-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90710000-7 Екологічний менеджмент (Розроблення звіту з ОВД та проходження процедури ОВД по об’єкту «Янівська ділянка Чорнобильського родовища. Свердловини №№ 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 у зоні відчуження Чорнобильської АЕС»)
Розроблення звіту з ОВД та проходження процедури ОВД по об’єкту «Янівська ділянка Чорнобильського родовища. Свердловини №№ 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 у зоні відчуження Чорнобильської АЕС»
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 16:44 - 03.02.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Просимо внести зміни до Оголошення (п.1 та п.2 Додатку 5) так як Замовник порушує принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Номер:
96a1a8923fc44afab72f5a395d983f17
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-010952-b.a1
Назва:
Просимо внести зміни до Оголошення (п.1 та п.2 Додатку 5) так як Замовник порушує принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимога:
Добрий день!
Просимо внести зміни до Оголошення (п.1 та п.2 Додатку 5) так як Замовник порушує принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимога п.1 Додатку 5 про наявність Інженера-проєктувальника є дискримінаційною ознакою, а Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4. ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), оскільки для виконання робіт з розроблення звіту та проходження процедури оцінки впливу на довкілля необхідне залучення Еколога. Відповідно до ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон) подання повідомлення про плановану діяльність, включає, зокрема інформацію про екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами; необхідну еколого-інженерну підготовку і захист території за альтернативами. Уповноваженим територіальним органом є - обласні, міські Київська та Севастопольська державні адміністрації (відповідний підрозділ з питань екології та природних ресурсів). Можливо, Замовник плутає процедуру отримання «висновку державної екологічної експертизи» та «Звіт з ОВД» На відміну від висновку державної екологічної експертизи, який міг лише погодитися чи не погодитися із проектними рішення замовника, процедура оцінки впливу на довкілля дозволяє компетентному природоохоронному органу сформулювати обов’язкові для суб’єкта господарювання екологічні умови реалізації планованої діяльності, які фактично стають частиною рішення, яке дозволяє йому реалізовувати діяльність. Згідно Закону провадження планованої діяльності без забезпечення в повному обсязі додержання екологічних умов, сформульованих у висновку з оцінки впливу на довкілля, забороняється (ч. 6 ст. 3 Закон). Якщо висновок екологічної експертизи по суті погоджувався або не погоджувався із проектними рішеннями і природоохоронними заходами, запропонованими проектантом, то висновок із оцінки впливу на довкілля, обґрунтовуючи допустимість планованої діяльності, може у екологічних умовах її провадження, до прикладу, затвердити окремі проектні рішення чи технічні параметри планованої діяльності, відмінні від запропонованих проектантом; передбачити інші чи додаткові природоохоронні заходи. Таким чином, «негативний» висновок із оцінки впливу на довкілля забороняє реалізацію планованої діяльності у формі територіальних і технічних рішень, запропонованих суб’єктом господарювання, а «позитивний» висновок – закріплює обов’язкові «екологічні параметри» планованої діяльності, які не можуть змінюватися на наступних стадіях проектування, під час будівництва чи експлуатації об’єкта. Значення висновку із оцінки впливу на довкілля полягає у тому, що в процесі прийняття рішення про провадження планованої діяльності цим документом визначається її екологічна допустимість чи недопустимість, а також в разі допустимості встановлюються обов’язкові екологічні умови провадження такої діяльності. Висновок про недопустимість планованої діяльності є підставою для відмови суб’єкту господарювання у видачі йому рішення про провадження планованої діяльності (ч. 2 ст. 9 Закону). Висновок про допустимість планованої діяльності із оцінки впливу на довкілля формує екологічну складову рішення про провадження планованої діяльності, відсилаючи до екологічних умов у висновку, або безпосередньо включаючи їх до свого тексту (ч. 2 ст. 9 та ч. 2 ст. 11 Закону). Завершальним етапом оцінки впливу на довкілля є врахування її результатів під час прийняття відповідним органом рішення про провадження планованої діяльності. Згідно закону про ОВД рішення про провадження планованої діяльності є документом дозвільного характеру або іншим актом органу державної влади чи місцевого самоврядування, яке є підставою для початку її провадження та встановлює (затверджує) параметри та умови провадження планованої діяльності (ч. 1 ст. 11 Закону). Наприклад, в даному випадку це може бути дозвіл на користування надрами, для отримання якого Заявник подає до Мінприроди заяву разом із відповідними документами. Просимо змінити вимогу п.1 Додатку 5 та зазначити «наявність працівника за кваліфікацією «Еколог».
2. Вимога п.2 Додатку 5 «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з розроблення звіту та проходження процедури оцінки впливу на довкілля для водозабірних свердловин.» є дискримінаційною ознакою, а Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4. ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Просимо змінити п.2 Додатку 5 та зазначити «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з розроблення звіту та проходження процедури оцінки впливу на довкілля».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 04.02.2021 17:33
Дата подачі:
02.02.2021 17:40
Вирішення:
рішення від 04.02.2021
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.02.2021 17:38