробником бензину А-95 є ПАТ «Укртатнафта».
Однак, відповідно до наданої Учасником довідки про АЗС № 094 від 11.02.2021 р., ТОВ «ТД МТК» повідомляє, що Замовник має можливість відпуску пального на партнерських АЗС БРСМ.
Згідно інформації, зазначеної на офіційному сайті мережі АЗС «БРСМ-Нафта» та відповіді, наданої відділом продажу нафтопродуктів національної мережі АЗК «БРСМ-Нафта» на лист №153/01-20 від 15.02.2021 р. виробником бензину А-95, який реалізовується на їхніх АЗС є ТОВ «Стандарт Ойл-2000», код ЄДРПОУ 42337720.
На офіційному сайті мережі АЗС «БРСМ-Нафта» за посиланням https://brsm-nafta.com/petrol зазначено інформацію щодо якості пального, зокрема і бензину А-95, на підтвердження чого на даному сайті розміщено паспорт якості № 05423301/20-0005/01/31 від 19 січня 2021 р. Згідно даного паспорта якості ВИРОБНИКОМ, ЗАМОВНИКОМ І ПОСТАЧАЛЬНИКОМ є ТОВ «Стандарт Ойл-2000», код ЄДРПОУ 42337720.
Відповідно до п. 2 ч. 15 ст. 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Листом №153/01-20 від 15.02.2021 р. Замовник звернувся до Директора департаменту продажів паливних карт і талонів мережі АЗС «БРСМ НАФТА» Холодного Романа Олексійовича щодо підтвердження або спростування достовірності інформації, наданої в складі пропозиції Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ», зокрема щодо наданих Учасником документів, що підтверджують якість запропонованого пального.
Директором департаменту продажів паливних карт і талонів мережі АЗС «БРСМ НАФТА» Холодним Р.О. було надано відповідь на вищезазначений лист, до якої додано Сертифікат на відповідність № UA.TR.037.00193-20, терміном дії з 29.08.2020 р. до 28.09.2021 р., виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Стандарт Ойл-2000», код ЄДРПОУ 42337720. Згідно даного Сертифікату на відповідність, виробником бензину А-95 є ТОВ «Стандарт Ойл-2000», код ЄДРПОУ 42337720.
Зважаючи на вищезазначене, уповноваженою особою встановлено невідповідність наданої інформації, що міститься у складі пропозиції Учасника, а саме документів, що підтверджують якість запропонованого пального, відпуск якого мав здійснюватися через мережу АЗС «БРСМ-Нафта», з інформацією, що підтверджує якість пального, що реалізується на даних АЗС, розміщеною на офіційному сайті мережі АЗС «БРСМ-Нафта» (доступ до якої є вільним) та з інформацією, отриманою від департаменту продажів паливних карт і талонів мережі АЗС «БРСМ НАФТА».
На підставі вищезазначеного, Учасник надав невідповідні та неналежні документи, які не підтверджують якість запропонованого пального, адже надав у складі пропозиції документи, що підтверджують якість пального виробника ПАТ «Укртатнафта», яке не реалізовується у мережі АЗС «БРСМ-Нафта».
1. Відповідно до абзацу 6 Примітки Вимог, копії документів у складі пропозиції повинні бути завірені Учасником чи уповноваженою особою Учасника датою, не раніше дати розміщення оголошення про проведення спрощеної процедури
Зауважимо, що дана вимога була встановлена саме щодо копій наданих документів з метою встановлення актуальності наданої інформації у складі пропозиції Учасника саме на момент подання пропозиції.
Надані копії документів: Паспорт якості № 555 від № 04.08.2020 р. та Сертифікат відповідності UA.056.П.00070-18 від 02.05.2018 р. завірено без дати засвідчення копії.
Окремо, звертаючи увагу на зміст зазначеної інформації у наданому Учасником Паспорті якості № 555 від № 04.08.2020 р., встановлено, що дані зазначені у вказаному паспорті якості є неактуальними на момент подання Учасником пропозиції, адже дата видачі, дата відбору проб та дата проведення лабораторних випробувань – 04.08.2020 р., а гарантійний термін зберігання – 6 місяців від дати виготовлення, тобто до 04.02.2021 р.
Уповноваженою особою вжито усіх необхідних заходів для всебічного, комплексного, неупередженого та об’єктивного розгляду пропозиції Учасника керуючись основними принципами публічних закупівель, встановленими ст. 5 Закону, використовуючи інформацію, яка знаходиться в публічному доступі, доступ до якої є вільним та скориставшись правом на звернення за підтвердженням інформації, визначеного Законом.
Зважаючи на вищезазначене, звертаємо Вашу увагу, що Учасники зобов’язані дотримуватися принципів добросовісної конкуренції.
Уповноваженою особою Замовника, зі свого боку, повністю дотримано вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, прийнято зважене, об’єктивне та обґрунтоване рішення з дотриманням принципів проведення процедури закупівлі, визначених Законом.
Враховуючи вищевикладене, встановлено, що пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" не відповідає вимогам до предмета закупівлі - «Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Номер:
342fec4c864e43d6b3a293449f0d488a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-005857-b.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову Оголошення:
щодо відпуску палива за єдиним зразком талонів носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству.
щодо наявності АЗС в областях: Хмельницька, Київська, Житомирська, Вінницька, Тернопільська, Львівська. щодо надання гарантійного (-их) листа (-ів) від власників партнерських АЗС.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
02.02.2021 15:10
Вирішення:
На виконання пункту 4 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо роз’яснення по суті вимоги щодо умов закупівлі «Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (ідентифікатор вимоги UA-2021-01-29-005857-b.a1.), яку вважаємо безпідставною.
Щодо змісту Вашої вимоги, надаємо пояснення згідно вимог чинного законодавства по кожній із них.
1. Щодо вимоги пункту 8 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», - Талони/скретч – картки повинні бути єдиного уніфікованого зразка номіналом 10 л та 20 л у рівній кількості та діяти на АЗС (АЗК) Учасника на всій території України.
Дана вимога Замовника жодним чином не обмежує коло Учасник, адже не містить вказівки щодо того, хто саме має бути власником чи емітентом талонів/скретч – карток на паливо, а говорить про те, що такі талони/скретч – картки мають бути єдиного уніфікованого зразка.
Відповідно до розділу 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Також у цій Інструкції (а саме п.п. 10.3.3.) зазначено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, талони/скретч – картки, надані Учасником у складі пропозиції Учасника мають бути за установленою емітентом таких талонів/скретч – карток формою, змістом та ступенем захисту та містити обов’язкові для всіх талонів елементи змісту, а саме: серійний та порядковий номери.
Зрештою, Академічний тлумачний словник дає визнання слова «уніфікований», як такий, що має єдину форму, єдині нормативи.
Крім того, проаналізувавши інші закупівлі у електронній системі публічних закупівель Prozorro, Замовником встановлено, що вже проводились процедури закупівлі автомобільного палива саме за талонами/скретч – картками єдиного уніфікованого зразка, та були укладені відповідні договори, що підтверджує спроможність інших учасників виконати умови Документації до закупівлі.
2. Щодо вимоги пункту 2.2. «Вимоги до предмету спрощеної закупівлі», - Учасник в складі пропозиції повинен надати гарантійний (-і) лист (-и) від власників партнерських АЗС (у разі їх зазначення у довідці) щодо підтвердження відпуску палива за талонами/скретч – картками, наданими Учасником або діючий договір з партнерськими АЗС (АЗК), що підтверджує можливість відпуску на них пального за талонами/скретч – картками, наданими Учасником.
Замовник не обмежує Учасників на укладення партнерських договорів з будь-якими власниками (орендарями) АЗС (АЗК) на обслуговування талонів/скретч – карток на пальне та відпуску за ними палива, зразки яких будуть пропонуватись учасником у складі пропозиції.
Дана вимога жодним чином не обмежує чи дискримінує Учасника, а навпаки Замовник надає можливість Учаснику на власний розсуд обрати форму та спосіб підтвердження наявних відносин між Учасником та компаніями-партнерами, що, у свою чергу, гарантуватиме належне виконання умов договору про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі.
Тобто, для підтвердження даної вимоги, Учаснику достатньо надати або гарантійний (-і) лист (-и) від власників партнерських АЗС (у разі їх зазначення у довідці) щодо підтвердження відпуску палива за талонами/скретч – картками, наданими Учасником або діючий договір з партнерськими АЗС (АЗК), що підтверджує можливість відпуску на них пального за талонами/скретч – картками, наданими Учасником.
3. Щодо вимоги пункту 6 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», - Мережа автозаправних станцій (автозаправних комплексів) чи партнерських АЗС (АЗК) Учасника, на яких буде здійснюватися відпуск палива для транспортних засобів Замовника за талонами або скретч – картками, повинна бути розташована на території України, з обов’язковим розташуванням у: м. Кам’янець-Подільський; областях: Хмельницька, Київська, Житомирська, Вінницька, Тернопільська, Львівська.
Зазначена вимога має істотне значення для Замовника.
У зв’язку із тим, що Замовником даної закупівлі є Департамент житлово-комунального господарства Кам’янець-Подільської міської ради, який є органом місцевого самоврядування (а не комунальним підприємство, як зазначено у Вашій вимозі), то важливо, щоб АЗС (АЗК) Учасника бути розташовані не тільки за його місцезнаходженням – у м. Кам’янець-Подільський, а й у найбільш територіально наближених регіонах України.
Оскільки, враховуючи виробничу потребу Замовника (зокрема, участь у судових засідання, нарадах, засіданнях, проєктах тощо) є необхідність та доцільність у вимозі щодо розташування АЗС (АЗК) Учасника у таких областях як: Хмельницька, Київська, Житомирська, Вінницька, Тернопільська, Львівська.
Даний перелік областей сформовано з урахуванням потреб робочих відряджень попередніх років.
Наявності АЗС (АЗК) Учасника лише у м. Кам’янець-Подільський не забезпечить виробничих потреб Замовника у повному обсязі.
Наголошуємо, що Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує учасників встановивши вимогу обов’язкової наявності АЗС (АЗК) у: м. Кам’янець-Подільський та областях: Хмельницька, Київська, Житомирська, Вінницька, Тернопільська, Львівська, а навпаки розширює можливе коло потенційних учасників.
У зв’язку з викладеним вище, вважаємо нераціональним та недоцільним вносити зміни до оголошення та вимог до предмета закупівлі щодо положень, зазначених у Вашій вимозі.
Окремо, звертаємо Вашу увагу, що Учасники зобов’язані дотримуватися принципів добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено