-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок
Завершена
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 14:05 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога стосовно відміни рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції КП «Муніципальна варта» (протокол №58 від 13.04.2021р.)
Номер:
edc99a0d7f664581aa5744c8cc60fd85
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-002001-a.a5
Назва:
Вимога стосовно відміни рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції КП «Муніципальна варта» (протокол №58 від 13.04.2021р.)
Вимога:
Наказом № 710 від 15.04.2020р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Зареестрований в Міністерстві юстицій України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок» згідно п. 2 до затверджених формальних помилок висвітлено:
«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Згідно статті 22 пункт 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тобто, невірний спосіб підтвердження підстав у електронних полях жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Крім того звертаємо Вашу увагу, у складі тендерної пропозиції надано документ за підписом керівника підприємства і печаткою «Додаток 3 Відповідність вимогам», в якому КП «Муніципальна варта» повністю підтверджує свою відповідність по зазначеним критеріям.
Стосовно причини відхилення нашої тендерної пропозиції в Протоколі № 58 від 13.04.2021р. в результативній частині Вами було зазначено наступне:
«1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону:
- Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що спосіб заповнення електронних полів, які Вами було опубліковано, жодним чином не відносяться до іншої інформації, оскільки дублює інформацію подану в «Довідці згідно Додатку 3», таким чином законні підстави для відхилення тендерної пропозиції КП «Муніципальна варта» згідно статті 22 Закону відсутні.
Беручи до уваги вищезазначене та відсутні жодних суттєвих порушень в нашій тендерній пропозиції ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції КП «Муніципальна варта» (протокол №58 від 13.04.2021р.)
2. Беручи до уваги ВІДСУТНІСТЬ СУТТЄВИХ помилок у тендерній пропозиції визнати КП «Муніципальна варта» переможцем у відкритих торгах на закупівлю код ДК 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Номер у Prozorro UA-2021-01-28-002001-a).
3. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Охоронне агентство «Вимпел» (протокол № 59 від 19.04.2021р.)
У випадку Вашої бездіяльності на наші вимоги будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби з проханням ініціювати перевірку законності Ваших дій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 20:37
Вирішення:
Підприємство звернулося з запитом щодо уточнення визначення формальної помилки до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=251e8595-bbdb-4134-9253-4d9bce301792&lang=uk-UA та відповідь на який на момент публікації відповіді на вимогу не надана.
В зв’язку з відсутністю роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Замовник вважає відсутніми причини для відміни рішення щодо відхилення тендерної пропозиції та, відповідно, для задоволення вимоги UA-2021-01-28-002001-a.a5
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
34c112ef9a0644eeb5b8ddd9bf8d85fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-002001-a.c4
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства "Муніципальна варта" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.02.2021 12:47
- ПРОТОКОЛ 35.pdf 24.02.2021 12:47
- протокол 36.pdf 24.02.2021 12:47
- вимога.pdf 24.02.2021 12:47
- вимога 2.pdf 24.02.2021 12:47
- рішення від 26.02.2021 № 3605 + лист Замовнику.pdf 01.03.2021 11:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4592.pdf 11.03.2021 20:59
- рішення від 10.03.2021 № 4592.pdf 15.03.2021 20:09
- Пояснення на запит по суті скарги № 288-06 від 01.03.21р..pdf 01.03.2021 16:26
- Пояснення на запит по суті скарги.doc 01.03.2021 16:26
- Пояснення на запит по суті скарги № 288-06 від 01.03.21р..pdf 01.03.2021 16:43
- Пояснення на запит по суті скарги.doc 01.03.2021 16:43
- 1. Повідомлення щодо виконання рішення АМКУ.pdf 08.04.2021 08:35
- 1. ПРОТОКОЛ № 56 від 08.04.2021 Охорона рішення АМКУ.docx 08.04.2021 08:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 13:21
Дата розгляду скарги:
10.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2021 11:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2021 20:09
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2021 08:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано решення АМКУ від 10.03.2021 р. №4592-р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
Щодо усунення порушень чинного законодавства
Номер:
9a17d299155b4e6e95c0ddb8ee5eb189
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-002001-a.a3
Назва:
Щодо усунення порушень чинного законодавства
Вимога:
Учасник закупівлі - КП «Муніципальна варта» КМР, за процедурою закупівлі відкриті торги на закупівлю послуг за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони: Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок за оголошенням UA-2021-01-28-002001-a, розглянувши Вашу відповідь на нашу Вимогу щодо усунення порушень діючого законодавства за вих. № 88/1 від 18 лютого 2021 року, повідомляє наступне.
Для підтвердження відповідності Учасника вимогам статті 17 Закону була надана довідка в довільні формі – «Додаток 3 Відповідність вимогам.pdf», яка була завантажена ЦБД Prozorro: 12.02.2021 18:23 та підписана удосконаленим електронним підписом відповідно до вимог законодавства. У тексті даної довідки було зазначено, що «…Замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 5,6, 12 і 13 частинах першій і другій цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»…». В даній довідці уточнення здійснювались по пунктам статті 17, що вимагали підтвердження при заповненні електронних полів, які Замовник опублікував для учасників. Вами, як Замовником закупівлі, в тендерній документація зазначена довільна форма підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, в зв’язку з цим, вважаємо надану нами інформацію в Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 3 Відповідність вимогам.pdf) достатньою для підтвердження відсутності підстав за частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо Ви хотіли іншу форму (зміст тексту) підтвердження відсутності підстав за частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то про це необхідно було б зазначити у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення тендерного комітету щодо визначення переможця процедури Закупівлі учасника ТОВ «Охоронна агенція «Вимпел» (протокол № 36 від 16.02.2021 року)
2. Відмінити рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області (протокол № 35 від 16.02.2021 року)
3. Провести неупереджений розгляд тендерної пропозиції Комунального підприємства «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області
4. Уразі незадоволення наших вимог, ми буде вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 12:32
Вирішення:
Відповідь на вимогу
за процедурою закупівлі
UA-2021-01-28-002001-a ● 2c3910c497e840cfbf549e59059a0099;
Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок,
що надійшла через електронну систему закупівель за кодом:
UA-2021-01-28-002001-a.a3
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за тестом – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
15 лютого 2021 року о 11:57 електронною системою закупівель проведено електронний аукціон за процедурою закупівлі відкриті торги на закупівлю послуг за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони: Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок за оголошенням UA-2021-01-28-002001-a (надалі за текстом – Закупівля). За результатами оцінки тендерна пропозиція учасника – КП «Муніципальна варта» КМР (код ЄДРПОУ 41072883) (надалі — Учасник) визначена системою найбільш економічно вигідною.
16 лютого 2021 року на засіданні тендерного комітету за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закону) – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, через те, що Учасником під час подання тендерної пропозиції не надано підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону (підтвердження таких підстав в тендерній документації передбачено в довільній формі). Учасником КП Муніципальна варта КМР в Листі-гарантії за вих. № 58 від 12.02.2021р. не підтверджено підстави ч.2 ст.17 Закону.
На підставі наведеного Замовник вважає, що причини для задоволення вимоги UA-2021-01-28-002001-a.a3 відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо безпідставного відхилення пропозиції
Номер:
d36c6648ceba4284a189635bb1397096
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-002001-a.c2
Назва:
щодо безпідставного відхилення пропозиції
Вимога:
15 лютого 2021 року о 11:57 електронною системою закупівель проведено електронний аукціон за процедурою закупівлі відкриті торги на закупівлю послуг за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони: Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок за оголошенням UA-2021-01-28-002001-a (надалі за текстом – Закупівля).
За результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника – КП «Муніципальна варта» КМР (код ЄДРПОУ 41072883) визначена системою найбільш економічно вигідною.
16 лютого 2021 року на засіданні тендерного комітету КП «ВУВКГ» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області за результатами розгляду тендерної пропозиції КП «Муніципальна варта» КМР (код ЄДРПОУ 41072883) (далі - Учасник) було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, посилаючись на те, що Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції не надано підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) (підтвердження таких підстав передбачено в довільній формі).
Прийняте рішення по відхиленню нашої тендерної пропозиції є безпідставним, оскільки під час подання тендерної пропозиції в підтвердження відповідності Учасника вимогам статті 17 Закону була надана довідка в довільні формі – «Додаток 3 Відповідність вимогам.pdf», яка була завантажена ЦБД Prozorro: 12.02.2021 18:23 та підписана удосконаленим електронним підписом відповідно до вимог законодавства.
Також під час надання тендерної пропозиції Учасником – КП «Муніципальна варта» КМР були заповненні всі електронні поля, які замовник опублікував для учасників. Відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону була підтверджена у спосіб, визначений Замовником, а саме шляхом додання довідки в довільні формі – «Додаток 3 Відповідність вимогам.pdf», у передбачені електронні поля.
Також нагадуємо Вам, що безпідставне відхилення тендерної пропозиції учасника, тягне за собою відповідальність за частиною 2 статті 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлю» у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення тендерного комітету щодо визначення переможця процедури Закупівлі учасника ТОВ «Охоронна агенція «Вимпел» (протокол № 36 від 16.02.2021 року)
2. Відмінити рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області (протокол № 35 від 16.02.2021 року)
3. Провести неупереджений розгляд тендерної пропозиції Комунального підприємства «Муніципальна варта» Кременчуцької міської ради Полтавської області
4. Уразі незадоволення наших вимог, ми буде вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 17.02.2021 15:25
- Інформація з електронної системи 17.02.2021 15:25
Дата подачі:
17.02.2021 15:25
Вирішення:
Відповідь на вимогу
за процедурою закупівлі
UA-2021-01-28-002001-a ● 2c3910c497e840cfbf549e59059a0099;
Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок,
що надійшла через електронну систему закупівель за кодом:
UA-2021-01-28-002001-a.c2
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за тестом – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
15 лютого 2021 року о 11:57 електронною системою закупівель проведено електронний аукціон за процедурою закупівлі відкриті торги на закупівлю послуг за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони: Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок за оголошенням UA-2021-01-28-002001-a (надалі за текстом – Закупівля).
За результатами оцінки тендерна пропозиція учасника – КП «Муніципальна варта» КМР (код ЄДРПОУ 41072883) (надалі — Учасник) визначена системою найбільш економічно вигідною.
16 лютого 2021 року на засіданні тендерного комітету за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закону) – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, через те, що Учасником під час подання тендерної пропозиції не надано підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону (підтвердження таких підстав в тендерній документації передбачено в довільній формі).
На підставі наведеного Замовник вважає, що причини для задоволення вимоги UA-2021-01-28-002001-a.c2 відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
1598a52ea1064935a8fba445f07e5c7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-002001-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Тендерною документацією Додатком 4 визначено Наявність діючого територіального підрозділу охорони Учасника за місцем розташування об’єкта охорони (м. Горішні Плавні) з можливістю відвідування Замовником (надати копію договору оренди приміщення, підтвердження права власності тощо). Вважаємо дані вимоги такими, що обмежують кількість учасників, які можуть прийняти участь в тендері. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2021 11:57
Вирішення:
Частина 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз ’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз ’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.».
Зазначена частина 1 статті 24 Закону не містить чітких вимог до вимоги суб’єкта вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, але Замовник приймає до уваги, що пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону визначено поняття суб’єкта оскарження як фізичної чи юридичної особи, «яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи».
З огляду на це, адресована Замовнику вимога (скарга) з приводу виключення з тексту тендерної документації Замовника тих положень, які суб’єкт вимоги вважає дискримінаційними, має відповідати загальним вимогам до скарги, яка подається відповідно до Закону.
Зокрема, згідно ч.5. ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси особи (суб’єкта оскарження).
Всупереч цьому у вимозі (скарзі) UA-2021-01-28-002001-a.a1 не зазначено які саме положення тендерної документації Замовника не влаштовують суб’єкта вимоги у зв’язку з їх дискримінаційним характером, з посиланням на конкретні пункти розділів чи додатків тендерної документації.
Замовник зазначає, що тендерна документація Замовника не містить вимоги до Учасника закупівлі щодо того, аби нежитлове приміщення, де міститься виконавчий орган такого Учасника, знаходилось саме в місті Горішні Плавні Полтавської області.
Таким чином, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта вимоги щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги UA-2021-01-28-002001-a.a1 не підтверджено неможливість виконання ним умов тендерної документації Замовника і не доведено яким чином ці умови тендерної документації порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі UA-2021-01-28-002001-a ● 2c3910c497e840cfbf549e59059a0099.
Користуючись нагодою, Замовник вважає за необхідне дати такі роз’яснення.
Відповідно до технічних вимог та якісних характеристик до предмета закупівлі згідно тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони, що включають цілодобове супроводження і забезпечення заходів безпеки на об’єктах Замовника (в т.ч. за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності).
Враховуючи територіальне розміщення об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає, передусім, наявність у Учасника на території адміністративної одиниці м. Горішні Плавні Полтавської області та/чи прилеглих районах можливості створення відповідних груп швидкого реагування.
Такі групи повинні мати постійне місце дислокації у місті Горішні Плавні Полтавської області, яке, окрім того, є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, місцевого адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності в інтересах Замовника.
Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного представництва суб’єкта охоронної діяльності в м. Горішні Плавні Полтавської області, про що, по суті, і йдеться в тендерній документації Замовника.
Замовник при цьому наголошує, що він жодним чином не має наміру обмежити Учасників торгів щодо їх територіального місцезнаходження, але вважає необхідною наявність співробітників Учасника в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці задля належного виконання охоронних послуг на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовано у м. Горішні Плавні Полтавської області відповідно.
Отже, метою включення до тендерної документації даного критерію (який оспорюється суб’єктом вимоги) є отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин з Учасниками, передбачених процедурою закупівлі.
Крім того, Замовник наголошує на відсутності у нього наміру обмежити коло Учасників закупівлі ні за територіальною ознакою, ні за будь-якою іншою, а напроти - ми сподіваємось, що в ході проведення процедури закупівлі, а усіма сторонами буде дотримуватись принцип добросовісної конкуренції і у цій закупівлі прийме участь максимальна кількість Учасників з великим позитивним досвідом надання аналогічних послуг задля якісного їх надання у подальшому для потреб Замовника.
На підставі наведеного Замовник вважає відсутніми причини для внесення змін до тендерної документації та, відповідно, для задоволення вимоги UA-2021-01-28-002001-a.a1
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.02.2021 00:01