• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення

Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 09:59 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови ТД

Номер: 8f8f97e800b647ecbf1f2e2a6643b3b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-000923-c.a1
Назва: Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено факти та виявлено умови, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Так, у розділі І «Загальні положення» Порядку заповнення тендерної документації зазначено, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових норм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Між тим, деякі умови тендерної документації містять дискримінаційні умови, які прямо протирічать принципу недискримінаційності, імперативно визначеному у ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з покладанням саме на Замовника зобов’язання щодо дотримання цього принципу та відповідальності за його порушення. Так: умови п.8 Технічного завдання до предмету закупівлі та п.1.4 Переліку документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника (далі – Перелік) протирічать приписам Закону України «Про охоронну діяльність та постановам Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. і №960 від 18.11.2015р., оскільки не надають права суб’єктам господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, мати у власності, носити та застосовувати вогнепальну нарізну зброю. Таким чином, ця умова є дискримінаційною й ставить вказаних суб’єктів господарювання в завідомо нерівне становище щодо відповідних органів Національної поліції України, а тому вона підлягає виключенню з тендерної документації. До того ж, жодний нормативний акт чинного законодавства України не відносить заклади освіти до режимних об’єктів або об’єктів, які мають охоронятися виключно органами Національної поліції України. Ввжаємо за необхідне зазначити, що наше підприємство відповідає всім вказаним та іншим нормативним актам, які регулюють недержавну охоронну діяльність, а тому здатне забезпечити належну охорону закладів освіти; умова п.1.5 Переліку протирічать ст.255 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення, яка не надає повноважень складання протоколу про адміністративне правопорушення суб’єктами господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, надаючи такі повноваження, зокрема, відповідним органам Національної поліції України, тобто ця умова є дискримінаційною стосовно таких суб’єктів; умова п.1.6 Переліку протирічать ч.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та п.5 Порядку реагування на випадки булінгу (цькування), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу закладів освіти» №1646 від 28.12.2019р., оскільки реагування на випадку булінгу віднесено до компетенції керівництва закладів освіти та територіальних органів Національної поліції України. Оскільки суб’єкти господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, не наділені такими правами та повноваженнями, то ця умова ставить їх у завідомо нерівне дискримінаційне становище в порівнянні з органами Національної поліції охорони; умова пункту 1.7 Переліку також не відповідають наявним фактичним обставинам та специфіці пердмету закупівель, оскільки необхідне охоронне обладнання є власністю нашого підприємства, потребує періодичного регламентного технічного обслуговування. Вважаємо, що наведені дискримінаційні умови підлягають обов’язковому виключенню з тендерної документації або коригуванню для відновлення її відповідності профільному спеціальному Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне: щодо вогнепальної зброї «Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з положеннями ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, встановлення технічних вимог до предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Документація на закупівлю охоронних послуг розроблена Замовником з урахуванням вимог діючого законодавства. Дана вимога встановлена в тендерній документації, зважаючи на складну політико-економічну ситуацію, яка склалася у державі, специфіку охорони об’єктів Замовника. Реагування на порушення безпеки в закладах освіти із залученням працівників поліції є адекватним заходом протидії загрозам, задля забезпечення публічної безпеки і порядку на об’єктах Замовника. Виходячи з вищесказаного, вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, учасником даної закупівлі може бути як приватне охоронне агентство, яке має відповідну ліцензію та договір про надання послуг з національною поліцією охорони, так і національна поліція» Умова п.1.5 внести зміни до ТД «або мати укладений договір з територіальним відділом Національної поліції України» «Вимога, яка зазначена у п.1.6. Додатку 3, а саме: Учасник повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОН України від 28.12.2019 №1646 (надати довідку у довільній формі, для підтвердження цієї можливості) є необхідною, так як діє на підставі Закону».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2021 00:03