• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП "Рівненська АЕС"

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

3 150 632.32 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період оскарження: 29.01.2021 12:47 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Про визнання учасника ТОВ «Фундаментстроймакс» переможцем у закупівлі

Номер: 7a164edbd0894df29c5abbae0a56cbc5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004970-b.b1
Назва: Про визнання учасника ТОВ «Фундаментстроймакс» переможцем у закупівлі
Вимога:
Вимога 16.02.2021 р. на електронному майданчику Prozorro відбувся електронний аукціон на закупівлю послуги «71240000-2 (Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП «Рівненська АЕС») на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 71240000-2» (Замовник ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом", ЄДРПОУ 05425046, ідентифікатор закупівлі на майданчику Prozorro: UA-2021-01-29-004970-b, стартова ціна 3 150 632,32 грн. без ПДВ). За результатами аукціону учасник ТОВ «Фундаментстроймакс» запропонував найнижчу ціну 1 139 000,00 грн. без ПДВ. 17.03.2021 р. на сторінці вказаної закупівлі на електронному майданчику Prozorro Замовником ВП РАЕС був опублікований витяг з протоколу №21 засідання тендерного комітету ВП РАЕС від 16.03.2021 р. про визнання учасника ТОВ «Фундаментстроймакс» переможцем у закупівлі. Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» не погоджується зі вказаним рішенням тендерного комітету ВП РАЕС та надає свої коментарі. 1. Щодо кваліфікаційних вимог. У п.п. 5.2.2 документу «Технічна специфікація до предмета закупівлі Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП «Рівненська АЕС» 143-01-ТС-СЕБтаС» до персоналу Постачальника пред’являються наступні вимоги: «Персонал повинен мати кваліфікаційні сертифікати інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 554». Згідно з п.4.15 ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)» незалежно від класифікації за ознаками таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 для об’єктів першої категорії, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, визначених у Законі України «Про оцінку впливу на довкілля», встановлюється клас наслідків СС3. В п.2 ч.2 ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» вказано, що перша категорія включає «теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, пари і гарячої води тепловою потужністю 50 мегават і більше з використанням органічного палива, атомні електростанції та інші ядерні реактори». Таким чином, зазначені у Додатку 1 до Технічної специфікації об’єкти відносяться до класу наслідків СС3. Розділ 2 Технічної специфікації до предмета закупівлі 143-01-ТС-СЕБтаС містить наступну вимогу: «При проведенні перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС енергоблоку № 4 ВП РАЕС необхідно виконати: - перевірочні розрахунки будівельних конструкцій БтаС енергоблоку № 4 з урахуванням коефіцієнта надійності 1.25 по відповідальності при розрахунках по I групі граничних станів». Згідно з вимогами Таблиці 5 ДБН В.1.2-14:2018 значення коефіцієнта надійності за відповідальністю 1,25 використовується в розрахункових ситуаціях по першій групі граничних станів для конструкцій категорії відповідальності А класу наслідків (відповідальності) СС3. Таким чином, Замовник у Технічній специфікації висуває вимоги, що стосуються об’єктів, які відносяться до класу наслідків СС3. Довідка щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Фундаментстроймакс» (п. 5.2.3 Тендерної документації) містить перелік працівників з наявністю відповідної кваліфікації та 3 копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-проектувальників, а саме: - 2 копії кваліфікаційних сертифікатів на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки); - 1 копія кваліфікаційного сертифікату на інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань (не відповідає темі закупівлі). Довідка щодо субпідрядника/співвиконавця ТОВ «Фундаментстроймакс» (п. 9 Тендерної документації) повідомляє, що послуги за темою Закупівлі виконуватимуться ТОВ «Фундаментстроймакс» власними силами без субпідрядників. Висновок: На момент торгів тендерної закупівлі «Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП "Рівненська АЕС"» кваліфікація персоналу ТОВ «Фундаментстроймакс» не відповідає вимогам: - Розділу 2, п.