-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Кількість (обсяг) надання послуг: 1 послуга, більш детально у додатку 3 до тендерної документації.
Завершена
1 374 357.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 871.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 871.79 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 19:51 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Сертифікат на ПЦС
Номер:
a01e876cc6244b2ebb8eaf24517cfefe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-003641-a.a2
Назва:
Сертифікат на ПЦС
Вимога:
Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу, об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності. Тобто, пункт централізованого спостереження не є об’єктом оцінки відповідності (сертифікації). Тому виникає питання: навіщо нам цей сертифікат на пульт? І відповідно до якого НПА ми повинні його мати? Саме повинні, а не маємо право чи можемо. Просимо надати конкретне посилання на пункт, частину, статтю відповідного закону. Також ми розуміємо, що у Вас є бажаний переможець (вітання поліції), але давайте Ви не будете так явно прописувати вимогу, щоб допомогти їм перемогти! Вимагаємо внести зміни та виключити вимогу про сертифікат на пульт з документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 14:29
Вирішення:
Добрий день.
Національним бюро розглянуто Ваше звернення за предметом закупівлі Охоронні послуги (Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке.
З метою підтвердження якості послуг, що закуповуються, до складу тендерної документації включений пункт про надання учасником закупівлі сертифікату відповідності засобів охоронного призначення, який повинен бути дійсний на момент подання тендерної пропозиції.
Крім того, відповідно до абзацу четвертого пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі – Постанова) пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаний аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб. Виконання зазначених вище вимог до пункту централізованого спостереження, зокрема, може бути підтверджено сертифікатом відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Також слід зазначити, що згідно із підпунктом 2 пункту 13 Постанови під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
З метою розширення кола потенційних учасників закупівлі та створення конкурентного середовища в рамках проведення відповідної закупівлі, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вогнепальна зброя
Номер:
b594389ecff6445bb7500864e9afeb81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-003641-a.a1
Назва:
Вогнепальна зброя
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 14:24
Вирішення:
Добрий день.
Тендерна документація за предметом закупівлі Охоронні послуги (Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») розроблена та затверджена Національним бюро відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, статті 22 Закону.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» замовник є державним правоохоронним органом, на який покладається попередження, виявлення, припинення, розслідування та розкриття корупційних правопорушень, віднесених до його підслідності, а також запобігання вчиненню нових.
Завданням Національного бюро є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці, а також вжиття інших передбачених законом заходів щодо протидії корупції.
Вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, що наведені у додатку 3 до тендерної документації, визначені Національним бюро зважаючи на статус та специфіку діяльності замовника, та із дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону.
Відповідно до встановлених обов’язків Національне бюро здійснює досудове розслідування кримінальних правопорушень, віднесених законом до його підслідності, а також проводить досудове розслідування інших кримінальних правопорушень у випадках, визначених законом.
Також відповідно до пункту 3 частини першої статті 17 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» Національне бюро має право витребовувати за рішенням керівника структурного підрозділу та одержувати в установленому законом порядку у вказаному в запиті вигляді та формі від інших правоохоронних та державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для виконання обов’язків Національного бюро, у тому числі відомості про майно, доходи, видатки, фінансові зобов’язання осіб, які ними декларуються у встановленому законом порядку, відомості про використання коштів Державного бюджету України, розпорядження державним або комунальним майном.
Національне бюро в порядку, визначеному законодавством, має безпосередній, у тому числі автоматизований, доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування, користується мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
Обробка такої інформації здійснюється Національним бюро із дотриманням законодавства про захист персональних даних та забезпеченням таємниці, що охороняється законом.
Стаття 222 Кримінального процесуального кодексу України (далі – КПК України) вказує на недопустимість розголошення відомостей досудового розслідування, а у випадку незаконного розголошення таких відомостей – можливість настання кримінальної відповідальності.
Таємниця досудового розслідування є передумовою захисту учасників процесу, гарантій захисту прав і свобод людини. Ризик розголошення даних слідства може негативно вплинути на процес розкриття злочину та притягнення до відповідальності винних осіб.
З метою забезпечення належних умов праці працівників Львівського територіального управління та працівників інших структурних підрозділів, робочі місця яких знаходяться в управлінні, збереження інформації, що охороняється законом, належної охорони будівлі Львівського територіального управління Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Львів, вул. Грекова О. генерала, 3, недопущення проникнення на територію сторонніх осіб, запобігання та, за необхідності, відбиття нападу на будівлю, існує потреба в її охороні з використанням вогнепальної зброї.
Відповідно до частини другої статті 100 КПК України сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов’язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні.
На підставі вищезазначеного, вимога щодо наявності працівників, які мають право на носіння та застосування вогнепальної зброї – не є дискримінаційною та становить необхідну технічну характеристику предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено