• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво об’єкту благоустрою території «В’їзний знак» по вул. Миру в с. Визирка Лиманського району Одеської області

Завершена

273 687.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 368.44 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 14:36 - 03.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ВДРУГЕ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП ЦУШКО Т.В.

Номер: 57ca5473193540409eee05fcd8ab8898
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-007589-b.b3
Назва: ВИМОГА ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ВДРУГЕ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП ЦУШКО Т.В.
Вимога:
Відповідно наданої пропозиції Фізичної-особи підприємця Цушко Тараса Вікторовича можна дійти висновку про його невідповідність документації. Відповідно пункту 16 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання скану оригіналів аналогічного договору, який повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, що відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. В оголошенні про проведення процедури закупівлі затвердженого протокольним рішенням уповноваженої особи № 28/01/21-1 від 28 січня 2021 р. п. 3.1. найменування предмета закупівлі: будівництво об’єкту благоустрою території «В’їзний знак» по вул. Миру в с. Визирка Лиманського району Одеської області та п. 3.2. код класифікатора закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Надано довідку № 63 від 05 лютого 2021 р. про досвід виконання аналогічного договору (договорів) ФОП Цушко Т.В., де вказано договір № 12 від 19 березня 2020 року та в предметі зазначено будівництво огорожі на перехресті вулиць Центральної та Театральної в смт. Нові Білярі Лиманського району Одеської області, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 452230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» . Стосовно п.1 вимоги щодо надання аналогічного договору (під поняттям «аналогічний договір» розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, який відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. Тобто, аналогічний договір повинен включати роботи за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт». Загальний склад робіт ФОП Цушко Т.В. договору укладеного з Новобілярською селищною радою Лиманського району Одеської області не підпадає під аналогічний досвід виконання загального складу робіт відповідно до Додатку №2 та за кодом ДК 021:2015 – 452230000-8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пункт 15 додатку 1 додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження вказаної в довідці інформації, Учасник надає скани оригіналів штатного розпису та документів, що підтверджують працевлаштування працівників (трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу). Серед працівників, зазначених в довідці, обов’язково має бути не менше одного електрозварника ручного зварювання. Відповідно вих.№62 від 05 лютого 2021 р. наданого ФОП Цушко Т.В. працівників за такими посадами: інженер з проектно-кошторисної роботи – 1 особа, дорожні робітники - 2 особи та електрозварник ручного зварювання - 1 особа. Згідно наказів про прийняття на роботу за сумісництвом Мазур О.Л., Гречка С.Д. та Сібов С.С не вірно вказано інформація в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та кількість наданих працівників не відповідає виконанню загального складу робіт відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною першою статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та скасування рішення визначення переможця, передбаченого цим Законом. За порушення вимог, установленим Законом в частині прийнятих рішень відповідальність несе уповноважена особа персонально. Отже, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ФОП Цушко Тараса Вікторовича, відповідно до №19/02/21-1 уповноваженої особи Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 19 лютого 2021 року, так як пропозиція учасника ФОП Цушко Т.В. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі, порушено порядок оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та скасування рішення визначення переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, стосовно наданої Вами вимоги роз’яснюємо наступне: згідно діючого законодавства України, зокрема – Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIII від 25.12.2015р., поточна редакція від 23.01.2021року, вимоги з боку Учасників спрощеної закупівлі щодо оскарження прийнятого рішення Замовником стосовно іншого Учасника не передбачені та Замовник не зобов’язаний надавати відповідь на такі вимоги. Зі свого боку, зважаючи на Вашу зацікавленість стосовно обрання Переможця у даній спрощеній закупівлі, додатково надаємо наступне роз’яснення: 1. Учасник спрощеної закупівлі ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ в складі своєї пропозиції надав скан оригіналу аналогічного договору, який повністю виконаний (завершений), укладений не раніше 2020 року, що відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі та має схожий характер робіт. Зважаючи на специфічність предмету спрощеної закупівлі та наявність аналогічного досвіду з виконання певних робіт у Учасника, Замовником було прийняте рішення про відповідність наданого аналогічного договору умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Учасник спрощеної закупівлі ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі та на підтвердження вказаної в довідці інформації, надав скани оригіналів штатного розпису та документів, що підтверджують працевлаштування працівників (трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу). Надана інформація відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Окремо слід зазначити, що, відповідно до частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Вказана Вами стаття 31 Закону стосується відкритих торгів та немає ніякого відношення до спрощених закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що при проведенні спрощених закупівель або при участі у спрощених закупівлях слід користуватися Законом України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIII від 25.12.2015р., поточною редакцією від 23.01.2021року, а саме – розділами, що стосуються безпосередньо спрощених закупівель. Згідно вказаного Закону, вимоги з боку Учасників спрощеної закупівлі щодо оскарження прийнятого рішення Замовником стосовно іншого Учасника не передбачені та Замовник не зобов’язаний надавати відповідь на такі вимоги. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що вимога ПП «АРДО» щодо скасування протоколу уповноваженої особи Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області № 19/02/21-1 від 19 лютого 2021 року, яким Переможцем спрощеної закупівлі визнано ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ, не відповідає діючому законодавству України та, взагалі, є необґрунтованою, викладені в ній факти є надуманими та такими, що не відповідають умовам оголошення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП ЦУШКО Т.В.

Номер: 575d6dc83728468e911fe85f391eb8c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-007589-b.b2
Назва: ВИМОГА ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП ЦУШКО Т.В.
Вимога:
Відповідно наданої пропозиції Фізичної-особи підприємця Цушко Тараса Вікторовича можна дійти висновку про його невідповідність документації. Відповідно пункту 16 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання скану оригіналів аналогічного договору, який повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, що відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. В оголошенні про проведення процедури закупівлі затвердженого протокольним рішенням уповноваженої особи № 28/01/21-1 від 28 січня 2021 р. п. 3.1. найменування предмета закупівлі: будівництво об’єкту благоустрою території «В’їзний знак» по вул. Миру в с. Визирка Лиманського району Одеської області та п. 3.2. код класифікатора закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Надано довідку №63 від 05 лютого 2021 р. про досвід виконання аналогічного договору (договорів) ФОП Цушко Т.В., де вказано договір № 12 від 19 березня 2020 року та предметі зазначено будівництво огорожі на перехресті вулиць Центральної та Театральної в смт. Нові Білярі Лиманського району Одеської області, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 452230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» . Стосовно п.1 вимоги щодо надання аналогічного договору (під поняттям «аналогічний договір» розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, який відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. Тобто, аналогічний договір повинен включати роботи за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт» чи/та предмет аналогічного договору - Будівництво об’єкту благоустрою території. Загальний склад робіт ФОП Цушко Т.В. договору укдаденого з Новобілярською селищною радою Лиманського району Одеської області не підпадає під аналогічний досвід виконання загального складу робіт відповідно до Додатку №2 та за кодом ДК 021:2015 – 452230000-8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пункт 15 додатку 1 додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі та на підтвердження вказаної в довідці інформації, Учасник надає скани оригіналів штатного розпису та документів, що підтверджують працевлаштування працівників (трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу).Серед працівників, зазначених в довідці, обов’язково має бути не менше одного електрозварника ручного зварювання. Підтвердити вищевказану інформацію документами про навчання (дійсне посвідчення). Відповідно вих.№62 від 05 лютого 2021 р. наданого ФОП Цушко Т.В. працівників за такими посадами: інженер з проектно-кошторисної роботи – 1 особа, дорожні робітники - 2 особи та електрозварник ручного зварювання - 1 особа. Згідно наказів про прийняття на роботу за сумісництвом Мазур О.Л., Гречка С.Д. та Сібов С.С не вірно вказано інформація в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та кількість наданих працівників не відповідає виконанню загального складу робіт відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отже, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ФОП Цушко Тараса Вікторовича, відповідно до протоколу № 15/02/21-2 уповноваженої особи Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 15 лютого 2021 року, також сума повідомлення про намір укласти договір про закупівлю складає 283 486.97 грн, що є більшою очікуваної вартості закупівлі та не відповідає формі пропозиції ФОП Цушко Т.В. 273 486,97 грн. Пропозиція учасника ФОП Цушко Т.В. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.02.2021 17:08
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ

Номер: 8519075cab73453db02cec075f787c57
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-007589-b.a1
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ
Вимога:
Шановний Замовник, стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі» закріплює вимоги до документації, зокрема частиною четвертою вказаної статті визначено - документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасник процедури спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи: 1. Довідка, за формою, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Замовником встановлено доволі детальні вимоги до аналогічного договору, що має бути наданий, зокрема, замовником під поняттям «аналогічний договір» розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, який відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. Наявність подібної вимоги виконання (завершення) договору, укладеного не раніше 2020 року у документації Замовника обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання. Подібні положення Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаного аналогічного договору тільки 2020 року, спрямованою на обмеження кола ймовірних учасників. 2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складена учасником за формою. На підтвердження вказаної в довідці інформації, Учасник надає скани оригіналів штатного розпису та документів, що підтверджують працевлаштування працівників (трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу). Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження працевлаштування працівників Замовником вказано надання тільки трудових книжок та/або наказів про прийняття на роботу, але не вказано інформації наказів про сумісництво та цивільно-правових договорів, що спрямовано на обмеження кола ймовірних учасників. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, стосовно п.1 вимоги щодо надання аналогічного договору (під поняттям «аналогічний договір» розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, який відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. Тобто, аналогічний договір повинен включати роботи за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт» чи/та предмет аналогічного договору - Будівництво об’єкту благоустрою території. Під аналогічним досвідом розуміється наявність досвіду виконання загального складу робіт відповідно до Додатку №2 до Оголошення). Подібні положення Документації ґрунтуються на наступних засадах: Замовник має на меті впевнитися, що Учасником закупівлі постійно та належним чином, з використанням сучасних методів та технік виконання робіт та у вказанні строки, виконуються види робіт за предметом даної закупівлі. Також, Замовником додатково вказано, що під поняттям «аналогічний досвід» вважається наявність досвіду виконання загального складу робіт відповідно до Додатку №2 до Оголошення, що в свою чергу, розширює коло учасників для участі у даній закупівлі. Тобто, надання з боку Учасника документів, підтверджуючих виконання аналогічного договору, хоча б за одним нижче приведених критеріїв, буде відповідати вимогам Замовника спрощеної закупівлі, а саме: • повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, який відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі, включає роботи за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт»; • повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, предмет аналогічного договору - Будівництво об’єкту благоустрою території; • повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2020 року, що підтверджує наявність досвіду виконання загального складу робіт відповідно до Додатку №2 до Оголошення. Стосовно п.2 вимоги щодо Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складена учасником за формою. На підтвердження вказаної в довідці інформації, Учасник надає скани оригіналів штатного розпису та документів, що підтверджують працевлаштування працівників (трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу). Прийняття на роботу працівників за сумісництвом або за цивільно-правовим договором також оформлюється відповідним наказом підприємства. Виходячи з цього, надання з боку Учасника сканів оригіналів наказів про прийняття на роботу працівників за сумісництвом або за цивільно-правовим договором не буде підставою для відхилення Замовником пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено