-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній)
Завершена
157 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 17:04 - 03.02.2021 17:10
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення замовника
Номер:
920a79938408489f83a28af0f69c07a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011421-b.a1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
ФОП Хіта Л. П. не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції, оскільки в складі своєї пропозиції надала гарантійний лист в довільній формі щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Сертифікація на впровадження системи на сьогоднійшній день є не обов'язковою, а Держпродслужба немає жодного відношення до впровадження системи НАССР.
В поданому листі, ми повідомляємо, що у відповідності до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012р. «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 9.10.2012 р. за №1704/22016) та Закону про «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (в редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014), на потужностях СПД ФО Хіта М. А. групою безпечності підприємства розробляється та впроваджується система управління безпечністю харчових продуктів. У відповідності до пункту 7 статті 21 цього Закону сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Договір заключено з ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» № угоди 06-15/213 М СУБХП «Підготовка документації системи управління безпечністю харчових продуктів потужностей СПД Хіта М. А. до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007».
Стосовно копії сертифікату, що підтверджує відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на систему управління безпечністю харчових продуктів - за сферою сертифікації згідно ДК 016:2010 – 46,39, що виданий на ім’я учасника закупівлі згідно чинного законодавства є не обов’язковим.
Копію договору та додаток до нього додаю.
Доводжу до відома, що роботи згідно цього договору продовжені до 31 квітня 2021 року. (Це і є лист-роз'яснення стосовно підпункту 10 пункту 1 Додатку №2).
Чи має Замовник спрощеної системи закупівлі розроблену Систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)?
Оскільки Замовник не має розробленої системи НАССР, а виагає від постачальника, цим самим дискримінує інших учасників. Тендерна документація на спрощену систему закупівлі розроблена під одного учасника.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Такі обставини свідчать про ігнорування Замовником вимог Оголошення та порушення одного з основних принципів у сфері публічних закупівель - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій усіх Учасників.
Якщо наше оскарження не буде прийнято до уваги, ми будемо змушені звертатись до контролюючих органів (НАБУ та Державної аудиторської служби).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 19:17
Вирішення:
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Бережанського ліцею
17 лютого 2021 р. м.Бережани
Відповідь на вимогу ФОП Хіта Л.П. UA-2021-01-28-011421-b.a1
Шановний Учаснику, за результатами розгляду вашої вимоги повідомляю наступне:відповідно до пп.55 ч. 1 ст. 1 Закону України “ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” №771/97- ВР від 23.12.1997 року(далі- Закон) “Терміни та визначення” оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - це суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Відповідно до пп.2. ч.1 ст.20 Закону “Обов’язки операторів ринку” Оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
З 20.09.219 року система НАССР повинна бути запроваджена на всіх потужностях.
Згідно пп.10 п.1 Додатку №2 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі свої пропозиції документ, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби чи інший документ, виданий незалежним органом, в якому чітко зазначено про впровадження системи НАССР на підприємстві, тому безпідставним є звинувачення Учасника, що документація на спрощену закупівлю розроблена під одного учасника і відповідно є дискрімінаційною, тому що на вибір учасника запропоновано надати: сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби чи інший документ, виданий незалежним органом, в якому чітко зазначено про впровадження системи НАССР на підприємстві.
Учасником в складі пропозиції не надано жодного документа, яка підтверджує запровадження системи НАССР на підприємстві Хіти М.А., яке виготовляє хліб пшеничний та хліб житній, та який реалізує Учасник, як офіційний дилер.
Учасником в складі пропозиції надано Договір заключений з ДП “Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації” щодо підготовки документації системи управління безпечністю харчових продуктів потужностей СПД Хіти М.А. до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000: 2005, ІDT), але не надано листа –пояснення правової причини ненадання жодного документа, який підтверджує запровадження системи НАССР.
Держпродспоживслужба має право перевіряти операторів ринку на відповідність їх діяльності законодавству про харчові продукти відповідно до Закону України “Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин” від 18.05.17 «2042-VIII і відповідно надавати Акти.
Щодо надання Вами в складі пропозиції Гарантійного листа щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, то він наданий відповідно до пп.9 п.1 Додатку №2 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження”до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Тому, з огляду на вищевказане вважаю, що ФОП Хіта Л.П. було дискваліфіковано правомірно.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до статті 14 закону України «Про публічні закупівлі» для учасників закупівлі відводиться не менше як три робочі дні для уточнення інформації про закупівлю. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ви, як учасник спрощеної закупівлі, не зверталися до Замовника з вимогою усунення буд-яких на Вашу думку порушень(зокрема дискримінаційних) в документації даної спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено