-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 17:18 - 11.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d8b0bc9b7c894b94a2407a9e5180bf9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Щодо Протоколу №35 засідання тендерного комітету від 31.05.2021 р.
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ" Протоколом №35 засідання тендерного комітету від 31.05.2021 р., було визнано переможцем процедури закупівлі ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» щодо закупівлі «Електромонтажні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-011626-b).
З рішенням тендерного комітету не погоджуємося і аргументуємо це наступним:
Умовами п. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось: «З метою необгрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції Учасник надає підтвердження в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на запропонований предмет закупівлі.
За результатами детального розгляду та аналізу поданої тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в складі пропозиції учасника не було виявлено вищезазначеного документу, а саме підтвердження в довільній формі за підписом та печаткою Учасника.
Також хочемо зазначити, що у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутній будь який інший документ який містить вищезазначену інформацію.
Враховуючи викладене, пропозиція переможця ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі:
- Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тому Замовник відповідно до чинного законодавства повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», відповідно до статті 31 Закону, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Не відхиливши тендерну пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом №35 засідання тендерного комітету від 31.05.2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.06.2021 13:49
- рішення від 07.06.2021 № 12700 + лист Замовнику.pdf 08.06.2021 11:14
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021 №11368.pdf 17.06.2021 10:18
- інформація про перенесення розгляду скарги від 23.06.2021 №11931.pdf 24.06.2021 16:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2021 №14966.pdf 05.07.2021 18:26
- рішення від 02.07.2021 №14966.pdf 07.07.2021 18:25
- Відповідь на скаргу 246.pdf 10.06.2021 09:43
- Доповнення до скарги 250.pdf 10.06.2021 14:24
- Протокол №40.pdf 08.07.2021 11:41
- Протокол №40.pdf 08.07.2021 12:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2021 14:03
Дата розгляду скарги:
15.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.06.2021 11:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.07.2021 18:25
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2021 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення приватного підприємства «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» переможцем процедури закупівлі
за Код ДК 021:2015 – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Системи протипожежного захисту: пожежної сигналізації, централізованого пожежного спостерігання, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-28-011626-b.
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
52cc2dad304b4d598ec4555ff073db3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Щодо Протоколу №35 засідання тендерного комітету від 31.05.2021 р.
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ" Протоколом №35 засідання тендерного комітету від 31.05.2021 р., було визнано переможцем процедури закупівлі ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» щодо закупівлі «Електромонтажні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-011626-b).
З рішенням тендерного комітету не погоджуємося і аргументуємо це наступним:
Умовами п. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось: «З метою необгрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції Учасник надає підтвердження в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на запропонований предмет закупівлі.
За результатами детального розгляду та аналізу поданої тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в складі пропозиції учасника не було виявлено вищезазначеного документу, а саме підтвердження в довільній формі за підписом та печаткою Учасника.
Також хочемо зазначити, що у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутній будь який інший документ який містить вищезазначену інформацію.
Враховуючи викладене, пропозиція переможця ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі:
- Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тому Замовник відповідно до чинного законодавства повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», відповідно до статті 31 Закону, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Не відхиливши тендерну пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом №35 засідання тендерного комітету від 31.05.2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.06.2021 13:44
Скарга
Виконана замовником
Скарга Щодо Протоколу №30 засідання тендерного комітету від 23.04.2021 р.
Номер:
2e8d5fb4e9a949228d66ef2bf1267a04
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.b5
Назва:
Скарга Щодо Протоколу №30 засідання тендерного комітету від 23.04.2021 р.
Скарга:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ" Протоколом №30 засідання тендерного комітету від 23.04.2021 р., було визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" щодо закупівлі «Електромонтажні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-011626-b).
З рішенням тендерного комітету не погоджуємося і аргументуємо це наступним:
1) В розділі V. ТД «Оцінка тендерної пропозиції», в п.2 «Інша інформація» вказана наступна вимога:
Під час розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасник не має права включати будь-які витрати, понесені ним під час підготовки тендерної пропозиції та у процесі участі в процедурі закупівлі і укладенні договору про закупівлю, зокрема витрати на оплату послуг консультантів, експертів та інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції, витрати, пов’язані із укладенням договору. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок його прибутку. Учасник надає у складі пропозиції відповідний лист-згоду.
За результатами детального розгляду та аналізу поданої тендерної пропозиції ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" в складі пропозиції учасника не було виявлено вищезазначеного документу, а саме листа-згоди.
Враховуючи викладене, пропозиція переможця ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі:
- Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тому Замовник відповідно до чинного законодавства повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ ВФ "Безпека Сервіс", відповідно до статті 31 Закону, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ ВФ "Безпека Сервіс", замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом №30 засідання тендерного комітету від 23.04.2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ ВФ "Безпека Сервіс".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.04.2021 15:33
- рішення від 27.04.2021 № 9130 + лист Замовнику.pdf 28.04.2021 11:16
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 12.05.2021№8335.pdf 14.05.2021 11:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 № 11483.pdf 26.05.2021 17:21
- рішення від 25.05.2021 № 11483.pdf 28.05.2021 15:01
- Відповідь на скаргу.doc 28.04.2021 12:15
- Відповідь на скаргу №193.pdf 28.04.2021 12:15
- Протокол 32.pdf 31.05.2021 14:37
- Протокол 32.pdf 31.05.2021 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2021 16:05
Дата розгляду скарги:
11.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2021 11:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2021 15:01
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2021 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича фірма «Безпека Сервіс» переможцем процедури закупівлі за Код ДК 021:2015 – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Системи протипожежного захисту: пожежної сигналізації, централізованого пожежного спостерігання, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-28-011626-b.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження протоколу тендерного комітету №17 від 18 березня 2021 року
Номер:
8836efb74a2c447bbe503532c9ad8fa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.c4
Назва:
Оскарження протоколу тендерного комітету №17 від 18 березня 2021 року
Скарга:
Лист оскарження
Оскарження протоколу тендерного комітету №17 від 18 березня 2021 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 23.03.2021 12:59
- рішення від 25.03.2021 №6011+ лист Замовнику.pdf 25.03.2021 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 №6917.pdf 06.04.2021 16:06
- рішення від 05.04.2021 №6917.pdf 08.04.2021 13:09
- Відповідь на скаргу 127.doc 29.03.2021 15:07
- Відповідь на скаргу 127.pdf 29.03.2021 15:08
- Протокол 25.pdf 09.04.2021 10:46
- Протокол_ 27 (рішення на скаргу).docx 21.04.2021 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 13:04
Дата розгляду скарги:
05.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2021 13:09
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Голова тендерного комітету Хоменко М.П. повідомив про рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.04.2021 № 6917-р/пк-пз, а саме, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА ФІРМА «БЕЗПЕКА СЕРВІС» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» переможцем за процедурою закупівлі за Код ДК 021:2015 – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Системи протипожежного захисту: пожежної сигналізації, централізованого пожежного спостерігання, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-28-011626-b.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
8145cbb9b33f49a1bbc0c0dd691e0c5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.c3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі «Електромонтажні роботи»
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2021-01-28-011626-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Електромонтажні роботи»
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 15-02-2021, 16:44
Аукціон відбувся: 16-02-2021, 11:49
За результатами аукціону участь взяли учасники:
1) ПП Юлком-Сервіс - 699 980,00 грн.
2) ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" - 699 984,00 грн.
3) ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" – 850 000,00 грн.
4) ТОВ Укртехнобез - 877 595,14 грн.
5) ТОВ "ВЕЙВ" - 900 000,00 грн.
6) ТОВ «Пожежно - техногенна безпека» - 900 172,09 грн.
7) ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" - 1 047 169,70 грн.
Очікувана вартість закупівлі: 1 100 000,00 грн.
Протоколом № 18 від 18.03.2021 р. пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було відхилено. Протоколом № 21 від 19.03.2021 р. пропозицію ТОВ «Укртехнобез» було визнано переможцем процедури закупівлі.
Приватне підприємства «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Приватне підприємства «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» реалізує своє право на подання скарги.
1. Приватне підприємства «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» заперечує проти відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» з подальшою аргументацією:
1.1. Підстава для відхилення: Учасник процедури надав копії документів (статут (1 сторінка), ліцензії, сертифікат, посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожарної безпеки, витяг з реєстру платників податку на додану вартість, посвідчення про проходження навчання з охорони праці) не завіривши відповідно до вимог, передбачених у тендерній документації, що підтверджує відповідність копії згідно оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом і зазначенням дати такого засвідчення, ініціалів та відбитки печатки.
Вимогами п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено: У тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано документи, що вимагались умовами тендерної документації, в тому числі і письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у тендерній документації та з тим, що допущення інших помилок під час підготовки тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника.
При цьому ряд документів пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано в вигляді сканованих копій з оригіналів документів, тому не підлягають завіренню підписом та печаткою. Незавірення окремих документів відповідно до вимог, передбачених у тендерній документації є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тому є помилкою формульною (несуттєвою).
Таким чином учасником дотримано вимог Замовника, підстави для відхилення пропозиції в цій частині відсутні.
1.2. Підстава для відхилення: Учасник не надав підтвердження в довільній формі з метою необгрунтованого зниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на запропонований предмет закупівлі.
Умовами п. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось: «З метою необгрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції Учасник надає підтвердження в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на запропонований предмет закупівлі.
Тендерна документація не містить чітких вимог щодо форми відповідного підтвердження.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано документ «Форма «Тендерна пропозиція», де міститься інформація щодо погодження виконати вимоги Замовника (фактично гарантування) на умовах, зазначених у ціновій пропозиції, а також містить ціну пропозиції на запропонований предмет закупівлі, яка є середньоринковою, зважаючи на те, що з одного боку, не перевищує об’єм фінансування по даній закупівлі, а з іншого боку, не є аномально низькою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином поданий документ «Форма «Тендерна пропозиція», є підтвердженням в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на запропонований предмет закупівлі
Таким чином учасником дотримано вимог Замовника, підстави для відхилення пропозиції в цій частині відсутні.
Отже, відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
Окрім того, звертаємо увагу на те, що Замовником, в порушення вимог п. 6 ч.12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднений Замовником протокол № 18 засідання тендерного комітету не містить підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону.
2. Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» заперечує проти визнання переможцем ТОВ «Укртехнобез» з подальшою аргументацією.
2.1. В Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає:
Кошторисна документація має бути складена згідно з чинними нормативними документами із урахуванням обсягів робіт, викладених Замовником, та має бути підписана і завірена печатками керівника підрядної організації та подається Учасником у складі тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ «Укртехнобез» надано кошторисну документацію, оформлену згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Згідно п. 3.6. ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Додаток 1 тендерної документації містить Дефектний акт – документ, який містить обсяги робіт. Таким чином поданий переможцем локальний кошторис повинен відповідати дефектному акту, оприлюдненому разом з тендерною документацією. Проте локальний кошторис, поданий переможцем, не враховує обсяг робіт, викладених Замовником, зокрема в локальному кошторисі відсутні позиції 11 та 12 дефектного акту (База для сповіщування пожежного димового адресного ИПД-А; База для сповіщування пожежного димового адресного ИПД-А (10% запас)). Жоден інший документ кошторисної документації не містить позицій 11 та 12 дефектного акту.
Отже, кошторисна документація складена без урахування обсягів робіт, викладених Замовником, а пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.2. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено: підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у в Додатку № 1 тендерної документації, Учасник має надати лист-гарантію з обов'язковим зазначенням фізичних характеристик, наведених в Додатку № 1 тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутнє підтвердження листа-гарантії з обов'язковим зазначенням фізичних характеристик, наведених в Додатку № 1 тендерної документації.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «Укртехнобез» згідно абзацу 2 п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена, оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону
2.3. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Надати листи - відгуки (подяки та рекомендації) від контрагентів згідно з аналогічними договорами які мають містити контактні дані осіб, які б могли підтвердити інформацію, наведену в цих документах.
В складі пропозиції ТОВ «Укртехнобез» було надано файл «Відгук Молода гвардія» Pdf. та «Лист Відгук Ірпінь» Pdf., вміст яких не відповідає вимогам Замовника відповідно тендерної документації а саме: в листах-відгуках не було зазначено інформації про контактні дані осіб, які б могли підтвердити інформацію, наведену в цих документах.
2.4 Відповідно до тендерної документації п.п. 1 п. 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. Передбачено наступна вимога: не надав листа-згоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (Учасника) переможцем даної процедури закупівлі. В складі пропозиції Учасника ТОВ «Укртехнобез» відсутнє підтвердження листа-згоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (Учасника) переможцем даної процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «Укртехнобез» було порушено вимогу Замовника, відповідно до тендерної документації п.1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «Укртехнобез» згідно абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пропозиція ТОВ «Укртехнобез» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Отже, Пропозиція ТОВ «Укртехнобез» не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі ст. 31 Закону.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено відхилив пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Укртехнобез», що призвело до порушення прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку пожежних послуг.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «Укртехнобез»;
3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «Укртехнобез» відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
4. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в частині п. 1.1 даної Скарги.
5. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в частині п. 1.2 даної Скарги.
6. Зобов’язати Замовника забезпечити розгляд тендерних пропозицій у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 АМКУ UA-2021-01-28-011626-b_2.docx 22.03.2021 15:42
- АМКУ UA-2021-01-28-011626-b_2.pdf 22.03.2021 15:42
- рішення від 24.03.2021 №5840+лист замовнику.pdf 25.03.2021 11:27
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2021 №5240.pdf 05.04.2021 10:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 №7933.pdf 15.04.2021 17:55
- рішення від 14.04.2021 №7933.pdf 19.04.2021 21:27
- Відповідь на скаргу.doc 26.03.2021 11:49
- Відповідь на скаргу 123.pdf 26.03.2021 11:49
- Протокол №26.pdf 21.04.2021 14:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2021 16:49
Дата розгляду скарги:
02.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2021 21:28
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Заступник голови тендерного комітету Давиденко О.О. повідомила про рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2021 № 7933-р/пк-пз, а саме, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» переможцем за процедурою закупівлі за Код ДК 021:2015 – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Системи протипожежного захисту: пожежної сигналізації, централізованого пожежного спостерігання, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-28-011626-b.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження Протоколу №11 засідання тендерного комітету від 19.02.2021 р.
Номер:
a48d010a643641d7b005aac4f75e0854
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.c2
Назва:
Оскарження Протоколу №11 засідання тендерного комітету від 19.02.2021 р.
Скарга:
Лист-оскарження
Протоколу №11 засідання тендерного комітету від 19.02.2021 р.
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ" Протоколом №11 засідання тендерного комітету від 19.02.2021 р., було визнано переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «Юлком-Сервіс» щодо закупівлі «Електромонтажні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-011626-b).
З рішенням тендерного комітету не погоджуємося і аргументуємо це наступним:
1) В розділі ІІІ. ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано наступне:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів з інформацією (у вигляді кольорових сканованих копій у форматі *.pdf), що містять
документальне підтвердження відповідності учасників установленим критеріям та вимогам
згідно із законодавством, а саме:
- листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».»
За результатами детального розгляду та аналізу поданої тендерної пропозиції Приватного підприємства «Юлком-Сервіс», було виявлено файл «гарантійний лист про санкції.pdf» Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.02.2021 15:38, за результатами перегляду якого було встановлено відсутність інформації про рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015) та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII, що відповідно не відповідає вимогам тендерної документації, і як наслідок є порушенням.
2) В п.2 «Інша інформація» розділу V. Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» вказано наступне: «Замовник відхиляє Учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього: - 3. Копії довідки/відомостей з ЄДРПОУ, виданої уповноваженим органом.»
Також в розділі ІІІ. ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано наступне: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи мають бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозиції, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації.»
Приватне підприємство «Юлком-Сервіс», в своїй тендерній пропозиції надає на вимогу замовника файл «Довідка ЄДРПОУ.pdf» Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.02.2021 15:38 в якому вказано «Дата видачі довідки 27.12.2012», що відповідно не відповідає вимогам тендерної документації так як вищезазначена довідка є відомостями з єдиних державних реєстрів, але видана раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозиції, і як наслідок є порушенням.
3) В п.2 «Інша інформація» розділу V. Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» вказано наступне: «Замовник відхиляє Учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього: - 1. Свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво або витяг платника єдиного податку (у разі ненадання хоча б одного з документів
визначених в цьому пункті, Учасник надає пояснення з посиланням на норми діючого законодавства).»
Приватне підприємство «Юлком-Сервіс», в своїй тендерній пропозиції надає на вимогу замовника файл «Свідоцтво платника ПДВ.pdf» Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.02.2021 15:38, проте не надає витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво або витяг платника єдиного податку та в свою чергу не надає жодного пояснення з посиланням на норми діючого законодавства як того вимагає замовник, що в свою чергу порушує умови Тендерної документації.
Враховуючи наведене вбачається, що пропозиція Приватного підприємства «Юлком-Сервіс» не відповідає критеріям, установленим в ТД.
Тому Замовник відповідно до чинного законодавства повинен був відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Юлком-Сервіс», відповідно до статті 31 Закону, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Не відхиливши тендерну пропозицію Приватного підприємства «Юлком-Сервіс», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом №11 засідання тендерного комітету від 19.02.2021 р. щодо визнаня переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «Юлком-Сервіс».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 22.02.2021 13:07
- рішення від 25.02.2021 №3504+лист замовнику.pdf 25.02.2021 20:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 №4279.pdf 09.03.2021 17:22
- рішення від 05.03.2021 №4279.pdf 11.03.2021 21:11
- Відповідь на скаргу.pdf 01.03.2021 16:12
- ojlj ntylthyjuj rjvsntne.doc 01.03.2021 16:12
- Протокол №15.pdf 12.03.2021 16:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2021 13:15
Дата розгляду скарги:
05.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2021 20:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2021 21:11
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2021 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Голова тендерного комітету Хоменко М.П. повідомив про рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2021 №4279-р/пк-пз, а саме, скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Юлком-Сервіс» Переможцем процедури закупівлі за
Код ДК 021:2015 – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Системи протипожежного захисту: пожежної сигналізації, централізованого пожежного спостерігання, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-28-011626-b.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
5324dba9775c4ae4b236f56128807500
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011626-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Тендерної документації "сертифікат, виданий СКБ Електронмаш" про проходження навчання щодо пуску налагоджувальних робіт та подальшої експлуатації систем протипожежного захисту на базі приладів "Варта-Адрес" є вимогою, яка безпосередньо порушує принципи ЗУ "Про публічні закупівлі," обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, адже :
1.Зазначений ТОВ СКБ Електронмаш є юридичною особою приватного права, основним видом діяльності компанії є розробка, впровадження, виробництво і реалізація повного спектру технічних засобів, для побудови систем пожежної сигналізації, автоматики пожежогасіння та димовидалення.(згідно даних на сайті ТОВ СКБ Електронмаш),згідно ЄДР наявні КВЕДИ:
72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук (основний)
27.90 Виробництво іншого електричного устатковання
26.30 Виробництво обладнання зв'язку
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
Згідно вище зазначеного ТОВ СКБ Електронмаш не здійснює освітні послуги.
2. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством не подаються у та не вимагаються під час проведення закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Даний сертифікат не передбачений Законодавством й ніяким чином не показує благонадійність контагента, або на якість наданих робіт,виконаних послуг, адже передбачений гарантійний строк на раніше зазначене.
3.Дана вимога прямо порушує ЗУ "Про публічні закупівлі", обмежує коло потенційних учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. В тому числі зазначена Вимога формує невірну думку про можливе лобіювання інтересів даної організації, підрядних організацій.
Вимагаємо, внести зміни в Тендерну документацію й усунути незакону, дисримінаційну Вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2021 16:33
Вирішення:
Голова тендерного комітету Хоменко М.П. повідомив, що згідно ч. 2 ст. 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена вище інформація оприлюднюється відповідно до статті 10.
В розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17» в пп.1 «Документи, які має надати Учасник для підтвердження наявності» вказано що Учасник має абзац 8. «сертифікат, виданий «СКБ Електронмаш», про проходження навчання щодо пуску налагоджувальних робіт та подальшої експлуатації систем протипожежного захисту на базі приладів «Варта-Адрес» вилучити з тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено