• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт місць загального користування ЗДО № 16

Завершена

640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 15:14 - 03.02.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога на рішення замовника

Номер: 6b26c935480c4933939c266c1b3dd3fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-008629-b.a2
Назва: вимога на рішення замовника
Вимога:
Вимога Відповідно до ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.» Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації не веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт місць загального користування ЗДО № 16». Відповідно до протоколу розкриття на участь у процедурі було подано 2 пропозиції, а саме ТОВ "Рітейлбуд" та ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж". За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ "Рітейлбуд" визнана найбільш економічно вигідною із ціною 598 916.06 грн з ПДВ. Протоколом № 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2021 року пропозицію ТОВ "Рітейлбуд" відхилено з наступної підстави: - Згiдно тендерної документацiї зведений кошторисний розрахунок вартостi ремонту визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документацiї. Наданий зведений кошторисний розрахунок вартостi ремонту з урахуванням проходження експертизи проектної документації. Товариство з обмеженою відповідальністю "Рітейлбуд" не погоджується з даним рішенням, вважаємо, що обгрунтування відхилення нашої пропозиції та саме відхилення є неправомірним, та вимагаємо його скасувати, оскільки: По-перше: Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Пункт 3 статті 14 Закону передбачає перелік інформації, яка обов’язково має міститися в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також слід зазначити, що пунктом 13 статті 14 Закону передбачені підстави для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладання договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Замовником на веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено файл «ЗДО 16_ санвузли.docx» в якому міститься Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ТОВ "Рітейлбуд" не може бути відхилена із зв’язку з тим, що умовами тендерної документації вимагалося надання якоїсь інформації, оскільки такий документ як «тендерна документація» відсутній в даній закупівлі. По друге: Умовами пункту 22 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати наступні документи: «Кошторисна документація ( пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі : - договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації службою замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%); - пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,17 люд.-г та розрядi робiт 3,8), затверджений керівником підприємства». Слід зазначити, що умовами оголошення передбачено, що договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, а не повинен містити конкретну назву таких робіт, а саме проходження експертизи кошторисної документації. В складі пропозиції ТОВ "Рітейлбуд" надано файл «1.22. Кошторисна документація ЗДО№16..pdf» в якому містяться всі розрахунки, зокрема Договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок, в якому наявні витрати на проходження експертизи проектної документації. Слід зазначити: 1) У п.3 ч.4 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначається наступне: «Обов’язковій експертизі підлягають ПРОЕКТИ будівництва об’єктів, які: 3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо КОШТОРИСНОЇ ЧАСТИНИ ПРОЕКТНОЇ документації;» 2) Національним стандартом України Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 затвердженим Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України були встановлені та затверджені питання стосовно проведення експертиз ПРОЕКТІВ будівництва та затверджено форми експертних звітів, зокрема Додаток В «Форма експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини ПРОЕКТНОЇ документації» 3) Відповідно до пункту 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 Проектна документація це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. 4) Надана Кошторисна документація ТОВ Рітейлбуд складана через затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України програмний комплекс АВК-5 (який постійно оновлюється відповідно до всіх змін законодавства та містить відповідні бази даних). Слід зазначити що витрати на експертизу враховуються в главі 12. Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд та включаються пунктом 123, який за замовченням має назву вартість експертизи проектної документації. Отже відповідно до норм діючого законодавства та норм національних стандартів України не існує такого поняття як «експертиза кошторисної документації», а існує «експертиза ПРОЕКТНОЇ документації будівництва», яка в свою чергу може мати різні різновиди, наприклад «експертиза кошторисної частини ПРОЕКТНОЇ документації». Таким чином, ТОВ "Рітейлбуд" було повністю виконано вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надано в складі пропозиції кошторисну документацію відповідно до умов оголошення. Однак замовником з «незрозумілих» причин відхилено тендерну пропозицію учасника, який мав найнижчу ціну без наявних на те підстав, відповідно таким рішенням порушено принцип максимальної економії бюджетних коштів під час проведення закупівлі. На підставі вище викладеного вимагаємо: 1. скасувати рішення протоколу №6 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Рітейлбуд", як таке, що не відповідає нормам та принципам Закону та визнати пропозицію ТОВ "Рітейлбуд" переможцем тендеру. 2. скасувати рішення від «11» лютого 2021 року про визнання переможцем учасника ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж", у зв’язку з тим що пропозиція учасника ТОВ Рітейлбуд визначена більше економічно вигідною за результатом ауціону У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами (замовником), суду, до органів прокуратури та державної аудиторської служби за захистом своїх прав. Також хочемо зауважити, що проглядається лобіювання інтересів конкретного учасника для проведення ремонтних робіт, а саме учасника якого визнано переможцем і вданій закупівлі - ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж". Даний висновок можна зробити з того, що між ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" за 2018-2020 роки укладено більше 50 договорів. Умови закупівель на проведення ремонтних робіт переможцем яких є ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" прописані таким чином, що в даних закупівлях може взяти участь обмежена кількість учасників, оскільки вимоги дуже завищені, а якщо інші учасники беруть участь у закупівлях, їх відхиляють з надуманих підстав, щоб переможцем став «УЛЮБЛЕНИЙ» переможець, а саме ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж".
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

вимога на рішення замовника

Номер: 43c25682e0f042bcb72ef5688635778b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-008629-b.a1
Назва: вимога на рішення замовника
Вимога:
Вимога Відповідно до ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.» Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації не веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт місць загального користування ЗДО № 16». Відповідно до протоколу розкриття на участь у процедурі було подано 2 пропозиції, а саме ТОВ "Рітейлбуд" та ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж". За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ "Рітейлбуд" визнана найбільш економічно вигідною із ціною 598 916.06 грн з ПДВ. Протоколом № 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2021 року пропозицію ТОВ "Рітейлбуд" відхилено з наступної підстави: - Згiдно тендерної документацiї зведений кошторисний розрахунок вартостi ремонту визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документацiї. Наданий зведений кошторисний розрахунок вартостi ремонту з урахуванням проходження експертизи проектної документації. Товариство з обмеженою відповідальністю "Рітейлбуд" не погоджується з даним рішенням, вважаємо, що обгрунтування відхилення нашої пропозиції та саме відхилення є неправомірним, та вимагаємо його скасувати, оскільки: По-перше: Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Пункт 3 статті 14 Закону передбачає перелік інформації, яка обов’язково має міститися в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також слід зазначити, що пунктом 13 статті 14 Закону передбачені підстави для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладання договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Замовником на веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено файл «ЗДО 16_ санвузли.docx» в якому міститься Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ТОВ "Рітейлбуд" не може бути відхилена із зв’язку з тим, що умовами тендерної документації вимагалося надання якоїсь інформації, оскільки такий документ як «тендерна документація» відсутній в даній закупівлі. По друге: Умовами пункту 22 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати наступні документи: «Кошторисна документація ( пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі : - договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації службою замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%); - пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,17 люд.-г та розрядi робiт 3,8), затверджений керівником підприємства». Слід зазначити, що умовами оголошення передбачено, що договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, а не повинен містити конкретну назву таких робіт, а саме проходження експертизи кошторисної документації. В складі пропозиції ТОВ "Рітейлбуд" надано файл «1.22. Кошторисна документація ЗДО№16..pdf» в якому містяться всі розрахунки, зокрема Договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок, в якому наявні витрати на проходження експертизи проектної документації. Слід зазначити: 1) У п.3 ч.4 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначається наступне: «Обов’язковій експертизі підлягають ПРОЕКТИ будівництва об’єктів, які: 3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо КОШТОРИСНОЇ ЧАСТИНИ ПРОЕКТНОЇ документації;» 2) Національним стандартом України Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 затвердженим Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України були встановлені та затверджені питання стосовно проведення експертиз ПРОЕКТІВ будівництва та затверджено форми експертних звітів, зокрема Додаток В «Форма експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини ПРОЕКТНОЇ документації» 3) Відповідно до пункту 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 Проектна документація це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. 4) Надана Кошторисна документація ТОВ Рітейлбуд складана через затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України програмний комплекс АВК-5 (який постійно оновлюється відповідно до всіх змін законодавства та містить відповідні бази даних). Слід зазначити що витрати на експертизу враховуються в главі 12. Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд та включаються пунктом 123, який за замовченням має назву вартість експертизи проектної документації. Отже відповідно до норм діючого законодавства та норм національних стандартів України не існує такого поняття як «експертиза кошторисної документації», а існує «експертиза ПРОЕКТНОЇ документації будівництва», яка в свою чергу може мати різні різновиди, наприклад «експертиза кошторисної частини ПРОЕКТНОЇ документації». Таким чином, ТОВ "Рітейлбуд" було повністю виконано вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надано в складі пропозиції кошторисну документацію відповідно до умов оголошення. Однак замовником з «незрозумілих» причин відхилено тендерну пропозицію учасника, який мав найнижчу ціну без наявних на те підстав, відповідно таким рішенням порушено принцип максимальної економії бюджетних коштів під час проведення закупівлі. На підставі вище викладеного вимагаємо: 1. скасувати рішення протоколу №6 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Рітейлбуд", як таке, що не відповідає нормам та принципам Закону та визнати пропозицію ТОВ "Рітейлбуд" переможцем тендеру. 2. скасувати рішення від «11» лютого 2021 року про визнання переможцем учасника ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж", у зв’язку з тим що пропозиція учасника ТОВ Рітейлбуд визначена більше економічно вигідною за результатом ауціону У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами (замовником), суду, до органів прокуратури та державної аудиторської служби за захистом своїх прав. Також хочемо зауважити, що проглядається лобіювання інтересів конкретного учасника для проведення ремонтних робіт, а саме учасника якого визнано переможцем і вданій закупівлі - ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж". Даний висновок можна зробити з того, що між ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" за 2018-2020 роки укладено більше 50 договорів. Умови закупівель на проведення ремонтних робіт переможцем яких є ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" прописані таким чином, що в даних закупівлях може взяти участь обмежена кількість учасників, оскільки вимоги дуже завищені, а якщо інші учасники беруть участь у закупівлях, їх відхиляють з надуманих підстав, щоб переможцем став «УЛЮБЛЕНИЙ» переможець, а саме ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж".
Пов'язані документи: Учасник