• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Питома вага критерію «Ціна» - 100 %. Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Завершена

58 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 290.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 16:03 - 03.02.2021 16:07
Вимога
Залишено без розгляду

- копія сертифікату(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали.

Номер: d22eb00f9fcd40ecaa5e84960978ac64
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-006028-c.a2
Назва: - копія сертифікату(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали.
Вимога:
- копія сертифікату(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформуємо, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу. Отже, паперова продукція та канцелярське приладдя не підлягає обов’язковій сертифікації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.02.2021 13:35
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: b518d0c1c2d549c7a90b5bdd8f5b0cf0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-006028-c.b1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Зазначена вами вимога у закупівлі: "Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) торгові точки з обов’язковим розташуванням на території України, Хмельницької області, м. Городок" є дискримінаційною, що обмежує велике коло Учасників, чим знижується конкуренція. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Скасуйте цю вимогу!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Керуючись частиною 3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»( надалі – Закон), Замовник крім опису товару, строку поставки, умов оплати в оголошенні може зазначати іншу інформацію. І так як спрощенні закупівлі направлені на здійснення з мінімальними затратами часу і зусиль як для замовника так і для учасників, Замовник зазначив умову розташування торгової точки у м. Городок на підтвердження оперативної поставки товару в найкоротші строки. Замовник проводить закупівлю за принципом максимальної економії та ефективності. Доводимо до відома, що спрощена закупівля не передбачає розроблення і затвердження Замовником тендерної документації згідно ст. 22 Закону на яку є посилання . Ця стаття стосується відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні