-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
Персональні комп’ютери - 30 комплектів. Більш детально та комплектуючі зазначено в Додатку 1 тендерної документації.
Завершена
496 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 480.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 19:23 - 11.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ФОП Поліщук Ігор Анатолійович переможцем процедури закупівлі
Номер:
3362ccade2bb4f50b86a22253e5d6bce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-007504-c.c4
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович
переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір. Таке твердження ґрунтується на наступному. Аргументація у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 05.03.2021 12:31
- АМКУ Житомир диспансер.docx 05.03.2021 12:31
- рішення від 10.03.2021№4485+лист замовнику.pdf 11.03.2021 15:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 №5571.pdf 22.03.2021 16:53
- рішення від 19.03.2021№5571.pdf 24.03.2021 20:53
- Аукціон завершився 15-го лютого 2021 о 13_24 - UA-2021-01-28-007504-c - Персональні комп’ютери - Комунальне некомерційне підприємство «Житомирськи….pdf 16.03.2021 17:31
- UA-2021-01-28-007504-c-open.pdf 16.03.2021 17:31
- Пояснення АМКУ.doc 16.03.2021 17:31
- UA-P-2021-01-28-008570-a.pdf 16.03.2021 17:31
- [13-02-2021 13.39.46]Довідки2.pdf 16.03.2021 17:31
- [13-02-2021 13.39.46]Довідки1.pdf 16.03.2021 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 13:34
Дата розгляду скарги:
19.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.03.2021 20:53
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2021 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 5571-р/пк-пз від 09.03.2021 року виконано шляхом скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Поліщука Ігоря Анатолійовича переможцем даної закупівлі та з подальшим відхилення даного Учасника та його тендерної пропозиції.
Вимога
Є відповідь
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Поліщук Ігор Анатолійович
Номер:
ffb0212b6a6748e68b65cd9f4464d413
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-007504-c.a3
Назва:
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Поліщук Ігор Анатолійович
Вимога:
з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступних підстав:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТК Житомирський ОД по ФОП Поліщук.pdf 26.02.2021 16:00
Дата подачі:
26.02.2021 16:00
Вирішення:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1) ФОП Поліщук Ігор Анатолійович надав довідку в довільній формі де підкрипив договір з додатку 2 тендерної документації. Тим самим погоджуючись з усіма умовами договору.
2) ФОП Поліщук Ігор Анатолійович надав Довідку що будуть виконані всі вимоги тендерної документації закупівлі, яка розміщена в документі "Довідки1"
3) ФОП Поліщук Ігор Анатолійович надав довідку Витрати та інші довідки в документі "Довідки1" де зазначена ця інформація Монітор з кутом огляду 178/178 кращий за своїми характеристиками ніж монітор з кутами огляду 170/160
4) Монітор з кутом огляду 178/178 кращий за своїми характеристиками ніж монітор з кутами огляду 170/160.
Умовами тендерної документації передбачено наступне «Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».», поняття еквіваленту зазначено в Розділі І «Загальні положення» далі мовою оригіналу: «1.1.4. Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації.»
Тому, даний Учасник виконав умови даної закупівлі, а саме тендерної документації з додатками в повній мірі.
А також, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція ФОП Поліщук Ігор Анатолійович є за нижчою ціною від Вашої.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
5900fa8efa6e429a9eef69b7c6d843ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-007504-c.a2
Назва:
1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2021 17:14
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, що в тендерній документації чітко вказана наступна вимога: "Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання" В свою чергу ми залишаємо за собою право, після отримання товару, звернутися до відповідних організацій (установ) за підтвердженням інформації про легальність програмного забезпечення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
Номер:
92fb617a4b2f4a76b41ba1811cd00c16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-007504-c.a1
Назва:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
29.01.2021 08:51
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Вимога надання Авторизаційного листа від виробника обладнання зумовлена тим, що зараз на ринку дуже велика кількість контрафактного товару. Цим листом постачальник гарантує поставку товару належної якості який було офіційно завезено на територію України. Дана вимога не є дискримінаційною, адже кожен з учасників має змогу заключити договори та налагодити партнерські стосунки з будь-яким офіційним виробником чи постачальником техніки на територію Україні. І вже відповідно від нього отримати авторизаційний лист.
Статус вимоги:
Відхилено