Код за Єдиним закупівельним словником та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
50410000-2- Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог до тендерної документації).
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Торги не відбулися
290 367.40UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 903.67 UAH
Період оскарження:29.01.2021 11:06 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна ВИМОГА
Номер:6d9a52d9087b421ba883881a80ff5f86
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-29-001794-c.a2
Назва:Дискримінаційна ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику, Вимога про обовязкове надання Учасниками "документами, що підтверджують наявність пунктів технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові (витягом або довідкою з єдиного реєстру права власності на нерухоме майно, договором оренди приміщення тощо)" є незаконною, дискримінаційною, вимогою яка прямо обмежує коло потенційних Учасників, порушує основні принципи ЗУ "Про публічні закупівлі". Законодавчого обгрунтування даної Вимоги немає. Необхідність її встановлення відсутня, адже субєкти підприємницької діяльності згідно Конституції й законодавства мають право здійснювати свою діяльність в межах України, та за її кордонами. В сфері вогнезахисних послуг, а саме технічному обслуговуванні й перезарядці наявні мобільні пункти які забезпечують надання даних послуг. Дана Вимога вказує виключно на можливий прояв лобізму. Просимо, убрати незаконну Вимогу.
Вирішення:Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може зав¬дати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення.
ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо.
На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу:
«Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.»
На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника.
Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
НАЯВНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Номер:7a4886c11b2945cbbe08d2a96edb5798
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-29-001794-c.c1
Назва:НАЯВНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Вимога:
Тендерна документація містить вимоги, які значно звужують коло потенційних учасників та порушують принцип проведення публічних закупівель, а саме, вимога щодо наявності ПТОВ у м.Львові.
Цією вимогою ви порушуєте:
норми п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
норми ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація не відповідає цим вимогам.
Відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний зазначити місцерозташування Замовника та місцезнаходження об’єктів Замовника, на яких необхідно виконати роботи/надати послуги/поставити товар, обсяги, а також строки надання послуг/ виконання робіт/ поставки товарів. Але Замовник не має права визначати будь-яке інше місце надання послуг, окрім об’єкта Замовника. Відповідно, для того, щоб надати послуги з ТО на об’єкті Замовника, необхідно мати мобільний ПТОВ.
Зважаючи на ваш попередній досвід проведення закупівель на технічне обслуговування вогнегасників, випливає, що вимога щодо наявності ПТОВ у м. Львові виставлена з метою звуження кола учасників та з метою безперешкодної участі та перемоги учасника ПП «ФЛОРІАН» з яким у вас укладено усі попередні договори, а пропозиції конкурентів відхилено з підстав невідповідності вашим дискримінаційним вимогам та з інших дуже суб’єктивних причин, що суперечать нормам чинного законодавства та, ймовірно, мають корупційне підґрунтя.
Опираючись на вищевикладене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації та дати можливість взяти участь у торгах усім учасникам, які мають право надавати послуги з ТО вогнегасників (за умови наявності пересувного ПТОВ).
Додатково повідомляємо, що у випадку, якщо дискримінаційні вимоги не будуть виключені в установлений Законом термін, ми будемо змушені повідомити про порушення Держаудитслужбу для проведення моніторингу та до Антимонопольного комітету з метою виявлення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та притягнення до відповідальності винних службових та посадових осіб, адже опираючись на попередній досвід проведення вами закупівель за цим предметом, ваші дії можна розглядати як змову на торгах – вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення або обмеження конкуренції, що ви і вчиняєте для забезпечення перемоги у торгах учасника, в укладенні договору з яким ви зацікавлені.
Вирішення:Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може зав¬дати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення.
ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо.
На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу:
«Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.»
На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника.
Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.