• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А

Річний план затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол № 43 від 28.01.2021 року.

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2021 09:38 - 03.02.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 82ed2b86081c49259fde2c1e3cbf76be
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001203-b.b5
Назва: щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
з урахуванням попередньої вимоги учасник не надав додатки і до третього договору. тами чином учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В оголошенні про проведення закупівлі Змовником конкретно не вказано, яку кількість договорів має надати Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Кожен учасник за власним бажанням завантажував ту кількість договорів, яку вважав за необхідне. Учасником ТОВ "АгроБудГруп" завантажено три договори про виконання аналогічних робіт і один з них містить повністю всі невід'ємні його частини. На підставі вищевикладеного вважаємо скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 09:57
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірності кваліфікації учасника

Номер: 2615164c27a1494996d13ae2d3a14139
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001203-b.a4
Назва: щодо неправомірності кваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА 17.02.2021 року уповноваженою особою Хмельницького комунального підприємство «Спецкомунтранс» прийнято рішення, оформлене протоколом №49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, про визнання переможцем ТОВ «АГРОБУДГРУП . Вважаємо, що вказане рішення прийнято упереджено, необ’єктивно з порушенням матеріального і процесуального права, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав. Відповідно до пункту 3. Кваліфікаційних Розділ ІІІ Подання та розкриття пропозицій оголошення про закупівлю від учасника вимагалось надати: Інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням аналогічного договору, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, які укладені та виконувалися в 2019-2020 роках, разом із копією аналогічного договору та документами, що підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. В свою чергу Учасник який визнаний переможцем надав договір підряду № 3 від 20.08.2019 року в якому зазначено що додаток є невід’ємною складовою частини Договору, що не має юридичної сили окремо від договору. при цьому в кінці договору значяться додатки: договірна ціна, календарний план фінансування та календарний план виконання робіт. Два останніх додатка, які відповідно до договору є його невід’ємними частинами Учасник не завантажив. Більш того, учасник також надав сканкопію договору підряду №2 від 06 серпня 2019 року. У п.1.6 вказаного договору зазначено, що додаткова угода є невід’ємною складовою частиною договору, що змінює або припиняє права та обов’язки сторін. Інформація про укладений договір міститься в системі електронних торгів за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-06-000916-b. Разом з тим, у вказаній закупівлі Замовником завантажена додаткова угода №1 від 29.11.2019 року. Однак вказану додаткову угоду Учасник також не завантажив. У своєму рішенні № 1413-р/пк-ск від 18.08.2015 року, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийшла до висновку що Замовник правомірно відхиляє пропозицію учасника який не надав додатків до договорів які є їх невід’ємними частинами. З огляду на вищевикладене Замовник повинен відхилити пропозицію учасника ТОВ «АГРОБУДГРУП» Крім того, пнктом 9 Кваліфікаційних Розділ ІІІ Подання та розкриття пропозицій оголошення про закупівлю від учасника вимагалось надати Кошторисну документацію розроблену в діючій версії програмного комплексу АВК (або ідентичному комплексі), завірену печаткою (за наявності) та підписану організацією учасником, що містить: — Договірну ціну; — Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; — Підсумкову відомість ресурсів; — Локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, відомості ресурсів до локальних кошторисів; — Підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника; В свою чергу Учасник надав тільки Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту без пояснювальної записки. Водночас надана пояснювальна записка є додатком до договріної ціни, а не до зведеного кошторисного розрахунку. Таким чином пропозиція Учасника ТОВ «АГРОБУДГРУП» має бути відхилена як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. З огляду на вищевикладене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. надати додаткову аргументацію щодо вищевказаних упущень, допущених при розгляді пропозиції Учасника ТОВ «АГРОБУДГРУП»; 2. відхилити пропозицію Учасника ТОВ «АГРОБУДГРУП» як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівл У разі необ’єктивного і упередженого розгляду вказаної вимоги, надання неаргументованої чи неповної відповіді, залишаємо за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Держаудитслужби, засновника підприємства та суду
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В оголошенні про проведення закупівлі Змовником конкретно не вказано, яку кількість договорів має надати Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Кожен учасник за власним бажанням завантажував ту кількість договорів, яку вважав за необхідне. Учасником ТОВ "АгроБудГруп" завантажено три договори про виконання аналогічних робіт і один з них містить повністю всі невід'ємні його частини. Посилання щодо невідповідності пояснювальної записки умовам оголошення вважаємо безпідставним, оскільки пояснювальна записка до договірної ціни і пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку за своїм змістом не відрізняються одна від одної і можуть вважатися технічною помилкою. На підставі вищевикладеного вважаємо скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 09:57
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірності відхилення учасника

Номер: f3b3292317364691958e2d306dc23ced
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001203-b.c3
Назва: щодо неправомірності відхилення учасника
Вимога:
ВИМОГА 17.02.2021 року уповноваженою особою Хмельницького комунального підприємство «Спецкомунтранс» прийнято рішення, оформлене протоколом №48 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, про дискваліфікацію учасника ТОВ «Тріумф-СП». Своє рішення уповноважена особа мотивувала наступним: Відповідно до п. 1.5. Розділу І оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію із зазначення того чи є в його пропозиції документи складені іншою мовою ніж українська. Разом з тим, учасником вказаного документа не надано. Таким чином пропозиція учасника як зазначено в резолютивній частині рішення - не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо, що вказане рішення прийнято упереджено, необ’єктивно з порушенням матеріального і процесуального права, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав. Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Відповідно до оголошення закупівлю робіт код ДК 021-2015 - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А) (UA-2021-01- 28-001203-b)? предметом вказаної закупівлі є Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А (п. 3.1. першої таблиці оголошення) В свою чергу Учасник ТОВ «Тріумф-СП» у складі пропозиції надав інформацію що підтверджує відповідність його пропозиції предмету закупівлі: договірну ціну, локальні кошториси та інші розрахунки, довідки про наявність матеріально-технічної бази, досвіду виконання аналогічних договорів, працівників, тощо. у протоколі не заначено, що у ТОВ «Трумф-СП» відсутні якісь кваліфікаційні вимоги чи вимоги відповідності. Натомість інформація із зазначення того чи є в пропозиції учасника ТОВ «Тріумф-СП» документи складені іншою мовою ніж українська, не відноситься до предмету закупівлі, оскільки власне на сам предмет впливу не має, Відповідно до ч. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Умова щодо мови (мов), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, передбачені ст.ст. 15, 21, 22, 35, 37 Закону України «Про публічні закупівлі», які не стосуються умов проведення спрощених закупівель, визначених ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель крім української мови, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Вказана закупівлю під цю вимогу не підпадає. В свою чергу відповідно до п.1.5 розділу 1 оголошення Замовника зазначено: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію із зазначення того чи є в його пропозиції документи складені іншою мовою ніж українська. Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. З огляду на вищевикладене, Замовник не навів в оголошені про проведення закупівлі конкретні вимоги щодо подання інформації у складі пропозиції, чи є в ній документи складені іншою мовою ніж українська (зокрема у якому вигляді вона повинна бути подана, або яким документом чи декількома документами). Виходячи із суті і змісту вказаної вимоги вона містить загальні, декларативні та неконкретні норми та правила поведінки щодо необхідності керуватись умовам визначеним в оголошені про закупівлю. Така умова порушує принцип правової визначеності. Ця норма за своєю суттю не може бути розцінена як порушеними з огляду на свій узагальнений та неконкретний характер. Разом з тим, ЗВЕРТАЄМО увагу Замовника, що всі документи, подані Учасником ТОВ «Тріумф-СП» викладені українською мовою, тобто у всіх документах і кожному зокрема міститься інформація, яка зазначає, що в документах учасника не має документів складених іншою мовою ніж українська. При цьому варто нагадати, що Замовник проводить кваліфікацію учасника порівнюючи і вивчаючи інформацію, яка викладена у всіх без винятку документах. Водночас Закону України «Про публічні закупівлі» містить поняття «формальні помилки». Формальними, (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наявність чи відсутність інформації із зазначення того чи є в пропозиції Учасника документи складені іншою мовою ніж українська не впливає на зміст тендерної пропозиції. також варто зазначити що Закону України «Про публічні закупівлі» а також Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а також оголошення замовника зобов’язують учасника викладати документи пропозиції на українській мові. Отже з урахуванням Замовник документально не зазначив у якому вигляді необхідно надати такий інформацію із зазначення того чи є в його пропозиції документи складені іншою мовою ніж українська. Також Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції ТОВ «Тріумф-СП» у наведений вище спосіб впливає на зміст самої Пропозиції Учасника. Саме відсутність впливу такої інформації на зміст тендерної пропозиції не може бути підставою для дискваліфікації Учасника. До такого висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішеннях № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 та № 13228-р/пк-пз від 07.07.2020. Таким чином Замовник не мав права відхиляти пропозицію ТОВ «Тріумф-СП» З огляду на вищевикладене, керуючиь ст. 14 Закоуну України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Тріумф-СП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2. вказати яка норма в оголошенні про проведення даної закупівлі зобов’язує надати документ, зазначений в абз.10 протоколу 48 від 17.02.2021 року уповноваженої особи про дискваліфікацію ТОВ «Тріумф-СП» 3. поновити права і захистити законні інтереси Учасника ТОВ «Тріумф-СП», визначені Конституцією України та Законами України, шляхом:  скасування рішення уповноваженої особи, яке оформлене протоколом протоколу № 48 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2021 року  визнання Учасника ТОВ «Тріумф-СП» переможцем в вказаної процедури закупівлі. У разі необ’єктивного і упередженого розгляду вказаної вимоги, надання неаргументованої чи неповної відповіді, залишаємо за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Держаудитслужби, засновника підприємства та суду
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто Замовник на власний розсуд може визначити перелік документів, який він хоче включити до оголошення про проведення закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищенаведене, вважаємо що опубліковані нами вимоги до предмету закупівлі жодним чином не призводять до дискримінації учасників та є обов’язковим до виконання усіма учасниками. Посилання учасника на те, що неподання конкретно вказаного в оголошенні документа є формальною помилкою теж вважаємо безпідставними, оскільки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням документації, а саме – технічні помилки та описки. На підставі вищевикладеного вважаємо скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 09:51
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірності дискваліфікації учасника

Номер: 21328fd10d284f0ab232ad0ff28230a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001203-b.c2
Назва: щодо неправомірності дискваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА 17.02.2021 року уповноваженою особою Хмельницького комунального підприємство «Спецкомунтранс» прийнято рішення, оформлене протоколом №48 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, про дискваліфікацію учасника ТОВ «Тріумф-СП». Своє рішення уповноважена особа мотивувала наступним: Відповідно до п. 1.5. Розділу І оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію із зазначення того чи є в його пропозиції документи складені іншою мовою ніж українська. Разом з тим, учасником вказаного документа не надано. Таким чином пропозиція учасника як зазначено в резолютивній частині рішення - не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо, що вказане рішення прийнято упереджено, необ’єктивно з порушенням матеріального і процесуального права, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав. Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Відповідно до оголошення закупівлю робіт код ДК 021-2015 - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А) (UA-2021-01- 28-001203-b)? предметом вказаної закупівлі є Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А (п. 3.1. першої таблиці оголошення) В свою чергу Учасник ТОВ «Тріумф-СП» у складі пропозиції надав інформацію що підтверджує відповідність його пропозиції предмету закупівлі: договірну ціну, локальні кошториси та інші розрахунки, довідки про наявність матеріально-технічної бази, досвіду виконання аналогічних договорів, працівників, тощо. у протоколі не заначено, що у ТОВ «Трумф-СП» відсутні якісь кваліфікаційні вимоги чи вимоги відповідності. Натомість інформація із зазначення того чи є в пропозиції учасника ТОВ «Тріумф-СП» документи складені іншою мовою ніж українська, не відноситься до предмету закупівлі, оскільки власне на сам предмет впливу не має, Відповідно до ч. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Умова щодо мови (мов), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, передбачені ст.ст. 15, 21, 22, 35, 37 Закону України «Про публічні закупівлі», які не стосуються умов проведення спрощених закупівель, визначених ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель крім української мови, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Вказана закупівлю під цю вимогу не підпадає. В свою чергу відповідно до п.1.5 розділу 1 оголошення Замовника зазначено: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію із зазначення того чи є в його пропозиції документи складені іншою мовою ніж українська. Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. З огляду на вищевикладене, Замовник не навів в оголошені про проведення закупівлі конкретні вимоги щодо подання інформації у складі пропозиції, чи є в ній документи складені іншою мовою ніж українська (зокрема у якому вигляді вона повинна бути подана, або яким документом чи декількома документами). Виходячи із суті і змісту вказаної вимоги вона містить загальні, декларативні та неконкретні норми та правила поведінки щодо необхідності керуватись умовам визначеним в оголошені про закупівлю. Така умова порушує принцип правової визначеності. Ця норма за своєю суттю не може бути розцінена як порушеними з огляду на свій узагальнений та неконкретний характер. Разом з тим, ЗВЕРТАЄМО увагу Замовника, що всі документи, подані Учасником ТОВ «Тріумф-СП» викладені українською мовою, тобто у всіх документах і кожному зокрема міститься інформація, яка зазначає, що в документах учасника не має документів складених іншою мовою ніж українська. При цьому варто нагадати, що Замовник проводить кваліфікацію учасника порівнюючи і вивчаючи інформацію, яка викладена у всіх без винятку документах. Водночас Закону України «Про публічні закупівлі» містить поняття «формальні помилки». Формальними, (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наявність чи відсутність інформації із зазначення того чи є в пропозиції Учасника документи складені іншою мовою ніж українська не впливає на зміст тендерної пропозиції. також варто зазначити що Закону України «Про публічні закупівлі» а також Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а також оголошення замовника зобов’язують учасника викладати документи пропозиції на українській мові. Отже з урахуванням Замовник документально не зазначив у якому вигляді необхідно надати такий інформацію із зазначення того чи є в його пропозиції документи складені іншою мовою ніж українська. Також Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції ТОВ «Тріумф-СП» у наведений вище спосіб впливає на зміст самої Пропозиції Учасника. Саме відсутність впливу такої інформації на зміст тендерної пропозиції не може бути підставою для дискваліфікації Учасника. До такого висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішеннях № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 та № 13228-р/пк-пз від 07.07.2020. Таким чином Замовник не мав права відхиляти пропозицію ТОВ «Тріумф-СП» З огляду на вищевикладене, керуючиь ст. 14 Закоуну України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Тріумф-СП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2. вказати яка норма в оголошенні про проведення даної закупівлі зобов’язує надати документ, зазначений в абз.10 протоколу 48 від 17.02.2021 року уповноваженої особи про дискваліфікацію ТОВ «Тріумф-СП» 3. поновити права і захистити законні інтереси Учасника ТОВ «Тріумф-СП», визначені Конституцією України та Законами України, шляхом:  скасування рішення уповноваженої особи, яке оформлене протоколом протоколу № 48 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2021 року  визнання Учасника ТОВ «Тріумф-СП» переможцем в вказаної процедури закупівлі. У разі необ’єктивного і упередженого розгляду вказаної вимоги, надання неаргументованої чи неповної відповіді, залишаємо за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Держаудитслужби, засновника підприємства та суду
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто Замовник на власний розсуд може визначити перелік документів, який він хоче включити до оголошення про проведення закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищенаведене, вважаємо що опубліковані нами вимоги до предмету закупівлі жодним чином не призводять до дискримінації учасників та є обов’язковим до виконання усіма учасниками. Посилання учасника на те, що неподання конкретно вказаного в оголошенні документа є формальною помилкою теж вважаємо безпідставними, оскільки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням документації, а саме – технічні помилки та описки. На підставі вищевикладеного вважаємо скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 09:47
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: cdb546b17b08453aa7b4a54c412c9350
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-28-001203-b.c1
Назва: щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
докладно вимога наведена у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто Замовник на власний розсуд може визначити перелік документів, який він хоче включити до оголошення про проведення закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищенаведене, вважаємо що опубліковані нами вимоги до предмету закупівлі жодним чином не призводять до дискримінації учасників та є обов’язковим до виконання усіма учасниками. Посилання учасника на те, що неподання конкретно вказаного в оголошенні документа є формальною помилкою теж вважаємо безпідставними, оскільки відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням документації, а саме – технічні помилки та описки. На підставі вищевикладеного вважаємо скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 09:47