-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Завершена
154 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 770.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 770.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 16:55 - 03.02.2021 17:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
f75a76410e5c425fb733c06bbb072dd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011231-b.c3
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники повинні надати Копію оригіналу сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ISO27001:2013. Законодавчий обов’язок на отримання такого сертифікату відсутній. Надання його у складі Пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною. Жодним нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності. Видаліт, будь ласка, умову щодо надання даного сертифікату учасниками з метою недискримінації учасників. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2021 21:21
Вирішення:
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до ст. 14, Замовник в оголошенні може зазначати іншу інформацію.
Проте, враховуючи, що сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO27001:2013 не стосується предмета закупівлі, вирішили піти Вам на зустріч, та задовільнити вимогу, з метою залучення до спрощеної процедури закупівлі максимальної кількості учасників. Тому вносимо зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
b1e9ab153a3f4f3e8df22d094620ceb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011231-b.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.6. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «2.6. Обсяг споживання природного газу Споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі 3 % від підтвердженого обсягу природного газу без коригування.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2021 21:11
Вирішення:
На Вашу вимогу, ми переглянули п.2.6 проекту Договору до спрощеної процедури закупівлі природного газу, і доводим до Вашого відома, що зауваження, які Ви виклали не стосуються даного пункту
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
0d7d7e78ddaa4f7c9e44476ca0644041
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011231-b.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до цін на газ природний, які встановлені на ринку України, учасник закупівлі повинен надати також в складі пропозиції довідку із зазначенням діапазону (зрізу) цін або ціни природного газу по регіону (або регіонах) України від органу (установи, організації), який уповноважений надавати такі відомості станом на місяць подання тендерної пропозиції, що видана на ім’я учасника закупівлі.
При формуванні (подачі) своєї пропозиції, а також під час участі в аукціоні учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист.
Вимога замовника в частині формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника є такою, що нав'язує учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови суперечить чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності. Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям. В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо. За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції. Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання. Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке: Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці. Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний. Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Отже, просимо видалити з тендерної документації наступну умову: На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до цін на газ природний, які встановлені на ринку України, учасник закупівлі повинен надати також в складі пропозиції довідку із зазначенням діапазону (зрізу) цін або ціни природного газу по регіону (або регіонах) України від органу (установи, організації), який уповноважений надавати такі відомості станом на місяць подання тендерної пропозиції, що видана на ім’я учасника закупівлі.
При формуванні (подачі) своєї пропозиції, а також під час участі в аукціоні учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2021 21:09
Вирішення:
Відповідно до ст. 14 Закону «про публічні закупівлі» замовником може зазначатися інша інформація.
Уважно прочитавши «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», стає зрозуміло, що Замовником вимагається надання учасниками листа щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на природний газ протягом дії Договору. А у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, вимагається зазначення ціни на природний газ, актуальної на дату подання тендерної пропозиції, а не ціни (цін) протягом строку дії Договору про закупівлю, який буде укладено за результатами закупівлі.
Також, висловлюємо подяку, щодо нагадування, про можливість самостійно вивчати кон’юнктуру газового ринку.
Враховуючи вищевказане, підстав для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено