-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній 1 гатунку; хліб пшеничний 1 гатунку; кулич пасхальний - пасха)
Торги не відбулися
357 183.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 570.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 570.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2021 11:46 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6b8f5b66876245e0b9d323c4d1ca8d85
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-28-002532-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо виключити вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
«6. Позитивний Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
7. Позитивний Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров′я та благополуччя тварин (наказ № 447 від 08.08.2019 р.).», як дискримінаційну вимогу.
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк.
За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 03.02.2021 14:24
Дата подачі:
29.01.2021 15:44
Вирішення:
Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно «Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ( ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) , інформацію про які Учасник повинен надати у складі пропозиції разом з копіями підтвердних документів» , учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати:
П.6. Позитивний Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
П.7. Позитивний Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров′я та благополуччя тварин (наказ № 447 від 08.08.2019 р.).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Система аналізу небезпечених факторів та контролю у критичних точках (НАССР) – це система, яка ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів.
Тендерною документацією не вимагається датування актів, але вони повинні бути в наявності.
Впровадження системи НАССР є обов’язком усіх операторів ринку харчових продуктів, До 20.09.2019 усі оператори ринку повинні були б вже розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є харчові продукти, що будуть поставлятися до закладу, КУСОР Лебединський психоневрологічний інтернат повинен забезпечити закупівлю саме якісної продукції, яка не буде нести загрозу здоров’ю та життю підопічних. З огляду на вищевикладене, даний документ є обов’язковим для операторів ринку, а надання такого документу у складі тендерної пропозиції є обгрунтованим, не містить дискримінаційних умов та цілком відповідає нормам чинного законодавства України.
Учасник може надати, керуючись Законодавством України, обгрунтоване пояснення причин відсутності:
1. Позитивного Аку, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
2. Позитивного Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров′я та благополуччя тварин (наказ № 447 від 08.08.2019 р.).
.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.02.2021 00:04