• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Державний бюджет України.

Завершена

27 025 547.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 127.74 UAH
Період оскарження: 29.01.2021 13:28 - 11.02.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скврга на дії та прийняте рішення замовника

Номер: 40d5d2f898cd413fbe68a3b70da7161f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-003479-c.b2
Назва: Скврга на дії та прийняте рішення замовника
Скарга:
Київський національний торговельно-економічний університет (далі-Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-003479-c. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15.02.2021 року до16:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 16.02.2021 року, учасниками були запропоновані наступні пропозиції: Учасник/ Первинна пропозиція/ Остаточна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ»/ 22 498 536,00UAH з ПДВ/ 22 498 536,00UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"/ 23 113 681,23UAH з ПДВ/ 22 978 553,48UAH з ПДВ/ ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" / 23 240 410,06 UAH з ПДВ/ 23 040 410,06UAH з ПДВ Пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Оцінка тендерної документації» Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість робіт з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає виконати роботи замовнику. Згідно ч. 6 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Констатуємо той факт, що відповідно до методики оцінки, установленої замовником у тендерній документації, будь-які інші критерії та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію до учасників, крім ціни, не встановлено. Таким чином, за результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПП «Алтір-АВТ» з критерієм оцінки –найнижча ціна – є економічно вигідною із ціновою пропозицією у розмірі 22 498 536,00 грн. Різниця між ціновими пропозиціями Приватного підприємство «Алтір-АВТ» до інших Учасників закупівлі складає 541 874,06 грн. (ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» - 23 040 410,06 грн) та 480 017,48 грн. (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» 22 978 553,48 грн.) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 серпня 2021 року, посилаючись до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» і висловлено намір про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Приватне підприємство «Алтір-АВТ», код ЄДРПОУ 36556680, (далі – Скажник, ПП «Алтір-АВТ», не погоджується з рішенням (Протокол № 91 від 15 березня 2021 року) про відхилення його пропозиції. 1. Підстава відхилення: «-у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив інформацію про обладнання, яке планує залучати до виконаних робіт та підтвердив копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів. Натомість відповідно до п 5.2.3. п. 5.2. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Тендерна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» не відповідає умовам п.п. 5.2.3 п. 5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, що визначені відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо увагу на те, що вищевказаною статтею Закону України у переліку кваліфікаційних критеріїв, які впливають на критерії оцінки не передбачено, як недотримання форми встановленої тендерною документацією, при цьому, замовником визначена довільна форма довідки. Констатуємо той факт, що у довідці № 38 від 19 лютого 2021 року про наявність матеріально-технічної бази, яка надавалась у відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що використання сучасних технологій, механізмів та обладнання дозволяє вирішувати завдання будь-якого рівня: від будівництва невеликих об´єктів, до великих промислових комплексів та здійснювати весь обсяг робіт. Приватне підприємство "АЛТІР - АВТ" для виконання робіт буде використовувати наступну матеріально-технічну базу згідно пропозиції конкурсних торгів, а саме: Відкритий майданчик за адресою: м. Київ, вул. Автотранспортна ,1 загальною площею 150 м2. Власне обладнання підприємства, що знаходиться за адресою – м.Київ, вул. Автотранспортна, 1, на суму 9 571 158,43 грн. без ПДВ за балансовою вартістю – бухгалтерська була надана. Все необхідне обладнання для виконання робіт, проходить постійну перевірку працездатності, підтримується в належному технічному стані та має необхідні дозвільні документи, згідно до діючих норм охорони праці. Зазначаємо, що все обладнання вказане в бухгалтерській довідці про виписку з балансу, що додається, є власним, про що вказано в даній довідці і було вказано в довідці, наданій на тендер! Інформація про найменування та кількість обладнання міститься в даній бухгалтерській довідці! Відповідно до пункту 5.2.3. тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу. Вся надана нами інформація може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі! Так як кожен учасник самостійно визначає зміст фрази «безпосередньо пов’язана», для нас важливо, щоб замовник бачив технічну спроможність нашої компанії, і не лише перелік обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, але і решту обладнання, яке може знадобитись для виконання додаткових робіт, або прихованих робіт, які можуть виникнути протягом виконання договору. А отже учасник підтвердив той факт, що таке обладнання вказане у довідці є власним та підтвердив це копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів Таким чином, з урахуванням вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Алітр-АВТ» відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником із цією підстави з явно надуманих, необґрунтованих та не підтверджених підстав, якi спростовуються фактичними обставинами (вимогами тендерної документації та повній відповідності поданої тендерної пропозиції вказаним вимогам) 2. Підстава відхилення: «-у тендерній пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до п. 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації): … Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору, про що учасником надається відповідна гарантія; … Звертаємо увагу на те, що в тендерній документації Замовника не передбачено обов’язковості надання Учасниками на виконання цього пункту документації будь-який гарантійних листів, чи в якому вигляді повинна бути надана визначена гарантія. Але маємо вказати, Учасником до своєї Тендерної пропозиції надано підписаний Договір підряду, де в змісті та умовах договору передбачено, що Підрядник, тобто Учасник, гарантує, що якість виконаних робіт повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для робіт даного виду. Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту підписання Замовником актів КБ-2в та довідок КБ-3. Також щодо гарантій відповідності робіт та матеріальних ресурсів вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, наявне посилання у змісті Договору. Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 2 ст. 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Підписуючи Договір, який є Додатком до Тендерної пропозиції Учасника, вважається, що Сторона прийняла пропорцію та істотні умови, які визначені договором, другої сторони. Вказаний пункт Договору чітко переплітається із нормами Цивільного кодексу України, а саме: ст. 884 , де зафіксовано, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, Учасник в своїй Тендерній пропозиції надав відповідну гарантію, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови тендерної документації та його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстави. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протокол № 91 від 15 березня 2021 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиливши тендерну пропозицію учасника, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Алтір-АВТ» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі та дій Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» 3. Зобов’язати Київський національний торговельно-економічний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 березня 2021 року та прийняти після цього рішення по Процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 26.03.2021 00:02
Автор: Приватне підприємство «Алтір-АВТ», Ковальчук Віра Акимівна 380976901588 ALTIRAVT@ukr.net
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії та прийняті рішення замовника до Антимонопольного комітету України

Номер: f4b5017c135944a38dc86fea458e7277
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-003479-c.c1
Назва: СКАРГА на дії та прийняті рішення замовника до Антимонопольного комітету України
Скарга:
до Антимонопольного комітету України Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, Київ, Київська область, 03035 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 02121, м.Київ, Харківське шосе, буд.201-203, літера 2А1 Код ЄДРПОУ 36556680 номер засобу зв’язку: (044) 337-05-72 адреса електронної пошти: altir2017@ukr.net ЗАМОВНИК: Київський національний торговельно-економічний університет 02156, м. Київ, вул. Кіото, 19 код ЄДРПОУ: 01566117 номер засобу зв’язку: (044) 531-47-60 адреса електронної пошти: j.babenko@knute.edu.ua Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-29-003479-c Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) СКАРГА на дії та прийняті рішення замовника Київський національний торговельно-економічний університет (далі-Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-003479-c. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15.02.2021 року до16:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 16.02.2021 року, учасниками були запропоновані наступні пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 22 498 536,00 UAH з ПДВ 22 498 536,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 23 113 681,23 UAH з ПДВ 22 978 553,48 UAH з ПДВ ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 23 240 410,06 UAH з ПДВ 23 040 410,06 UAH з ПДВ Пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Оцінка тендерної документації» Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість робіт з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає виконати роботи замовнику. Згідно ч. 6 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Констатуємо той факт, що відповідно до методики оцінки, установленої замовником у тендерній документації, будь-які інші критерії та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію до учасників, крім ціни, не встановлено. Таким чином, за результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПП «Алтір-АВТ» з критерієм оцінки –найнижча ціна – є економічно вигідною із ціновою пропозицією у розмірі 22 498 536,00 грн. Різниця між ціновими пропозиціями Приватного підприємство «Алтір-АВТ» до інших Учасників закупівлі складає 541 874,06 грн. (ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» - 23 040 410,06 грн) та 480 017,48 грн. (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» 22 978 553,48 грн.) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 серпня 2021 року, посилаючись до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» і висловлено намір про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Приватне підприємство «Алтір-АВТ», код ЄДРПОУ 36556680, (далі – Скажник, ПП «Алтір-АВТ», не погоджується з рішенням (Протокол № 91 від 15 березня 2021 року) про відхилення його пропозиції. 1. Підстава відхилення: «-у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив інформацію про обладнання, яке планує залучати до виконаних робіт та підтвердив копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів. Натомість відповідно до п 5.2.3. п. 5.2. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Тендерна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» не відповідає умовам п.п. 5.2.3 п. 5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, що визначені відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо увагу на те, що вищевказаною статтею Закону України у переліку кваліфікаційних критеріїв, які впливають на критерії оцінки не передбачено, як недотримання форми встановленої тендерною документацією, при цьому, замовником визначена довільна форма довідки. Констатуємо той факт, що у довідці № 38 від 19 лютого 2021 року про наявність матеріально-технічної бази, яка надавалась у відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що використання сучасних технологій, механізмів та обладнання дозволяє вирішувати завдання будь-якого рівня: від будівництва невеликих об´єктів, до великих промислових комплексів та здійснювати весь обсяг робіт. Приватне підприємство "АЛТІР - АВТ" для виконання робіт буде використовувати наступну матеріально-технічну базу згідно пропозиції конкурсних торгів, а саме: Відкритий майданчик за адресою: м. Київ, вул. Автотранспортна ,1 загальною площею 150 м2. Власне обладнання підприємства, що знаходиться за адресою – м.Київ, вул. Автотранспортна, 1, на суму 9 571 158,43 грн. без ПДВ за балансовою вартістю – бухгалтерська була надана. Все необхідне обладнання для виконання робіт, проходить постійну перевірку працездатності, підтримується в належному технічному стані та має необхідні дозвільні документи, згідно до діючих норм охорони праці. Зазначаємо, що все обладнання вказане в бухгалтерській довідці про виписку з балансу, що додається, є власним, про що вказано в даній довідці і було вказано в довідці, наданій на тендер! Інформація про найменування та кількість обладнання міститься в даній бухгалтерській довідці! Відповідно до пункту 5.2.3. тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу. Вся надана нами інформація може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі! Так як кожен учасник самостійно визначає зміст фрази «безпосередньо пов’язана», для нас важливо, щоб замовник бачив технічну спроможність нашої компанії, і не лише перелік обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, але і решту обладнання, яке може знадобитись для виконання додаткових робіт, або прихованих робіт, які можуть виникнути протягом виконання договору. А отже учасник підтвердив той факт, що таке обладнання вказане у довідці є власним та підтвердив це копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів Таким чином, з урахуванням вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Алітр-АВТ» відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником із цією підстави з явно надуманих, необґрунтованих та не підтверджених підстав, якi спростовуються фактичними обставинами (вимогами тендерної документації та повній відповідності поданої тендерної пропозиції вказаним вимогам) 2. Підстава відхилення: «-у тендерній пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації» У заперечення маємо зазначити. Відповідно до п. 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації): … Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору, про що учасником надається відповідна гарантія; … Звертаємо увагу на те, що в тендерній документації Замовника не передбачено обов’язковості надання Учасниками на виконання цього пункту документації будь-який гарантійних листів, чи в якому вигляді повинна бути надана визначена гарантія. Але маємо вказати, Учасником до своєї Тендерної пропозиції надано підписаний Договір підряду, де в змісті та умовах договору передбачено, що Підрядник, тобто Учасник, гарантує, що якість виконаних робіт повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для робіт даного виду. Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту підписання Замовником актів КБ-2в та довідок КБ-3. Також щодо гарантій відповідності робіт та матеріальних ресурсів вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, наявне посилання у змісті Договору. Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 2 ст. 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Підписуючи Договір, який є Додатком до Тендерної пропозиції Учасника, вважається, що Сторона прийняла пропорцію та істотні умови, які визначені договором, другої сторони. Вказаний пункт Договору чітко переплітається із нормами Цивільного кодексу України, а саме: ст. 884 , де зафіксовано, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, Учасник в своїй Тендерній пропозиції надав відповідну гарантію, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови тендерної документації та його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстави. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протокол № 91 від 15 березня 2021 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиливши тендерну пропозицію учасника, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Алтір-АВТ» до розгляду. 2. Зобов’язати Київський національний торговельно-економічний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 березня 2021 року. Додаток: Директор О.В. Гавура
Дата розгляду скарги: 05.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2021 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.04.2021 13:39
Автор: Приватне підприємство «Алтір-АВТ», Ковальчук Віра Акимівна 380976901588 ALTIRAVT@ukr.net