-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (анодні заземлювачі АЗФС)
31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (анодні заземлювачі АЗФС)
Торги не відбулися
1 106 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 533.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 533.20 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 08:09 - 10.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Прохання переглянути рішення щодо дискваліфікації
Номер:
dbb12392204f40a39a5e0f18b7ecf082
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-000121-b.b1
Назва:
Прохання переглянути рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
Просимо вас звернути увагу , що згідно вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" на пропозицію ПП "Патар" накладено електронний цифровий підпис, що в свою чергу означає накладення підпису і печатки на кожен документ пропозиції, в т.ч. Статут та Проект договору.
На підтвердження договору надано видаткові накладні від 2017 та 2019 рр.. Додатків до даного договору не передбачається, окрім додаткових угод, котрі свідчать про продовження співпраці щодо поставки зазначеної в договорі продукції. Дана додаткова угода надана в пропозиції.
Паспорт наданий як зразок і не є дійсним, без заповнених полів партії та дати виробництва. В паспорті не передбачено внесення хімічного складу продукції, дана інформація зазначена в погодженому технічному завданні та проекті договору.
З огляду на вище перераховане просимо вас вважати наведені в протоколі №4 від 18.02.2021р. зауваження віднести до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції, задля збереження Вашого часу та вчасного виконання планів. Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2021 10:30
Вирішення:
Згідно п.1.3. ч.3 р.ІІІ Тендерної документації, копії документів повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника, але якщо Учасник не засвідчує власноручним підписом копії документів, то такі документи (матеріали та інформація) повинні бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Тобто ЕЦП повинен був накладено на кожний документ – на статут, та на проект договору. Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» в розділі ІІ «Електронний документ» чітко роз'яснює що таке «Електронний документ». В період уточнень Учасник мав змогу задати питання Замовнику, якщо ця вимога була йому незрозуміла.
Згідно п.1.2 Договору №08 від 11.03.2014р. асортимент та кількість Продукції повинна бути зазначена в Специфікаціях, укладених до цього Договору (Додатках до договору), що має бути невід’ємною частиною Договору. Учасник надав тільки Додаткову угоду №07 до Договору, де загальна вартість складає 5 100 000,00 грн. та дві видаткові накладні на суму 111 120,00 грн. та 576 000,00 грн., що не підтверджують виконання договору та достовірність Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 12.02.2021р. №23/2. Також видаткові накладні не містять інформацію на підставі якого саме договору постачалася продукція. Тобто проаналізувати Замовником виконання наданого Договору не має можливості, в разі недостатньої кількості інформації за даним договором.
Статус вимоги:
Відхилено