• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масла автомобільні (код ДК 021:2015: 09210000-4 - Мастильні засоби)

Категорія замовника: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів (пункт третій частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 17:25 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення

Номер: 76c5e79e558b4aeab5c5c328d6be30bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-003395-a.a1
Назва: Рішення
Вимога:
28.01.2021 р. Комунальне підприємство Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг оголосило закупівлю Масла автомобільні (код ДК 021:2015: 09210000-4 - Мастильні засоби) номер закупівлі на сайті відповідального органу UA-2021-01-28-003395-a За результатами проведених торгів і згідно протоколу №100 Засідання Тендерного Комітету Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг було визнано переможцем ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» Ми, як учасник закупівлі ,не погоджуємось з рішенням Тендерного Комітету ,та вважаємо що пропозиція ТОВ «ПРОДМАСТ – Р» не відповідає умовам Тендерної Документації ,так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації а саме: У складі своєї Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» подав файл з назвою «1 Пропозиція.pdf» в якому,власне і розмістив Тендерну пропозицію. Проте вона не відповідає формі, що зазначена Замовником у Додатку №1 до Тендерної документації. Що призвело до ряду помилок і неточностей при визначені ціни пропозиції. Позиція за порядковим №1 «Олива ЛУКОЙЛ ГЕЙЗЕР 46 СТ,або еквівалент» Так у колонці «Одиниця виміру» учасник вказав «л»,що відповідає значенню «літр» , у сусідній колонці «ціна за одиницю,грн.,без ПДВ» вказав ціну за одиницю (тобто за літр) 733,15 (грн.,без ПДВ) і 879,78 відповідно, у колонці «ціна за одиницю,грн., з ПДВ» згідно Технічної специфікації ,що міститься у Додатку 4 до Тендерної документації кількість «Олива ЛУКОЙЛ ГЕЙЗЕР 46 СТ, або еквівалент» зазначена 800л. Шляхом нехитрих математичних дій можна розрахувати показник ,що має бути зазначений в колонці «Загальна вартість,грн..,з ПДВ» - 703824,00 . Натомість Учасник ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» вказав іншу суму а саме – 35191,20 Аналогічні помилки Учасник ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» допустив і в решті позицій. Більше того в позиціях «Олива індустріальна И-40А,або еквівалент» і «TEBOIL SUPER HPD SAE 15W-40,або еквівалент» не зазначив ціну взагалі а замість неї вказав якийсь цифровий вираз, який не містить ознак ціни (згідно ЗУ«Про ціни і ціноутворення» ) Крім того, навіть якщо взяти суму цін без ПДВ всіх позицій та вивести загальну суму виходячи з кількості товару,що пропонується виходить зовсім не та сума, що зазначена учасником ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» у рядку «Всього без ПДВ» Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо відмінити рішення згідно протоколу №100 Засідання Тендерного Комітету Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг про визнання переможцем ТОВ «ПРОДМАСТ-Р», відхилити пропозицію згідно Ст.31 п.1. ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та повернути закупівлю на етап кваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Діяльність Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг спрямована на максимальне забезпечення потреб громади міста та здійснюється згідно з принципами ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» (ЄДРПОУ 39061668), яка на 101897,05 грн. менша від найвищої тендерної пропозиції, що взяла участь в електронному аукціоні (тендерної пропозиції Приватного малого підприємства «МЛС» (ЄДРПОУ 13991251)). Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників. Також пунктом 19 частини 2 статті 22 вказаного Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Крім того, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 затверджено Перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Встановлено, що форма, за якою подана тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» (ЄДРПОУ 39061668) не впливає на зміст тендерної пропозиції, хоча і відрізняється від формату, який вимагався замовником у тендерній документації (згідно з пунктом 12 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020). Зокрема в пропозиції учасника-переможця дотримано вимоги технічної специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмета закупівлі, зокрема найменування, фасування, загальна кількість. Також зазначення ціни предмета закупівлі за одиницю фасування не впливає на вартість остаточної пропозиції, визначеної за результатами аукціону. На підставі п.19 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 всі зауваження, викладені у вимозі від 26.02.2021 р. Приватним малим підприємством «МЛС» відносяться до формальних помилок і не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОДМАСТ-Р» (ЄДРПОУ 39061668). Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовник під час проведення процедури, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримується принципів здійснення закупівель та не допускає до штучного чи формального обмеження кола учасників процедури закупівель для подальшого визначення переможця торгів.
Статус вимоги: Не задоволено