п. 4.4 та 5.2.2 документу «Технічна специфікація до предмета закупівлі Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП «Рівненська АЕС» 143-01-ТС-СЕБтаС»; - Статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»; - Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 554; - Таблиці 5 ДБН В.1.2-14:2018. Кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) не дає право виступати відповідальним виконавцем перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоків АЕС та відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС3. Відсутність у штаті ТОВ «Фундаментстроймакс» працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 підтверджено «Довідкою щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. № 11/0402-21 від 11.02.2021 р. за підписом директора ТОВ «Фундаментстроймакс». Привертаємо Вашу увагу, що розрахунки будівельних конструкцій ядерної установки фахівцями, які не мають юридичного права виконувати розрахунки класу наслідків (відповідальності) СС3, не обґрунтовують безпеку експлуатації БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП «Рівненська АЕС». 2. Щодо вимог до програмного забезпечення У п.п. 4.4 документу «Технічна специфікація до предмета закупівлі Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП «Рівненська АЕС» 143-01-ТС-СЕБтаС» міститься вимога: Послуга «Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП «Рівненська АЕС» повинна надаватися з врахуванням вимог наступної НД: - СТП 0.41.076-2008 «Анализ и оценка безопасности. Порядок использования расчетных кодов для обоснования безопасности ядерных энергетических установок. Методические указания» в частині застосування дозволених до використання розрахункових кодів. Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ «Фундаментстроймакс» (п. 5.1 Тендерної документації) містить перелік наявного програмного забезпечення: 1. ПК МИРАЖ; 2. АСТРА-АЭС; 3. SHAKE. У 2014 р. ТОВ «Фундаментстроймакс», за згодою ліцензіата (розробника) ПЗ ТОВ «Софос» та ліцензіара ДВНЗ ПДАБА, виступило у якості спонсора оновлення програмного комплексу ПК ЛІРА-САПР 2011 PRO до версії ПК МИРАЖ 2014 PRO (ПК ЛІРА-САПР 2014 PRO). У зв’язку з цим, за згодою ліцензіата (розробника) ПЗ ТОВ «Софос» на один електронний ключ захисту Guardant № 708343879 було оформлено дві Ліцензії за № 1д/2273-14: перша – для ДВНЗ ПДАБА, друга – для ТОВ «Фундаментстроймакс». Ліцензія на передачу невиключного права на використання ПК МИРАЖ 2014 PRO (ПК ЛІРА-САПР 2014 PRO) з системами Динамика плюс, ГРУНТ № 1д/2273-14 на спільне використання даного програмного забезпечення ДВНЗ ПДАБА та ТОВ «Фундаментстроймакс» припинила дію у 2015 році з моменту вступу в дію ліцензійного договору № 30-Л-Л-15 при оновленні ПЗ до версії ПК ЛІРА-САПР 2015 PRO власними коштами ДВНЗ ПДАБА. Ліцензія на передачу невиключного права на використання ПК ЛІРА-САПР 2015 PRO з системами Динамика плюс, ГРУНТ № 2273-15 на даний момент належить виключно ДВНЗ ПДАБА, електронний ключ захисту Guardant № 708343879 знаходиться на зберіганні у ДВНЗ ПДАБА. ПК «АСТРА-АЭС» використовується для розрахунків трубопроводів АЕС та не відноситься до теми закупівлі. Програма SHAKE використовується для обробки сейсмічних вихідних даних та не відноситься до теми закупівлі. Висновок: На момент торгів тендерної закупівлі «Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП Рівненська АЕС» ТОВ «Фундаментстроймакс» не володів необхідними ліцензіями на розрахункові коди, які відповідають вимогам СТП 0.41.076-2008 згідно з темою закупівлі та входять у «Перелік дозволених до використання в ДП «НАЕК «Енергоатом» розрахункових кодів для обґрунтування безпеки ядерних установок. 3. Ознаки порушення Закону України «Про запобігання корупції» Довідка щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Фундаментстроймакс» (п. 5.2.3 Тендерної документації) містить перелік працівників, у якому присутній Матюшенко Іван Миколайович, який обіймає посаду керівника відділу ІГВтаО ТОВ «Фундаментстроймакс», до довідки прикладений кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця на ім’я Матюшенка Івана Миколайовича. У тендерній закупівлі «Виконання перевірочних розрахунків будівельних конструкцій БтаС, що містять системи важливі для безпеки енергоблоку № 4 ВП Рівненська АЕС» приймало участь ТОВ «ТМД Групп», у якій Матюшенко Іван Миколайович обіймає посаду директора. Згідно з положеннями Закону України «Про запобігання корупції» при проведенні закупівлі мали місце ознаки, які характеризуються як потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень. 4. Ознаки порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Згідно з п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника». Згідно з протоколом №2 загальних зборів учасника ТОВ «ТМД ГРУП» одним із співвласників ТОВ «ТМД ГРУП» є Матюшенко Іван Миколайович, який одночасно є посадовою особою цього учасника (директором). Враховуючи наявність Матюшенка Івана Миколайовича у штаті учасника ТОВ «Фундаментстроймакс» на посаді керівника відділу ІГВтаО і в якості відповідального виконавця (сертифікований інженер-проектувальник) присутні ознаки пов’язаності в учасників ТОВ «ТМД ГРУП» та ТОВ «Фундаментстроймакс» в розумінні п. 20 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі наведеного вище ми, ДВНЗ «ПДАБА», вимагаємо: 1. Відхилити пропозицію учасника ТОВ «Фундаментстроймакс», кваліфікація якого не відповідає предмету закупівлі та Технічній специфікації закупівлі. 2. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Копія даної вимоги буде направлена на Скриньку довіри ДП «НАЕК «Енергоатом» transparency@direkcy.atom.gov.ua. У випадку відхилення нашої вимоги ДВНЗ ПДАБА залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо: Щодо твердження Державного вищого навчального закладу "Придніпровська Державна Академія Будівництва та Архітектури" про ознаки порушень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме про виявлення ознак потенційного конфлікту інтересів повідомляємо наступне. Стаття 1 Закону України “Про запобігання корупції” визначає поняття потенційний конфлікт інтересів – у особи наявний приватний інтерес у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень. Стаття 3 Закону України “Про запобігання корупції” визначає коло суб’єктів на яких поширюється дія цього Закону, особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до статті 4 Закону України “Про запобігання корупції” центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує антикорупційну політику є Національне агентство з питань запобігання корупції. Таким чином, із вищезазначеного випливає, що норми Закону України “Про запобігання корупції” не поширюються на правовідносини між суб’єктами приватного права. Окрім того, Замовник в рамках проведення публічних закупівель не уповноважений державою на прийняття рішень щодо визначення наявності або відсутності конфлікту інтересів між учасниками таких закупівель. Щодо ознак порушення пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 та частини 4 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тобто наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель. Таким чином, замовником було проведено перевірку учасника на предмет обставин пов'язаності учасника з іншими учасниками процедури закупівлі та/ або з членом (членами) тендерного комітету замовника. За результатом перевірки учасника, не було встановлено обставин пов'язаності учасника з іншими учасниками процедури закупівлі із ознаками, які передбачені пунктом 20 частиною 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Отже, на підставі вищезазначеного підстави визначені пунктом 1 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для відмови учаснику у процедурі закупівлі та як наслідок відхилення ТОВ «Фундаментстроймакс» відсутні. Щодо інформації, викладеної в п. 1 повідомляємо: Документація, надана ТОВ «Фундаментстроймакс» в складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам тендерної документації Замовника. При наданні звітної документації Підрядна організація має забезпечити відповідність звітної документації діючим нормативним документам, на які є посилання в п. 3.1, 4.4 технічної специфікації, та зауваженням (при їх наявності) за результатами проведення державної експертизи ЯРБ. Тендерною документацією не встановлено вимоги, щодо того, що персонал учасника повинен мати кваліфікаційні сертифікати інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. Щодо інформації, викладеної в п. 2 повідомляємо: Згідно з документом, наданим ТОВ «Фундаментстроймакс» в складі тендерної пропозиції, інформація щодо спільного використання програмного забезпечення з іншими компаніями відсутня. При наданні звітної документації Підрядна організація має забезпечити відповідність звітної документації діючим нормативним документам. Інформація щодо наявності ліцензій на розрахункові коди тендерною документацією не вимагається.
Статус вимоги: Не задоволено