• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.

Завершена

7 780 814.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 904.07 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 18:03 - 01.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження результатів прекваліфікації

Номер: b6a6c2b785864598909f7f569136f24a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-012896-b.c2
Назва: Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга:
Порушення Законодавства у сфері державних закупівель
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2021 11:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.04.2021 18:49
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Сагателян Артак +30679676769 tigran35800@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Дискриминаційні дій Замовника

Номер: baef79df52314eae88927e8901850958
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-012896-b.c3
Назва: Дискриминаційні дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, надайте пояснення по суті своїх зауважень: 1. «У наданій Учасником пояснювальній записці до Договірної ціни відсутнє значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника;». 2. «У наданих Учасником розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника;». 3. «У Розділі IV Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником відсутня інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг за предметом закупівлі, що суперечить Формі № 5а Додатку Л ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимогам частини 6.2 Розділу III тендерної документації.». Тобто перечитайте та розберіться зі своїми ж умовами тендерної закупівлі, а саме: У наведеному Вами тексті вказано: «І частина розрахунків, яка розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції». Поясніть, по – перше, чому ставилася вимога щодо решетування, а Ви відхиляєте пропозицію через відсутність ретушування? Поясніть, де саме в умовах ТД зазначено, що необхідно не ретушувати значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат або про те, що у локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, або про те, що у підсумковій відомості ресурсів має бути не ретушована інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг???? Де всі ці вимоги знаходяться у вимогах тендерної документації??? Водночас Учасником ПП «Автомагістраль» у складі тендерної пропозиції надано у якості аналогічного договору договір на виконання робіт з капітального ремонту. Предметом договору даної закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ. Тобто, учасник не виконав вимоги тендерної документації. Таку ситуацію можна спостерігати і з ТОВ «Міттел», яке також надало аналогічний договір не за предметом закупівлі. Замовником вже було раніше дискваліфіковано нашу пропозицію за закупівлями UA-2020-12-18-015318-c та UA-2020-12-21-015308-c, де предметом закупівлі був капітальний ремонт, а нами надано аналогічний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту. Замовник при відхиленні нашої пропозиції вказав наступне: «Слід зазначити, що згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240, капітальним ремонтом є запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Капітальний ремонт виконується комплексно по всіх спорудах і елементах дороги що ремонтується та у відповідності до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації. Поточний середній ремонт, відповідно до вказаного ГБН Г.1-218-182:2011, – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Як визначено п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону, послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Роботи, відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону, - це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В свою чергу, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування визначальними будівельними нормами та стандартами є: - ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 р. № 234; - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240; - СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» який затверджений наказом Державного агенства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424 з 01.01.2019 та погоджено листом ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018р. №202 та таке інше. Сфера застосування цих нормативних документів розповсюджується виключно на ремонт автомобільних доріг загального користування. Тобто, при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування учасник повинен мати відповідний досвід з виконання вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування.» Таким чином, оскільки видом та предметом даної закупівлі є саме послуги з поточного середнього ремонту, надані ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел» аналогічні договори на роботи з капітального ремонту не відповідають предмету закупівлі. Шановний замовнику, що це все означає??? Подвійні стандарти? Прийняття рішень при існуючому конфлікті інтересів? Впровадження в дію корупційних схем? Не виконання наших законних вимог спонукає до звернень до компетентних органів. На підставі наведеного, керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1. Надати пояснення про те, чому в умовах ТД ставилася вимога щодо решетування, а Ви відхиляєте пропозицію через відсутність ретушування? 2. Надати пояснення про те, де саме в умовах ТД зазначено, що необхідно не ретушувати (не решетувати) значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат або про те, що у локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, або про те, що у підсумковій відомості ресурсів має бути не ретушована інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг???? 3. Надати пояснення про те, чому за однакових умов Ви дискваліфікуєте ВКФ «Урарту», однак визнаєте переможцями ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел»? 4. Відмінити своє незаконне рішення стосовно відхилення та недопущення до аукціону нашої пропозиції. 5. Відхилити пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Міттел», як таких, що не відповідають вимогам ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника

Номер: f545a961050944d9a1672d34b6f4768a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-012896-b.c1
Назва: Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, надайте пояснення, якими нормами Закону та умовами ТД, Ви керуетесь? Стосовно: "- У наданій Учасником пояснювальній записці до Договірної ціни відсутнє значення показника для визначення кошторисного прибутку та показника для визначення розміру адміністративних витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника; - У наданих Учасником розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів відсутні значення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, що унеможливлює перевірку правильності розрахунку вартості Договірної ціни Учасника; - У Розділі IV Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником відсутня інформація про об'єми та кількість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що використовуються при наданні послуг за предметом закупівлі, що суперечить Формі № 5а Додатку Л ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимогам частини 6.2 Розділу III тендерної документації.". ВІдповідно умов ТД не передбачено надання, які саме поля мають бути скриті, тому Ваше твердження цілком безпідставне та порушує наші права. Відмініть не законне рішення, стосовно не допущення, нашої пропозиції до аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що пунктом 2 Розділу IV тендерної документації зазначається, що документи, які містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ тендерної документації, а також Форма «Тендерна пропозиція», що міститься у Додатку 1 тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції). Оскільки у тендерній документації чітко визначено які документи необхідно подавати з ретушуванням цін або варіацій, Учасником не було дотримано вимоги, що стосується підготовки частини І тендерної пропозиції. Водночас, частиною 6.2 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу з мокрою печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: договірну ціну; розрахунки до договірної ціни; пояснювальну записку; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкові вартісні параметри; розрахунки вартості складових ціни експлуатації будівельних машин; локальні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами); порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби); підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів; календарний графік надання послуг; При розрахунку Договірної ціни Учасники повинні керуватися затвердженими та чинними на момент подання тендерних пропозицій нормативами: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-085:2018. Таким чином, тендерна пропозиція ВКФ «Урарту» була подана з порушенням умов щодо зазначення цін та їх варіацій, що не відповідає переліченим вимогам тендерної документації та нормативам, у зв'язку з чим вона підлягала відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено