• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код (55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації харчування учнів шкіл (2 лоти)

Завершена

280 320.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 691.20 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 10:00 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірність відхилення тендерної пропозиції

Номер: 7e0c1ec6e00c48f7a098c1e3ad1066e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001622-b.a2
Назва: Неправомірність відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику! Прошу звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. За своєю сутністю вимога, передбачена пунктом 2.3. частини 2 розділу 5 тендерної документації, є кваліфікаційним критерієм, адже вказано, що «місцезнаходження об’єкта (ів) обстеження, зазначеного (их) у вищевказаному акті (ах) має відповідати місцю надання послуг, зазначеному у аналогічних договорах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та співпадати адресою реєстрацією потужності оператора ринку». Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, що стосується наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів та відповідних актів обстежень/перевірок (які вимагаються Замовником) є кваліфікаційним критерієм. При цьому, відповідно до практики Антимонопольного комітету України не має значення, в якій частині тендерної документації (в якому її розділі) було розміщено вимогу, яка за своєю суттю є кваліфікаційним критерієм. Таким чином, Замовником було порушено одне з наших основоположних прав, як учасника процедури закупівлі, а саме «право виправити невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», адже Замовником не було надано 24 години на виправлення невідповідності, яку було виявлено у складі нашої тендерної пропозиції. У зв’язку з цим, якщо ВИ НЕ СКАСУЄТЕ ВЛАСНЕ РІШЕННЯ ТА НЕ ВИПРАВИТЕ ВКАЗАНЕ ПОРУШЕННЯ, ми будемо змушені звернутися до ДАСУ (Державної аудиторської служби України) та повідомити про те, що Замовником (Щирецькою селищною радою Пустомитівського району Львівської області) було порушено порядок прийняття рішення щодо учасника процедури закупівлі, а відтак – неправомірної дискваліфікації учасника. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, дії, які були вчинені Замовником, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу, що розміщена в електронній системі 28.02.2021 р., вважаємо за необхідне повідомити наступне. Статтею 16 та п. 2. ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено можливість вимагати від учасників відповідність кваліфікаційним критеріям. Виходячи із вище зазначених норм Закону, замовником саме у п. 5.1. Розділу 3 Тендерної документації передбачено: «5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні кольорові скан-копії наступних документів: По критерію 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, які будуть використовуватись учасником для надання послуг по харчуванню, в тому числі інформація про наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування. По критерію 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність кваліфікованих працівників, які будуть залучатися до надання послуг (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які мають найманих працівників)/або довідка у довільній формі, що містить інформацію про освіту, досвід, кваліфікацію фізичної особи-підприємця (для фізичних осіб - підприємців, які працюють без залучення робочої сили). По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (договорів)» Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, саме в ч. 3 статті 22 Закону передбачена можливість вимагати від учасників ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, але при цьому наявність такої передбачена певними нормативними актами. 22.11.2019 р. головою Львівської обласної державної адміністрації прийнято розпорядження (№ 1336/0/5-19) затверджено «Регіональний план щодо створення належних умов для безпечного харчування у закладах дошкільної, загальної середньої освіти усіх типів та форм власності на 2021-2021 роки». Саме даним розпорядженням передбачено при проведенні процедур публічних закупівель перевіряти наявність в учасників зокрема актів здійснення заходів державного контролю органами Держпродспоживслужби. Метою наявності таких актів є забезпечення належних умов безпечного харчування у закладах освіти. Отже, враховуючи вимоги саме розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 1336/0/5-19від 22.11.2019 р. та керуючись ч.3 статті 22 Закону, замовником передбачено надання ІНШОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ. А саме, у п. 2.3. Розділу 5 Тендерної документації «Інша інформація» замовником передбачено: «2.3. ВІДПОВІДНІСТЬ СВОЄЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ вимогам чинного законодавства в сфері надання послуг з організації шкільного харчування Учасник підтверджує шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії актів обстежень/перевірок, виданих відповідним територіальним відділенням Держпродспоживслужби України не раніше шести місяців до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в яких обов’язкова наявність відмітки про відповідність суб’єкта господарювання вимогам чинного законодавства. Притому, місцезнаходження об’єкта (ів) обстеження, зазначеного (их) у вищевказаному акті (ах) має відповідати місцю надання послуг, зазначеному у аналогічних договорах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та співпадати адресою реєстрацією потужності оператора ринку». Водночас, звертаємо вашу увагу на те, що формулювання нашої вимоги - «місцезнаходження об’єкта (ів) обстеження, зазначеного (их) у вищевказаному акті (ах) має відповідати місцю надання послуг, зазначеному у аналогічних договорах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції» означає тільки те, що інформація з актів має не суперечити та відповідати інформації, яка наявна у ваших документах щодо кваліфікаційних критеріїв. Тобто відповідність різних документів тендерної пропозиції один одному не являється автоматичним підтвердженням, що усі документи тендерної пропозиції являються кваліфікаційними критеріями. Віднесення тих чи інших документів до кваліфікаційних критеріїв, а також визначення, які саме документи мають подавати учасники для підтвердження кваліфікаційним критеріям – це право тільки замовника. І саме для цього, у п. 5.1. Розділу 3 Тендерної документації замовником передбачено чіткий перелік документів, на відповідність кваліфікаційним критеріям. Усі інші документи, що передбачались у тендерній документації – це документи, можливість вимагання яких передбачена частиною 3 статті 22 Закону. Отже, вимога щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції актів обстежень/перевірок, виданих відповідним територіальним відділенням Держпродспоживслужби України, передбачена виходячи з ч. 3 статті 22 Закону та на виконання розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 1336/0/5-19від 22.11.2019 р. Отже, Дані документи не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Відповідно замовник НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ТА НЕ МАВ на те законних підстав, щоб надавати можливість усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, так як відсутні документи не відносились до кваліфікаційних критеріїв. Отже вашою вимогою (скаргою) ви спонукаєте нас, як замовника торгів, до неправомірних дій, які суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідають зокрема ч. 16 ст. 29 Закону. Виходячи з вище наведеного, вважаємо, що замовником правомірно відхилено вашу тендерну пропозицію. Відповідно ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірність прийняття рішення

Номер: ab45329033f948f5b60f9400ca28f2a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001622-b.a1
Назва: Неправомірність прийняття рішення
Вимога:
Шановний замовнику! Прошу звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. За своєю сутністю вимога, передбачена пунктом 2.3. частини 2 розділу 5 тендерної документації, є кваліфікаційним критерієм, адже вказано, що «місцезнаходження об’єкта (ів) обстеження, зазначеного (их) у вищевказаному акті (ах) має відповідати місцю надання послуг, зазначеному у аналогічних договорах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та співпадати адресою реєстрацією потужності оператора ринку». Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, що стосується наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів та відповідних актів обстежень/перевірок (які вимагаються Замовником) є кваліфікаційним критерієм. При цьому, відповідно до практики Антимонопольного комітету України не має значення, в якій частині тендерної документації (в якому її розділі) було розміщено вимогу, яка за своєю суттю є кваліфікаційним критерієм. Таким чином, Замовником було порушено одне з наших основоположних прав, як учасника процедури закупівлі, а саме «право виправити невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», адже Замовником не було надано 24 години на виправлення невідповідності, яку було виявлено у складі нашої тендерної пропозиції. У зв’язку з цим, ми будемо змушені звернутися до ДАСУ (Державної аудиторської служби України) та повідомити про те, що Замовником (Щирецькою селищною радою Пустомитівського району Львівської області) було порушено порядок прийняття рішення щодо учасника процедури закупівлі, а відтак – неправомірної дискваліфікації учасника. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, дії, які були вчинені Замовником, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу, що розміщена в електронній системі 28.02.2021 р., вважаємо за необхідне повідомити наступне. Статтею 16 та п. 2. ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено можливість вимагати від учасників відповідність кваліфікаційним критеріям. Виходячи із вище зазначених норм Закону, замовником саме у п. 5.1. Розділу 3 Тендерної документації передбачено: «5.1. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні кольорові скан-копії наступних документів: По критерію 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, які будуть використовуватись учасником для надання послуг по харчуванню, в тому числі інформація про наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування. По критерію 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність кваліфікованих працівників, які будуть залучатися до надання послуг (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які мають найманих працівників)/або довідка у довільній формі, що містить інформацію про освіту, досвід, кваліфікацію фізичної особи-підприємця (для фізичних осіб - підприємців, які працюють без залучення робочої сили). По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (договорів)» Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, саме в ч. 3 статті 22 Закону передбачена можливість вимагати від учасників ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, але при цьому наявність такої передбачена певними нормативними актами. 22.11.2019 р. головою Львівської обласної державної адміністрації прийнято розпорядження (№ 1336/0/5-19) затверджено «Регіональний план щодо створення належних умов для безпечного харчування у закладах дошкільної, загальної середньої освіти усіх типів та форм власності на 2021-2021 роки». Саме даним розпорядженням передбачено при проведенні процедур публічних закупівель перевіряти наявність в учасників зокрема актів здійснення заходів державного контролю органами Держпродспоживслужби. Метою наявності таких актів є забезпечення належних умов безпечного харчування у закладах освіти. Отже, враховуючи вимоги саме розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 1336/0/5-19від 22.11.2019 р. та керуючись ч.3 статті 22 Закону, замовником передбачено надання ІНШОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ. А саме, у п. 2.3. Розділу 5 Тендерної документації «Інша інформація» замовником передбачено: «2.3. ВІДПОВІДНІСТЬ СВОЄЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ вимогам чинного законодавства в сфері надання послуг з організації шкільного харчування Учасник підтверджує шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії актів обстежень/перевірок, виданих відповідним територіальним відділенням Держпродспоживслужби України не раніше шести місяців до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в яких обов’язкова наявність відмітки про відповідність суб’єкта господарювання вимогам чинного законодавства. Притому, місцезнаходження об’єкта (ів) обстеження, зазначеного (их) у вищевказаному акті (ах) має відповідати місцю надання послуг, зазначеному у аналогічних договорах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та співпадати адресою реєстрацією потужності оператора ринку». Водночас, звертаємо вашу увагу на те, що формулювання нашої вимоги - «місцезнаходження об’єкта (ів) обстеження, зазначеного (их) у вищевказаному акті (ах) має відповідати місцю надання послуг, зазначеному у аналогічних договорах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції» означає тільки те, що інформація з актів має не суперечити та відповідати інформації, яка наявна у ваших документах щодо кваліфікаційних критеріїв. Тобто відповідність різних документів тендерної пропозиції один одному не являється автоматичним підтвердженням, що усі документи тендерної пропозиції являються кваліфікаційними критеріями. Віднесення тих чи інших документів до кваліфікаційних критеріїв, а також визначення, які саме документи мають подавати учасники для підтвердження кваліфікаційним критеріям – це право тільки замовника. І саме для цього, у п. 5.1. Розділу 3 Тендерної документації замовником передбачено чіткий перелік документів, на відповідність кваліфікаційним критеріям. Усі інші документи, що передбачались у тендерній документації – це документи, можливість вимагання яких передбачена частиною 3 статті 22 Закону. Отже, вимога щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції актів обстежень/перевірок, виданих відповідним територіальним відділенням Держпродспоживслужби України, передбачена виходячи з ч. 3 статті 22 Закону та на виконання розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 1336/0/5-19від 22.11.2019 р. Отже, Дані документи не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Відповідно замовник НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ТА НЕ МАВ на те законних підстав, щоб надавати можливість усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, так як відсутні документи не відносились до кваліфікаційних критеріїв. Отже вашою вимогою (скаргою) ви спонукаєте нас, як замовника торгів, до неправомірних дій, які суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідають зокрема ч. 16 ст. 29 Закону. Виходячи з вище наведеного, вважаємо, що замовником правомірно відхилено вашу тендерну пропозицію. Відповідно ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено