-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (Молоко незбиране згущене з цукром)
Торги не відбулися
4 967 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2017 14:19 - 18.05.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію
Номер:
9cf171c1dcf54538808169eef61ce401
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000701-c.c6
Назва:
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону складену у відповідності до зразка поданого у додатку 6 до цієї тендерної документації.
Проте, беручи до уваги поданий зразок у додатку 6 маємо констатувати, що він всупереч вимогам закону не містить інформації про те, що Замовник процедури закупівлі немає незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
Отже відсутність вищевказаної інформації у зразку, який запропоновано Замовником для подання учасниками містить юридичний дефект, який впливатиме на відповідність поданих пропозицій учасниками та як наслідок призведе до того, щоб Замовник приймав рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання до відхилення таких тендерних пропозицій .
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо внести зміни в цій частині Тендерної документації, чим передбачити повний перелік про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 05.05.2017 14:17
Дата подачі:
28.04.2017 17:47
Вирішення:
Роз'яснення щодо вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести у тендерну документацію зміни
Номер:
b305185467634b49bd05fef8bc0ea1aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000701-c.b5
Назва:
Просимо внести у тендерну документацію зміни
Вимога:
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів.
Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Частиною 2 статті 6 цього ж закону передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
На підставі вищенаведеного просимо внести у тендерну документацію зміни в частині, що мається на увазі під архівним файлом та його співвідношенням з окремим електронним документом, керуючись нормами чинного законодавства України в сфері електронних документів та електронного цифрового підпису, а також із врахуванням особливостей статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо розгляду__згещене молоко.doc 26.04.2017 13:05
Дата подачі:
24.04.2017 16:35
Вирішення:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" визначено, що електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
В частині другій статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Абзацом 1 підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів.
При цьому в абзаці 4 підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів
Архівування - це процес стиснення файлів з метою зменшення їх розміру без втрати вмісту або будь-якого погіршення його якості.
Архівація проводиться шляхом упаковки файлів в спеціальні файли-архіви. Для цього використовуються програми, які називаються програмами - архіваторами або просто архіваторами.
Результатом архівації файлів (файлу) є створення архіву - спеціального файла-контейнера, який містить в собі заархівовані файли в стисненому стані – архівні файли.
Таким чином, електронний архів містить в собі архівні файли - документи учасника у вигляді сканованих файлів PDF з накладеним ЕЦП на кожен документ.
Відповідно, у випадку якщо учасник вважає за потрібне зекономити інтернет-трафік та/або скоротити процес завантаження файлів на авторизований електронний майданчик, він може створити електронний архів/архіви файлів об’єднавши в ньому певну кількість архівних файлів .
Згідно з частиною першою статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, умови викладені у пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації не є порушенням законодавства та не потребують внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Підстава для внесення змін до Тендерної документації
Номер:
be6a4dfae5f14a17bf2daca1b8c39f1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000701-c.a4
Назва:
Підстава для внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 4 Розділу VI Тендерної документації істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, визначені як: предмет, строк дії договору, строк виконання, ціна за одиницю та вартість договору.
Проте згідно зі статтею 180 ГК України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
У той же час спеціальним законом в сфері публічних закупівель ч. 4 ст. 38 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Отже, беручи до уваги нормативне визначення істотних умов договору для договорів даного типу, а саме: договорів про закупівлю за державні кошти, істотними умовами мають бути визначені також кількість та якість товару, що вимагає внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо розгляду__згещене молоко.doc 26.04.2017 13:04
Дата подачі:
21.04.2017 18:40
Вирішення:
Частиною першою статті 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому частиною четвертою статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
У пункті 4 розділу VI тендерної документації визначено істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, а саме: предмет, строк дії договору, строк виконання, ціна за одиницю та вартість договору. Таким чином, у тендерній документації визначено предмет як істотну умову договору, який включає, у тому числі вимоги щодо кількості та якості товару, що передбачено Проектом договору про закупівлю викладеного у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі
Номер:
60548a07ca1c434eb8dc79d050c2fdda
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000701-c.a3
Назва:
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку № 3 до цієї тендерної документації. Проте вищезазначеним Додатком не встановлені та не визначені взагалі будь-які документи, що ставить потенційних учасників у невизначений стан в цьому питанні. Отже, просимо або надати роз’яснення з приводу документів, інформація щодо яких відсутня в документації, або внести зміни в цій частині документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2017 18:40
Вирішення:
У пункті 18.1 Додатку 2 до тендерної документації, визначено, що учасникам необхідно надати лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у цій тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі
Номер:
498c3c3e9bf04a758d43865fa29f84cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000701-c.a2
Назва:
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону України « Про публічні закупівлі».
Проте формат PDF є не єдиним форматом файлів для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді, а отже задля недопущення дискримінації учасників за можливим форматом завантажених файлів, вважаємо за необхідне розширити перелік форматів для завантаження тендерної пропозиції учасників та внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині визначення формату завантажених файлів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо розгляду__згещене молоко.doc 26.04.2017 13:02
Дата подачі:
21.04.2017 18:37
Вирішення:
Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу, створений і підтримуваний компанією Adobe, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виводу та роздільної здатності вигляді. Формату Portable Document Format (PDF) є міжнародним стандартом ISO 32000-1:2008 присвоєним Міжнародною організацією зі стандартизації, вказане означає, що формат не належить компанії Adobe, є відкритим і загальнодоступним у використанні. Підтримка формату PDF наявна як у програмному забезпеченні виробництва Adobe, так і сторонніх розробників. Як наслідок, створення файлів в форматі PDF не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Номер:
b4441e62747a4965be0a6714b389cb4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000701-c.a1
Назва:
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 пункту 7 Розділу І технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Проте згідно з п. 2 Закону України «Про ратифікацію Європейської хартії регіональних мов або мов меншин» Положення Хартії ( 994_014 ) застосовуються до мов таких національних меншин України: білоруської, болгарської, гагаузької, грецької, єврейської, кримськотатарської, молдавської, німецької, польської, російської, румунської, словацької та угорської. Таким чином, не застосування перекладу лише до однієї мови, що входить до складу регіональних мов або мов меншин є прямим порушенням базового принципу здійснення публічних закупівель в частині недискримінації учасників, а саме: ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для внесення змін до Тендерної документації в цій частині з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо розгляду__згещене молоко.doc 26.04.2017 13:02
Дата подачі:
21.04.2017 18:30
Вирішення:
У частині першій статті 3 Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, з дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації
Слід зазначити, що організаційною структурою Замовника не передбачено посади перекладачів з білоруської, болгарської, гагаузької, грецької, єврейської, кримськотатарської, молдавської, німецької, польської, російської, румунської, словацької та угорської мов. У зв’язку з чим, з метою проведення розгляду тендерних пропозицій замовнику необхідно здійснити додаткову закупівлю послуг з перекладу. В умовах обмеженого фінансування замовник не має можливості здійснення закупівлі вказаних послуг. Водночас в абзаці 1 пункту 7 розділу І тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Таким чином, вимога пункту 7 розділу І тендерної документації складена відповідно до принципів Закону та не встановлює дискримінаційних умов до учасників, замовником не обмежено подання документів у складі тендерної пропозиції складених іншою мовою.
Статус вимоги:
Задоволено