• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поводження з побутовими відходами

Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (юридична особа, яка є розпорядником бюджетних коштів)

Завершена

325 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 626.35 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 16:55 - 14.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника

Номер: 2db51c9e9bbe4c859daac83da6da11bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-006759-c.c3
Назва: Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
Скарга:
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника додається нижче
Дата розгляду скарги: 12.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2021 10:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2021 21:44
Дата виконання рішення Замовником: 19.03.2021 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом НТУ "Дніпровська політехніка" було прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Джиги В.В. (Протокол №92 від 22.02.2021 р.) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОКОМТРАНС» переможцем процедури закупівлі з послуг з поводження з побутовими відходами (Протокол № 96 від 26.02.2021 р.), а також прийнято рішення щодо проведення повторної оцінки тендерних пропозицій.
Автор: ФОП Джига Володимир Васильович, ФОП Джига Володимир Васильович +380979503735 grandnep@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника

Номер: 6e60e7220e724e358eeea309fd3b3d79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-006759-c.a2
Назва: Вимога щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
Вимога:
"Вимога щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника додається нижче";
Вирішення: Відповідно до Протоколу № 95 засідання тендерного комітету від 24.02.2021, повідомляємо наступне. Замовником перевірена інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. За результатами перевірки встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Гранд Дніпро», що є беззаперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до положень пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. При цьому, на замовника не покладено обов’язку іншим чином визначати, встановлювати або підтверджувати іншими документами відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника, не інакше як у спосіб, передбачений пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону, шляхом отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що і було зроблено замовником. Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону відносини, що пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції замовник має керуватись актуальними відомостями із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стосовно кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, та в разі відсутності таких відомостей - застосовувати відповідні наслідки, передбачені Законом. Окремо звертаємо увагу, що аналогічної позиції стосовно наявності кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань притримується й Державна аудиторська служба України, яка постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 «Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України» визначена центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Позиція Державної аудиторської служби України щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, засновником якої є виключно фізичні особи, підтверджується висновками про результати моніторингу процедур закупівель. Наприклад, за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-28-003506-b замовника було зобов’язано розірвати договір, який був укладений с учасником, інформація про кінцевого бенефіціарного власника якого не була зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Замовником усунуто зазначене порушення та розірвано договір. Вищезазначена інформація свідчить, що замовником прийнято обґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Джига В.В. у повній відповідності до вимог Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації Замовника";

Номер: ac4a6a652fee4af6a28696e9ef11ce2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-006759-c.b1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації Замовника";
Вимога:
"Вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог та виправлення порушень додається нижче";
Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за уважність!
Статус вимоги: Задоволено