Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою Учасника торгів.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
При цьому технічна документація, викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою
Розмір забезпечення тендерних пропозиції:
- 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч грн. 00 коп.)
Вид забезпечення тендерних пропозиції: Банківська гарантія
Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства.
Учасник надає також скановану копію оригіналу банківської гарантії або документу з електронним підписом.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів від кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Торги не відбулися
2 698 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Вирішення:Предмет закупівлі визначено у відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІ "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 №454 на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника.
Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 - визначення окремих часток предмету закупівлі (лотів) в рамках єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно і є правом, а не обов’язком Замовника.
Відповідно до закону України, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В даному випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений.
При оголошенні даної закупівлі замовник керувався дотриманням принципів визначених частиною 1 ст.5 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників.
Беручи до уваги усе вище викладене, предмет закупівлі визначений з дотриманням вимог Закону, та, дотримуючись принципів здійснення закупівель визначених статтею третьою Закону, враховуючи при цьому, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, керуючись при цьому частиною 10 статті 3 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі.