-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
ДК 021:2015-42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Торги не відбулися
157 673.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 789.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 789.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 13:43 - 03.02.2021 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування необгрунтованих рішень Замовника
Номер:
d4c80e6a525843a582f246b74b80997b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-006298-b.b4
Назва:
Вимога щодо скасування необгрунтованих рішень Замовника
Вимога:
ВИМОГА
28.01.2021 р. Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2021-01-28-006298-b «ДК 021:2015-42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані» з очікуваною вартістю 157 673,76 грн. з ПДВ.
10.02.2021 р. за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП ДЕМИДЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 149 969,00
UAH з ПДВ 144 998,00
UAH з ПДВ
ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" 154 000,00
UAH з ПДВ 145 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 154 999,20
UAH з ПДВ 149 499,96
UAH з ПДВ
АТ "Альцест" 157 113,60
UAH з ПДВ 157 113,60
UAH з ПДВ
Пропозиції Учасників ФОП ДЕМИДЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ та ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" було відхилено Замовником.
З 24.02.2021 року Замовник почав розгляд пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА».
01.03.2021 року Замовник визначив переможцем ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» та опублікував повідомлення про намір укласти договір.
Однак, 10.03.2021 р. на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель Замовник опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до тексту якого, а саме п.8 «результат розгляду тендерної пропозиції: відхилення пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА».
В п.9 зазначеного протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник вказав наступне: Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" запропонував еквівалент до "Гайковерт ударний акумуляторний DeWALT DCF894P2" - "Гайковерт ударний акумуляторний TOPTUL KPA-1639E".
11.03.2021 р. Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозиції, відповідно до змісту якого Учасника АТ "Альцест" визначено переможцем закупівлі.
ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з такими рішеннями Замовника, вважає їх такими, що прийняті порушенням принципів, закріплених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА».
ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» подано тендерну пропозицію з дотриманням вимог, передбачених Оголошенням щодо проведення спрощеної процедури на закупівлю.
Дискваліфікація ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» з тієї підстави, що учасником запропоновано еквівалент товару, є такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Під час здійснення процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» з формулюванням підстави відхилення «учасник запропонував еквівалент» є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Адже Замовник в своєму протоколі не вказує на те, що запропонований ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідає за своїми технічними, якісними характеристиками.
З огляду на вищевикладене, формулювання Замовником як підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА»: «ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" запропонував еквівалент до "Гайковерт ударний акумуляторний DeWALT DCF894P2" - "Гайковерт ударний акумуляторний TOPTUL KPA-1639E".» є таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» є необгрунтованим та безпідставним.
Щодо неправомірного визначення АТ «Альцест» переможцем закупівлі.
Рішення про визначення переможцем по вказаній закупівлі АТ "Альцест" є таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам Замовника, передбаченим оголошенням про проведення спрощеної процедури на закупівлю (далі – Оголошення), а саме:
- Згідно п.16 розділу 1 Оголошення «Всі документи, що готуються учасником та мають відношення до пропозиції повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник».
Всупереч імперативним вимогам п.16 розділу 1 Оголошення, АТ «Альцест» надано документи в складі тендерної пропозиції іноземною мовою, без перекладу на українську мову, а саме:
1) Документ під назвою «паспорт – виброплита Barret St-18H.pdf», складений іноземною мовою, переклад українською мовою не надано;
2) Документ під назвою «gs35c-350c_2_a.pdf» складений іноземною мовою, переклад українською мовою не надано;
3) Документ під назвою «GL-240 01.pdf» складений іноземною мовою, переклад українською мовою не надано;
- АТ «Альцест» порушено вимоги Замовника, викладені в Додатку 3 до Оголошення, а саме «на віброплиту потрібно надати технічні паспорти або/та сертифікати відповідності що підтверджують відповідність технічним вимогам». АТ «Альцест» надано документ під назвою «Паспорт - виброплита Barret ST-18Н.pdf», що складений іноземною мовою, без надання перекладу українською мовою, та зі змісту якого вбачається, що вказаний документ є інструкцією з експлуатації, а не технічним паспортом на товар.
Крім того, всі документи, складені АТ «Альцест» не містять дати складання та вихідного номера.
Згідно п.19 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем спрощеної закупівлі визначається - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
За результатами аналізу тендерної пропозиції АТ «Альцест» встановлено невідповідність останньої вимогам Замовника, що викладенні в Оголошенні.
Крім того, цінова пропозиція АТ «Альцест» не є найбільш економічно вигідною.
Положеннями ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Як учасники публічних закупівель, так і замовники зобов’язані неухильно дотримуватися зазначених принципів, оскільки порушення цих принципів нівелює саму суть інституту публічних закупівель та його основне призначення.
Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як зазначено у преамбулі Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції.
На підставі вищевикладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведенні процедури публічної закупівлі, шляхом відхилення тендерної пропозиції АТ «Альцест» у зв’язку з її невідповідністю вимогам Замовника, викладеним в Оголошенні щодо проведення спрощеної процедури на закупівлю.
2) Здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі.
Уповноважена особа учасника,
директор ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» ______________________ С.А. Бринза
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.03.2021 16:20
Дата подачі:
15.03.2021 16:20
Вирішення:
Доброго дня. Пропозиція учасника буде вивчена повторно.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога дискваліфікації за невідповідність технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі!
Номер:
be3e09d998e74a7394133aca18ee6b3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-006298-b.a3
Назва:
Вимога дискваліфікації за невідповідність технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі!
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Документацією закупівлі, а саме Додатком №3 "Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі", було передбачено можливість надання "еквіваленту" тільки на позицію №5 - "Віброплита Barret ST-18 або еквівалент", що вказано у самій документації, та додатково було підтверджено Вашою відповіддю на запитання до закупівлі: "Доброго дня! Чи будуть розглядатися аналоги по іншим інструментам, крім віброплити? ", а саме відповіддю, що: "Доброго дня. Усі технічні характеристики наведено у додатку №2. Еквіваленти розглядатимуться лише по позиціх, зазначених у оголошенні."! Але, всупереч документації та відповіді на запитання, Ви обираєте переможця, що запропонував еквівалент позиції "Гайковерт ударний акумуляторний DeWALT DCF894P2", а саме: "Гайковерт ударний акумуляторний TOPTUL KPA-1639E", що порушує умови документації і проведення закупівлі. Це по-перше! А, по-друге, в документації чітко вказано, що "кожна модель DCF894P2 укомплектована двома акумуляторами (5 Ач), зарядним пристріоєм та кейсом", а запропонований Гайковерт TOPTUL має Зарядний пристрій 18V або 4Ah, а відповідно два акумулятори 4 Ач в комплекті, але не 5 Ач!!! Також TOPTUL KPA-1639E має менше зусилля 385 Нм, замість 447 НМ у моделі DeWALT DCF894P2, тому, відповідно до вищевказаного, має гірші технічні характеристики та не може бути прийнятий як еквівалент!
Виходячи з наведеного вище, ми вимагаємо дотримання умов документації закупівлі та дискваліфікації пропозиції обраного переможця ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"!
Дякуємо за увагу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 12:24
Вирішення:
Доброго дня. Документи учасника будуть переглянуті повторно.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Додаткові відомості щодо попередньої Вимоги дискваліфікації переможця!
Номер:
3bf71c3fb6bc4d44bf919649ae9c583e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-006298-b.a2
Назва:
Додаткові відомості щодо попередньої Вимоги дискваліфікації переможця!
Вимога:
Шановний Замовнику, в попередній нашій Вимозі ми вказали на самий головний критерій - ціна - що передбачено документацією закупівлі!! Згідно п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Це спричинить збільшення суми нарахованого податку на прибуток, що рівнозначно завищенню реальної кінцевої ціни продукції. Основною метою Закону є забезпечення ефективного використання коштів підприємства або державних коштів та максимальна економія. Виходячи з вищепереліченого цінова пропозиція обраного Вами переможця складає 145000,00 гривень без ПДВ, з невідшкодованим Вашому підприємству ПДВ: 174000 гривень, а це набагато більше від вартості пропозицій наступних учасників, та очікуваної вартості самої Закупівлі в розмірі 157 673,76 грн з ПДВ! А відтак просимо переглянути Ваше рішення щодо обраного переможця!! Подібні ситуації є в практиці багатьох Замовників - зразок по Вашому підприємству в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Миколаївводоканал.pdf 16.02.2021 21:27
Дата подачі:
16.02.2021 21:27
Вирішення:
Доброго дня! ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено відхилення учасників неплатників ПДВ з цієї причина,а навпаки- учасники всіх форм власності приймають участь у закупівлях на рівних умовах.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога дискваліфікації переможця та обрання максимально економічної та ефективної пропозиції!!
Номер:
f5ab9bf8ad9c472ebe848191085c1691
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-006298-b.c1
Назва:
Вимога дискваліфікації переможця та обрання максимально економічної та ефективної пропозиції!!
Вимога:
Шановний Замовнику, Згідно Податкового Кодексу України Основною метою проведення закупівель є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Так як Ви є платником податку на прибуток на загальних умовах та являєтесь платником ПДВ, обравши пропозицію Учасника, який не зареєстрований платником податку на додану вартість, Ви не отримаєте відшкодування податкового кредиту в розмірі 20% від суми Закупівлі товарів, що призведе до збільшення Ваших видатків. Для дотримання Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме підпункту №2 пункту №1 "максимальна економія, ефективність та пропорційність", Ви маєте проводити оцінку пропозицій по цінам без урахування ПДВ!!! Виходячи з вищепереліченого цінова пропозиція обраного Вами переможця складає 145000,00 гривень без ПДВ, з невідшкодованим Вашому підприємству ПДВ: 174000 гривень, а це набагато більше від вартості пропозицій наступних учасників, та очікуваної вартості самої Закупівлі в розмірі 157 673,76 грн з ПДВ! Просимо Вас переглянути рішення, дискваліфікувати переможця, виконати основні засади проведення закупівель згідно законодавства та обрати максимально економічну та ефективну пропозицію для Вашого підприємства! Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 20:37
Вирішення:
Підстав для відхилення Учасника передбачених Законом України "Про публічні закіпівлі" відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні