-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького від вул. Львівська до автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська-Гайок км 40+970 в м. Великі Мости Львівської області (ДК 021:2015 (CPV) 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013)
Категорія замовника - відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. - орган місцевого самоврядування, перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- ціна, питома вага-100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - відсутній, розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - відсутній.
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 16:55 - 03.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін до оголошення про закупівлі
Номер:
c4f2c4e514f04c78b0201bb9aa183a77
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-011250-b.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до оголошення про закупівлі
Вимога:
Вважаємо, що окремі вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Великомостівською міською радою «Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького від вул. Львівська до автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська-Гайок км 40+970 в м. Великі Мости Львівської області(ДК 021:2015 (CPV) 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013)» (Додаток №1 до протоколу № 34 від 28.01.2021р.) є дискримінаційними та суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в примітці до графи 2 Таблиці 1 щодо «найменування (обладнання/програмного забезпечення)*» вимагається, що «*Учасники обов’язково включають у довідку спеціальне ліцензоване інформаційно - програмне забезпечення для проектування автомобільних доріг та обладнання.».
Вимога щодо наявності спеціального ліцензованого інформаційно - програмного забезпечення виключно для проектування автомобільних доріг та обладнання є не обґрунтованою зважаючи на те, що сучасне ліцензоване програмне забезпечення, яке використовується для проектування об’єктів архітектури чи іншої містобудівної документації є універсальним і може застосовуватися для проектування і розробки різного виду містобудівної документації, в т.ч. і проектування автомобільних доріг та обладнання.
2. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3.2 пункту 3, а також графи 6 Таблиці 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасник має надати копію документу (ів), що підтверджує (ють) введення об’єкта, що зазначений в аналогічному договорі, в експлуатацію (свідоцтво, сертифікат, тощо), виданий ДАБІ».
Вимога щодо надання копії документу (ів), що підтверджує (ють) введення об’єкта, що зазначений в аналогічному договорі, в експлуатацію (свідоцтво, сертифікат, тощо), виданий ДАБІ є не обґрунтованою зважаючи на те, що Учасник (генпроетувальник) не є Замовником будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкта, який передбачений аналогічним договором (договорами) на виконання проектних робіт і не відповідає за терміни реалізації розробленого ним проекту на об’єкт архітектури, який у встановленому аналогічним договором (договорами) порядку переданий Замовнику.
Таким чином, на момент подачі Учасником пропозиції щодо участі у спрощеній закупівлі (та іншимх документів, передбачених умовами закупівлі), об’єкти архітектури зазначені в аналогічному договорі (договорах) можуть бути не розпочаті будівництвом або перебувати в стадії будівництва. Терміни введення в експлуатацію об’єктів будівництва залежать від Замовника будівництва та виконання договірних умов Підрядником будівництва. Розробник проектної документації позбавлений юридичного чи іншого впливу на терміни реалізації проекту.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що вимога щодо «наявності спеціального ліцензованого інформаційно - програмного забезпечення для проектування автомобільних доріг та обладнання» має бути змінена з виключенням слів «проектування автомобільних доріг та обладнання», а вимога щодо «надання копії документу (ів), що підтверджує (ють) введення об’єкта, що зазначений в аналогічному договорі, в експлуатацію (свідоцтво, сертифікат, тощо), виданий ДАБІ» має бути скасована.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2021 16:04
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Під терміном спеціальне ліцензоване інформаційно-програмне забезпечення для проектування автомобільних доріг та обладнання замовник вважає ліцензоване програмне забезпечення, яке може застосовуватись для проектування автомобільних доріг та обладнання. Конкретне найменування програмного забезпечення замовником не зазначається. У разі подання Учасником у складі пропозиції ліцензованого програмного забезпечення, що використовується в проектуванні об’єктів архітектури чи іншої містобудівної документації, і яке може застосовуватись для проектування автомобільних доріг та обладнання, вимога щодо подання спеціального ліцензованого інформаційно-програмного забезпечення для проектування автомобільних доріг та обладнання буде вважатись Замовником виконаною.
2. Кінцевою метою будь-якого Замовника проекту є його будівництво (ремонт, реконструкція), введення в експлуатацію та прийняття на баланс у відповідності до законодавства України. Від прийтятих проектних рішень по об’єкту залежить його реалізація (будівництво, ремонт, реконструкція) та введення в експлуатацію.
Система введення об’єкта в експлуатацію існує в Україні більше 29 років, а система в ведення в експлуатацію через ДАБІ більше 15 років. Зазначена вимога є загальною для всіх учасників закупівлі та може бути дотриманою не одним підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у закупівлі.
Замовник не встановлює обмежувальних показників щодо кількості об’єктів та їх вартості.
Реалізація проекту по капітальному ремонту вул. Богдана Хмельницького від вул. Львівська до автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська-Гайок км 40+970 в м. Великі Мости Львівської області вимагає значних капіталовкладень. Вимога щодо надання учасником зазначеного документу встановлена виключно з метою залучення підрядної організації з добросовісним виконанням аналогічних договорів в минулому, спроможної забезпечити якісне та вчасне виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького від вул. Львівська до автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська-Гайок км 40+970 в м. Великі Мости Львівської області, а отже забезпечити успішну реалізацію проекту в майбутньому.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2021 23:48