• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. Маяковського 22 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт

Завершена

600 997.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 004.99 UAH
Період оскарження: 29.01.2021 10:09 - 04.02.2021 10:00
Вимога
Вирішена

СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ На дії уповноваженої особи щодо помилкового визначення переможця

Номер: 6439c899587847abac6fea95e39cb21c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-001634-b.b3
Назва: СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ На дії уповноваженої особи щодо помилкового визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» ( ЄДРПОУ: 38131587) взяло участь у закупівлях «Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. Маяковського 22 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт», ID: UA-2021-01-29-001634-b та має наміри укласти договір із Замовником, у разі визнання нас переможцями закупівлі. Проте, уповноважена особа «Ірина» з телефоном: +380957783977 розмістила оголошення про спрощені закупівлі з додатками, при тому що відсутній підпис на цих документах та інформація про уповноважену особу. Згідно не актуальних – закреслених /скасованих підписів, це могла бути МОШЕВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА. Яка доречи визначила переможцем закупівлі ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) 17 лютого 2021 13:37 , згідно протоколу №10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2021р. Цей протокол підписаний Уповноваженою особою Іриною Миколаївною Мошевою. Учасник з такими діями Уповноваженої особи не може погодитися та у відповідності до ч.20. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником…, та зазначає наступні невідповідності учасника-переможця: ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464): По-перше: У додатку №2 до документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» 2. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям 2.2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця № 2), які будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, і мають необхідні знання та досвід для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю оформлена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження інформації про наявність у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати документи що підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно з чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Також зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Порушення: У Таблиці №2 у реквізиті «Освіта і спеціальність» - не надано інформації про спеціальність отриману працівником за професійно-технічною освітою. Що є грубим порушенням умов оголошення про спрощену закупівлю. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-друге: Для вивозу сміття передбаченого додатком №1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» згідно Обґрунтування (шифр) СЗ11-5-М; н/п -36; передбачено «Перевезення сміття до 5 км» необхідно в штаті або за договором ЦПХ мати водія, адже субпідрядників ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) не планує залучати, адже учасником у складі пропозиції надана Довідка вих. №8 від 08.02.2021 Довідка у якій зазначено: «… без залучення субпідрядної організації». Довідка вих. №8 від 08.02.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця № 2) не містить інформації про посаду «водія». Отже, у ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) немає водія для перевезення сміття, та учасник не підтвердив відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-третє: У довідці №7 від 08.02.2021 про підтвердження повноважень ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) відсутні можливості брати участь у спрощених закупівлях. Спрощені закупівлі (ст.14 Закону №922) це не тендерні процедури (ст.13 Процедури закупівлі. Закон №922). Спрощені закупівлі не мають тендерної документації та тендерної пропозиції, а також документів тендерної пропозиції. На підписання пропозиції спрощених закупівель та документів у складі пропозиції - учасник не отримав та не надав підтвердження повноважень для підпису таких документів у спрощених закупівлях, зокрема ID: UA-2021-01-29-001634-b. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-четверте: Замовник вимагав у додатку №2 до документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» 2. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця № 1) – наявність довідки. У довідці №5 від 08.02.2021 про підтвердження повноважень ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт щодо вивозу сміття передбаченого додатком №1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» згідно Обґрунтування (шифр) СЗ11-5-М; н/п -36; передбачено «Перевезення сміття до 5 км» (18,706 тонн) – відсутні автомобілі для перевезення сміття, та згідно довідки вих. №8 від 08.02.2021 Довідка у якій зазначено: «… без залучення субпідрядної організації». Отже, Учасником не надані документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-п’яте: Цивільно-правові договори не відповідають вимогам чинного законодавства України в частині: Підрядник / виконавець робіт не зобов'язаний виконувати вимоги правил внутрішнього трудового розпорядку. За договором підряду одна сторона зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом договору є кінцевий результат. За договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов'язаний забезпечувати належні і безпечні умови праці (глави 61 і 63 ЦК України). Тому такі договори можна визнати недійсними (нікчемними). Отже, у ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) не підтвердив відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – цивільно-правові договори надані з порушенням ЦК України. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Виходячи з виші наведеного, керуючись положеннями ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: - Скасувати протокол №10 від 17.02.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"(ІПН 1946620464); - Розглянути діяльність Уповноваженої особи згідно ваших повноважень, на відповідність ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та листа Мінекономіки «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019. Сподіваємося на об’єктивне, неупереджене рішення з Вашого боку. З повагою, Директор ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" __________________________ Доценко Т.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянута Ваша вимога про скасування визначення переможцем ФОП «АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА» у спрощеній закупівлі «Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою: вул. Маяковського 22, м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт». Вимога не підлягає задоволенню з таких причин: 1. У Таблиці №2 у реквізиті «Освіта і спеціальність» - не надано інформації про спеціальність отриману працівником за професійно-технічною освітою. Обґрунтування. Згідно з законодавством України передбачено перелік спеціальностей за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Відповідно до Закону України «Про освіту» професійна (професійно-технічна) освіта не відноситься до вищої. 2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» згідно Обґрунтування (шифр) СЗ11-5-М; н/п - 36; передбачено «Перевезення сміття до 5 км» необхідно в штаті або за договором ЦПХ мати водія, адже субпідрядників ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) не планує залучати, адже учасником у складі пропозиції надана Довідка вих. №8 від 08.02.2021 Довідка у якій зазначено: «… без залучення субпідрядної організації». Довідка вих. №8 від 08.02.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця № 2) не містить інформації про посаду «водія». У довідці №5 від 08.02.2021 про підтвердження повноважень ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт щодо вивозу сміття передбаченого додатком №1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» згідно Обґрунтування (шифр) СЗ11-5-М; н/п - 36; передбачено «Перевезення сміття до 5 км» (18.706 тон) – відсутні автомобілі для перевезення сміття, та згідно довідки вих. №8 від 08.02.2021 Довідка у якій зазначено: «… без залучення субпідрядної організації». Обґрунтування. Законом України не передбачено, що вивіз сміття здійснюється виключно водієм та ще й за наявності автомобіля. 3. У довідці №7 від 08.02.2021 про підтвердження повноважень ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) відсутні можливості брати участь у спрощених закупівлях. Спрощені закупівлі (ст.14 Закону №922) це не тендерні процедури (ст.13 Процедури закупівлі. Закон №922). Спрощені закупівлі не мають тендерної документації та тендерної пропозиції, а також документів тендерної пропозиції. Обґрунтування. Документом, що підтверджує повноваження особи учасника на підписання документації для учасників в закупівлях для фізичних осіб підприємців є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Довідка №7 від 08.02.2021 р. є документом довільної форми, який учасник надав додатково до своєї пропозиції. 4. Цивільно-правові договори не відповідають вимогам чинного законодавства України в частині: Підрядник / виконавець робіт не зобов'язаний виконувати вимоги правил внутрішнього трудового розпорядку. За договором підряду одна сторона зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом договору є кінцевий результат. За договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов'язаний забезпечувати належні і безпечні умови праці (глави 61 і 63 ЦК України). Тому такі договори можна визнати недійсними (нікчемними) Обґрунтування. Замовник не має повноважень визнавати цивільно – правові договори нікчемними. Приймаючи до уваги вищевказане, змушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ На дії уповноваженої особи

Номер: b05fec096df644c4959e30da7f834999
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-001634-b.b2
Назва: СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ На дії уповноваженої особи
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» ( ЄДРПОУ: 38131587) взяло участь у закупівлях «Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. Маяковського 22 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт», ID: UA-2021-01-29-001634-b та має наміри укласти договір із Замовником, у разі визнання нас переможцями закупівлі. Проте, уповноважена особа «Ірина» з телефоном: +380957783977 розмістила оголошення про спрощені закупівлі з додатками, при тому що відсутній підпис на цих документах та інформація про уповноважену особу. Згідно не актуальних – закреслених /скасованих підписів, це могла бути МОШЕВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА. Яка доречи визначила переможцем закупівлі ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) 17 лютого 2021 13:37 , згідно протоколу №10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2021р. Цей протокол підписаний Уповноваженою особою Іриною Миколаївною Мошевою. Учасник з такими діями Уповноваженої особи не може погодитися та у відповідності до ч.20. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником…, та зазначає наступні невідповідності учасника-переможця: ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464): По-перше: У додатку №2 до документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» 2. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям 2.2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця № 2), які будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, і мають необхідні знання та досвід для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю оформлена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження інформації про наявність у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати документи що підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно з чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Також зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Порушення: У Таблиці №2 у реквізиті «Освіта і спеціальність» - не надано інформації про спеціальність отриману працівником за професійно-технічною освітою. Що є грубим порушенням умов оголошення про спрощену закупівлю. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-друге: Для вивозу сміття передбаченого додатком №1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» згідно Обґрунтування (шифр) СЗ11-5-М; н/п -36; передбачено «Перевезення сміття до 5 км» необхідно в штаті або за договором ЦПХ мати водія, адже субпідрядників ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) не планує залучати, адже учасником у складі пропозиції надана Довідка вих. №8 від 08.02.2021 Довідка у якій зазначено: «… без залучення субпідрядної організації». Довідка вих. №8 від 08.02.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця № 2) не містить інформації про посаду «водія». Отже, у ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) немає водія для перевезення сміття, та учасник не підтвердив відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-третє: У довідці №7 від 08.02.2021 про підтвердження повноважень ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) відсутні можливості брати участь у спрощених закупівлях. Спрощені закупівлі (ст.14 Закону №922) це не тендерні процедури (ст.13 Процедури закупівлі. Закон №922). Спрощені закупівлі не мають тендерної документації та тендерної пропозиції, а також документів тендерної пропозиції. На підписання пропозиції спрощених закупівель та документів у складі пропозиції - учасник не отримав та не надав підтвердження повноважень для підпису таких документів у спрощених закупівлях, зокрема ID: UA-2021-01-29-001634-b. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-четверте: Замовник вимагав у додатку №2 до документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» 2. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця № 1) – наявність довідки. У довідці №5 від 08.02.2021 про підтвердження повноважень ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт щодо вивозу сміття передбаченого додатком №1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» згідно Обґрунтування (шифр) СЗ11-5-М; н/п -36; передбачено «Перевезення сміття до 5 км» (18,706 тонн) – відсутні автомобілі для перевезення сміття, та згідно довідки вих. №8 від 08.02.2021 Довідка у якій зазначено: «… без залучення субпідрядної організації». Отже, Учасником не надані документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-п’яте: Цивільно-правові договори не відповідають вимогам чинного законодавства України в частині: Підрядник / виконавець робіт не зобов'язаний виконувати вимоги правил внутрішнього трудового розпорядку. За договором підряду одна сторона зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом договору є кінцевий результат. За договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов'язаний забезпечувати належні і безпечні умови праці (глави 61 і 63 ЦК України). Тому такі договори можна визнати недійсними (нікчемними). Отже, у ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" (ІПН 1946620464) не підтвердив відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – цивільно-правові договори надані з порушенням ЦК України. Замовник повинен був у цій частині відхилити учасника на підставі п.1. ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Виходячи з виші наведеного, керуючись положеннями ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПОРОСИМО: - Скасувати протокол №10 від 17.02.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"(ІПН 1946620464); - Розглянути діяльність Уповноваженої особи згідно ваших повноважень, на відповідність ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та листа Мінекономіки «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019. Сподіваємося на об’єктивне, неупереджене рішення з Вашого боку. З повагою, Директор ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" __________________________ Доценко Т.В.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: ПОМИЛА В ТЕКСТі
Дата скасування: 19.02.2021 22:30
Вимога
Відхилено

Вимога скасування визначення переможцем ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"

Номер: c8e41afb01034f66aa52ee3346a6534a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-001634-b.b1
Назва: Вимога скасування визначення переможцем ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
Вимога:
ТОВ «Бк будком» категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ФОП «Антонова Віра Володимирівна» (далі Учасник), з наступних підстав: Згідно підпункту 2.2. пункту 2 Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (далі ТД) зазначено: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця № 2), які будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, і мають необхідні знання та досвід для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю оформлена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження інформації про наявність у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати документи що підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно з чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, Учасник надав довідку №11 від 08.02.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, де зазначив не існуючу посаду «Робітник» та посаду «Електромонтер» оскільки зазначені посади відсутні в Класифікаторі професій України ДК 003:2010, що підтверджує відсутність у Учасника кваліфікованих працівників. Згідно з вимогами ТД, Додаток №1 до Договору ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ відділу 1 Монтажні роботи всередині будівлі розділу 1 Стіни та перегородки, розділу 2 Укоси віконні внутрішні, розділу 3 Стеля, розділу 4 Підлога, розділу 5 Двері, розділу 6 Укоси дверні, розділу 7 Перемички, розділу 8 Вікна, та всіх розділів Відділу 2 Монтажні роботи з зовні будівлі, необхідно виконувати роботи працівниками відповідної кваліфікації. Згідно вимогам документу «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. (З урахуванням додатків затверджених наказом Державного комітету з будівництва та архітектури №25 від 08.08.2002р., №218 від 22.12.2003 р., №149 від 29.08.2003р., листом Державного комітету з будівництва та архітектури № 8\7-1216 від 15.12.2004 р., наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства №9 від 02.12.2005 р., № 163 від 10.05.2006 р., №399 від 05.12.2006 р., наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №558 від 28.12.2010 р.), що затверджено наказом Державного комітеті будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 р. №249. Погоджений Міністерством праці та соціальної політики України. Введений в дію з 1 січня 2000р.,жоден працівник Учасника не має права виконувати дані види робіт, а саме: - посада «Робітник» згідно документу «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 1. Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності», що затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 р.№336. «Підсобний робітник» має право виконувати підсобні та допоміжні роботи на виробничих дільницях та будівельних майданчиках, складах, базах, коморах тощо. Виконує вантаження, вивантаження, переміщення вручну та на візках (вагонетках) і укладання вантажів різних видів: рулонні матеріали, паркет у пачках, ящики, бочки, картон, папір, фанеру, пиломатеріали тощо, сипкі непиловидні матеріали (пісок, щебінь, гравій, шлак, вугілля, сміття, деревна тирса, металева стружка та інші відходи виробництва), скло, пляшки, пляшки з рідиною, вогненебезпечні та отруйні речовини тощо, пиловидні матеріали (розсипний цемент, мелене вапно, гіпс тощо). Перевозить усі вантажі на візках, а також на підводах і санях із кінною тягою. Підкочує колісні пари до верстатів для обточування і візків рухомого складу до локомотивів та вагонів. Очищає території, дороги, під'їзні шляхи. Прибирає цехи, будівельні майданчики та санітарно-побутові приміщення. Миє підлогу, вікна, тару, посуд, деталі та вироби. -посада «Майстер» згідно документу «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 1. Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності», що затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 р.№336 має право Здійснювати оперативне регулювання ходу виробництва на закріпленій дільниці роботи, контролює виконання змінно-добових завдань та графіків. Забезпечує своєчасну підготовку виробництва, забезпечує дільницю всіма необхідними матеріалами, інструментом, пристроями, змінним обладнанням, технологічною документацією. Контролює технологічний процес та веде облік роботи. Координує роботу дільниці, своєчасно вживає необхідних заходів щодо усунення неполадок та зупинок обладнання, які виникають у процесі роботи. Забезпечує своєчасну зупинку агрегатів, устаткування, механізмів на ремонт, дотримання встановлених графіків ремонту та тривалості ремонтних робіт. Складає замовлення на отримання та виготовлення запасних частин, деталей, інструментів, необхідних для виконання дільницею виробничих завдань та забезпечує всі замовлення відповідною технічною документацією. Контролює своєчасне виконання замовлень, здійснює приймання деталей та запасних частин, перевіряє їх відповідність встановленим розмірам, кресленням, технічним умовам. Веде облік наявних запасних частин, деталей, контролює їх правильне складування та зберігання, вживає заходів щодо своєчасного поповнення аварійного запасу. Організовує впровадження передових методів і прийомів праці, суміщення професій, організовує атестацію і раціоналізацію робочих місць. Здійснює виробничий інструктаж робітників, проводить заходи щодо виконання правил з охорони праці, виробничої санітарії, технічної експлуатації устаткування та інструменту, а також контролює їх дотримання. Аналізує результати виробничої діяльності, забезпечує правильне і своєчасне оформлення первинних документів з обліку робочого часу, виробітку, заробітної плати, простоїв. Сприяє поширенню передового досвіду, розвитку творчої ініціативи, упровадженню раціоналізаторських пропозицій та винаходів. Забезпечує зберігання технічної документації та закріплених матеріальних цінностей. Контролює додержання робітниками технологічної, виробничої і трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежної та екологічної безпеки. Готує пропозиції щодо заохочення, згідно з установленим порядком, кращих працівників, а також подає пропозиції щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності за порушення виробничої і трудової дисципліни. Організовує роботу з підвищення кваліфікації і професійної майстерності робітників і бригадирів, навчання їх іншим та суміжним професіям. Веде виховну роботу в колективі. - Посада «Сантехнік» згідно документу «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 1. Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності», що затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 р.№336 «Слюсар-сантехнік» має право виконувати роботи пов’язані з ремонтом та складанням деталей та вузлів санітарно-технічних систем центрального опалення, водопостачання, каналізації, газопостачання та водостоків в залежності від розряду; Даний факт, згідно довідки №11 від 08.02.2021 Учасника, підтверджує відсутність у Учасника кваліфікованих працівників, що є грубим порушенням умов тендерної документації. Згідно зі ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі», відхилення тендерних пропозицій: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Зважаючи на те, що пропозиція ФОП "Антонова Віра Володимирівна" не відповідає умовам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації то Замовник у відповідності до вимог ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» мав відхилити тендерну пропозицію такого Учасника та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та розглянути пропозицію яка наступна найбільш економічно вигідна. На підставі викладеного, відповідно до положень чинного законодавства вимагаємо скасувати неправомірне та таке, що суперечить нормам Закону, рішення замовника, оформлене протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №10 від 17.02.2021 року, про визнання переможцем учасника ФОП "Антонова Віра Володимирівна". У разі ігнорування вказаної вимоги та вимог законодавства України, ТОВ «Бк будком» буде змушене повідомити про вказані порушення на порталі Dozorro та звертатися з оскарженням рішення Замовника.
Вирішення: Розглянута Ваша вимога про скасування визначення переможцем ФОП «АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА» у спрощеній закупівлі «Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою: вул. Маяковського 22, м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт». Вимога не підлягає задоволенню з таких причин: 1. Посилання на те, що Учасник надав довідку №11 від 08.02.2021 р. про наявність працівників відповідною кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням «Робітник» та «Електромонтер» є порушенням діючого законодавства, так як зазначені посади відсутні в Класифікаторі професій України ДК 003:2010 не відповідають вимогам кваліфікованих робітників, є необґрунтованим. Класифікатор професій є складовою частиною державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації. Листом Міністерства соціальної політики України від 02.10.2018р. №18921/0/2-18/28 «Щодо застосування Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» надано роз’яснення стосовно застосування «Класифікатора професій», а саме, при складанні штатного розпису підприємств, установ та організацій, заповненні трудових книжок, тобто при складанні кадрової документації підприємств установ та організацій. Всі ці питання регулюються приписами Кодексу законів про працю України. Від учасників спрощеної закупівлі не вимагалось заповнення Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця №2) з посиланням на коди Класифікатора і не може бути признане як порушення Учасника. Замовник не має компетенції та повноважень надавати правову оцінку кадровій та внутрішній документації учасників закупівлі. 2. Посилання на невідповідність рівня кваліфікації працівників ФОП «АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА» вимогам документу «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» також не може бути прийнято Замовником до уваги, так як вказаний документ передбачає загальні кваліфікаційні характеристики робітників, їх рівень знань, для встановлення НАЙМАЧЕМ їх кваліфікаційного рівня та встановлення розряду и системи оплати. Тому вони й об’єднані в розділ «Кваліфікаційні характеристики робітників». Ваше посилання на статтю 31 розділу IV Відкриті торги Закону України «Про публічну закупівлі» стосується відхилення тендерних пропозицій поданих у процедурах Відкритих торгів. Відхилення пропозицій поданих у спрощених закупівлях регулюються статтею 14 даного Закону. Приймаючи до уваги вищевказане, змушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено