• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 19510000-4 «Гумові вироби» (рукавички гумові)

Торги не відбулися

135 861.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 679.30 UAH
Період оскарження: 29.01.2021 11:10 - 04.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Відповідь на рішення Замовника

Номер: fae960db4ed946788619573723bc475c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-001844-c.c3
Назва: Відповідь на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, не погоджуємося з вашим рішенням, бо: • В документації до процедури закупівлі вказано, що повинен надати ФОП: «Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців)». ФОП Сіксой Д.О. в своїй пропозиції надав. • Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» ст. 5 пп.2 всі учасники, різних форм власні мають приймати участь: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.» • Рукавички гумові входять до переліку товарів, які звільняються від оподаткування. Якщо Сіксой Д.О. не являвся фізичною особою, то теж не відшкодовував ПДВ. Перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, встановлено постановою КМУ від 20.03.2020 року № 224. Вимагаємо Замовника Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» переглянути своє рішення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

ПДВ

Номер: 40e42cbd337b4b059cd5b0dd101a8c0f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-001844-c.c2
Назва: ПДВ
Вимога:
https://dozorro.org/amku-practice/shodo-obrahuvannya-cini-tendernoyi-propoziciyi ЦЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, хоча і регулюється Законом. Під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію та вимоги для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника в оголошені про проведення спрощеної закупівлі Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Свідоцтво ПДВ.

Номер: cab071472b414824a3c8cb7d286522f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-001844-c.c1
Назва: Свідоцтво ПДВ.
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно положенням форми та оподаткування ФОП Спекторенко Світлана Сергіївна являється ФОП 2 група. Відповідно ФОП-у 2(другої) групи - він же НЕ ОПОДАТКОВУЮТЬСЯ ПДВ, та не існує на оподаткуванні 2 групи "витягу з реєстру платників ПДВ" та свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ". Також, згідно Закону про Публічні закупівлі №2538 - на товари медичного призначення не розповсюджується ПДВ, як на Замовника, так і на Учасника/Переможця. У тендерах неможливо передбачити, чи будуть учасники та переможець цієї закупівлі платниками та чи збіжаться значення, обрані замовником та переможцем торгів. Адже немає жодних обмежень з приводу участі в тендерах платників чи неплатників ПДВ. Також це вважається дикримінацією згідно ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі. Вимагаємо переглянути пропозицію учасника ФОП Спекторенко Світлани Сергіївни та визначити переможцем!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник при розгляді пропозицій учасників дотримувався вимог закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має обов’язок, а не право, відхилити пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Недотримання Замовником цього обов’язку призведе до накладання на уповноважену особу штрафних санкцій. Відповідно до п.28 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону; Стаття 14 Закону передбачає процедуру здійснення спрощених закупівель із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Частиною 2 статті 14 передбачено етапи проведення спрощених закупівель, зокрема першим етапом є оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При складані оголошення про проведення спрощеної закупівлі уповноваженою особою застосовувались принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Вимоги до предмета закупівлі, визначені уповноваженою особою, були сформовані з метою укласти договір про закупівлю з учасником, який має реальну можливість поставити продукцію передбачену у оголошенні. З огляду на це, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі були встановлені відповідні вимоги. Згідно п.10 частини 3 статті 14 зазначено , що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Частиною 7 статті 14 Закону передбачено, що учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Слід зазначити, що уповноважена особа в повному обсязі виконала вимоги закону щодо строків оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасники мали достатній час, щоб детально ознайомитись з вимогами встановленим у оголошені про проведення спрощеної закупівлі, а в разі необхідності задати питання Замовнику або подати вимогу про наявність у оголошені про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних чи інших вимог, що порушують принципи публічних закупівель. Замовник при розгляді пропозицій учасників дотримувався вимог закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має обов’язок, а не право, відхилити пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Недотримання Замовником цього обов’язку призведе до накладання на уповноважену особу штрафних санкцій.
Статус вимоги: Відхилено