-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС
Торги не відбулися
229 315 866.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 146 579.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 146 579.33 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 18:05 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо термінів надання документів на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури (Устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-27-006790-c)
Номер:
6d5ed8b0fce64ac8b7845abd2994e665
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006790-c.c6
Назва:
Щодо термінів надання документів на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури (Устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-27-006790-c)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальність «Діаконт» (код ЄДРПОУ 33870520), спільно з європейськими виробниками спеціалізованого високотехнологічного обладнання для АЕС, планує прийняти участь у закупівлі товарів за темою: ДК 021:2015 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури (Устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-27-006790-c).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до додаткових роз’яснень на звернення № 8 від 03.02.21, № 17-22 від 12.01.21, № 30-32 від 23.02.21, № 33-34 від 26.02.21, Замовник надав інформацію, про те, що відповідні роз’яснення (зміни) будуть додані (включені, внесені) в ТС (додаток № 4 до ДК). ТС (додаток № 4 до ДК) – це основний технічний документ, який визначає якісні, кількісні та технічні характеристики обладнання, що замовляє для своїх потреб Кінцевий користувач (Замовник).
На «03» травня 2021 року Замовник не вніс до ТС відповідні роз’яснення (коригування).
Отже, фактично на 03.05.21 року ВІДСУТНЯ остаточна версія основного технічного документу, що регламентує та визначає основні якісні, кількісні та технічні характеристики (показники) обладнання, що замовляє ВП «Южно-Українська АЕС».
За відсутності кінцевої версії ТС:
- Не можливо розрахувати кількість (комплектність) обладнання;
- Не можливо розрахувати терміни виробництва обладнання (включаючи закупівлю комплектуючих та матеріалів)
- Не можливо визначити види випробування обладнання (включаючи комплектуючі);
- Не можливо визначити терміни випробування обладнання (включаючи комплектуючі);
- Не можливо розрахувати вартість обладнання в комплексі з врахуванням випробувань, пакування та постачання;
- Не можливо розрахувати терміни постачання спроектованого, виготовленого та випробуваного обладнання Кінцевому користувачу;
- Не можливо підготувати проект ТУ (ТС) або ТЗ (вимога 4. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі), підписаний виробником продукції» (вимога п. 7.1.19 СОУ НАЕК 077). Для вітчизняних виробників - директором, або головним інженером підприємства - виробника продукції, для закордонних виробників – особою, уповноваженою на підписання документів технічного характеру. При цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження. Погодження ТЗ або попереднє погодження ТУ (ТС) з ДП «НАЕК «Енергоатом» та з ДІЯР України повинно бути виконано до проведення приймальних випробувань, остаточне погодження ТУ (ТС) – до проведення приймально-здавальних випробувань в порядку, встановленому СОУ НАЕК 077» (вимога п. 7.2.8 СОУ НАЕК 077);
- Не можливо оформити порівняльну таблицю (Додаток № 8 до ТД).
Отже, враховуючи вищезазначене, Не можливо підготувати технічно якісний комплект документів до 15.05.2021 року.
Зважаючи на вищеописане, з метою забезпечення Виконання основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, забезпечення розвитку добросовісної конкуренції та не дискримінації потенційного Виробника, Просимо Вас розглянути можливість остаточного перенесення кінцевого терміну надання пропозицій до 21 травня 2021 року (включно), що дасть можливість всім потенційним учасникам, в тому числі і нерезидентам, якісно підготувати всю необхідну технічну та кваліфікаційну документацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- САУ ЮУ ТОВ ДІАКОНТ.pdf 03.05.2021 20:39
Дата подачі:
03.05.2021 20:39
Вирішення:
Відповідно до рішення тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 05.05.2021 внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
dff23dc4f70146db9d84ab8357166a40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006790-c.b5
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічне завдання_ТЗ_ВН_141_71_031.pdf 02.04.2021 15:51
- Скарга.pdf 02.04.2021 15:51
- Додаткова інформація до скарги .pdf 14.04.2021 09:52
- рішення від 06.04.2021 № 6967 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 06.04.2021 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2021 № 8106.pdf 16.04.2021 18:07
- рішення від 15.04.2021 № 8106.pdf 20.04.2021 20:47
- 6682 - Інформація на запит АМКУ.pdf 09.04.2021 13:40
- Додаток - Інформація по суті скарги ПрАТ СНВО Імпульс.pdf 09.04.2021 13:40
- 6682 - Інформація на запит АМКУ.doc 09.04.2021 13:40
- Додаток - Інформація по суті скарги ПрАТ СНВО Імпульс.docx 09.04.2021 13:49
- Додаток до інформації - додаткове роз’яснення на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації.docx 09.04.2021 15:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 16:48
Дата розгляду скарги:
15.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2021 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.04.2021 20:48
Вимога
Відхилено
Процедура проведення закупівлі
Номер:
0428a6f59fce4160ac6fb57f350567cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006790-c.a4
Назва:
Процедура проведення закупівлі
Вимога:
"Враховуючи відсутність станом на 26.02.2021р. вичерпних відповідей з боку Замовника на більшість з опублікованих звернень за роз'ясненнями тендерної документації, що безпосередньо впливають на зміст та ціну тендерних пропозицій, та необхідність подальшого опрацювання роз'яснень, що будуть надані Замовником, пропонуємо змістити термін подачі тендерних пропозицій з 10.03.2021р. якнайменше на 24.03.2021р."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 17:17
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом": Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 14 січня 2021, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17 березня 2021 не порушує вимоги Закону.
Додатково повідомляємо, що відповідні роз’яснення на запитання до процедури закупівлі будуть оприлюднені на сайті ProZorro найближчим часом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зміна умов оплати
Номер:
fa67194e5afe4e4d9a9f0ab40ad79099
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006790-c.a3
Назва:
Зміна умов оплати
Вимога:
Шановні замовники!
Наша компаніє є виробником спеціалізованого високотехнологічного устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для потреб атомної та теплової промисловості з позитивним досвідом в Європі. Детально ознайомившись з умовами ТД на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури (Устаткування систем управління резервних дизель-генераторів для енергоблоку № 2 ВП ЮУАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги та додатками до неї маємо зазначити, що наша компанія може спроектувати, виготовити, провести випробування та поставити обладнання відповідно до Додатку 4 до ТД.
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та поставити є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та утвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п..
Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів. Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина обладнання (необхідна для вироблення обладнання устаткування систем управління резервних дизель-генераторів відповідно до вимог Додатку № 4 до ДКТ) виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести зміни до умов Тендерної документації , та передбачити один з двох варіантів оплати:
1) Оплата проводиться Замовником шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву у розмірі 100% вартості продукції що поставляється згідно умов Контракту протягом 30 робочих днів після пдпісанія договору про постачання.
2) Оплата проводиться Замовником за наступними умовами: - 30 % -- попередня оплата за умови надання банківської гарантії або страхового забезпечення; - 70 % -- протягом 20 календарних днів з моменту позитивного проведення приймальних випробувань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 14:04
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП " Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом": Враховуючи необхідний ВП ЮУАЕС термін поставки товару до 01.04.2022 та відсутність фінансування у 2021 році, вважаємо недоцільним прийняття рішення щодо зміни умов розрахунків по даній закупівлі з оплати продукції по факту поставки на попередню оплату або застосування акредитивної форми розрахунків
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Процедура проведення закупівлі
Номер:
2d009a1d9fb84918a474c18a37b9f0bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006790-c.b2
Назва:
Процедура проведення закупівлі
Вимога:
У відповідності до п.1 ст 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Станом на 25.02.2020р. з 32 оприлюднених звернень за роз'ясненнями на 19 замовником опубліковано однакову відповідь "Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації. " Така відповідь до цього часу присутня на запити від 03.02.2021р. (8 шт.), від 09.02.2021р. (1 шт.), від 12.02.2021р (6 шт.), від 16.02.2021р. (4 шт.)
На нашу думку така відповідь не є роз'ясненням в розумінні п.1 ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі", і Замовник, таким чином, порушує вимоги зазначеної статті Закону.
Вимагаємо усунути зазначені порушення, опублікувати роз'яснення, внести та опублікувати зміни до тендерної документації у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2021 10:11
Вирішення:
Підготовка змістовних відповідей на отримані через електронну систему закупівель звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації здійснюється технічними фахівцями Замовника спільно з фахівцями кінцевого споживача обладнання, що закуповується - ВП ЮУАЕС. Отже, з об’єктивних причин виникла потреба у додатковому часі для опрацювання зазначених звернень та підготовки вичерпних відповідей на них.
За результатами розгляду звернень Замовником обов’язково будуть надані додаткові роз’яснення або, у разі доцільності, внесені зміни до тендерної документації в установленому Законом порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.05.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Проект договору
Номер:
418376a5edd340588ae279eb9805d51c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006790-c.b1
Назва:
Проект договору
Вимога:
Для забезпечення рівності сторін договору пропонуємо внести наступні зміни у Додаток 5 «Проект договору поставки»:
1. До розділу VI ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, до п.6.1 додати:
• П.6.1.4 За позитивними результатами проведення вхідного контролю забезпечити підготовку протягом 14 днів всіх документів, які вимагаються п.4.2 Договору для здійснення оплати.
2. В розділі VIІ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН п.7.2 викласти у наступній редакції:
• 7.2 За порушення строку поставки Продукції за договором Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 10% вартості несвоєчасно поставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання.
Після п. 7.2 додати новий п.7.3 у редакції:
• 7.3 За порушення строку оплати Продукції за Договором Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0.1% вартості не оплаченої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 10 % вартості не своєчасно сплаченої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання.
• Пп.7.3-7.11 проекту Договору відповідно становляться пп.7.4 -7.12 без зміни редакції тексту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2021 11:39
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
По першій частині щодо п. 6.1.4 проекту договору:
Порядок та строки підготовки документів за результатами проведеного вхідного контролю продукції, зазначені в п. 4.2, чітко визначені стандартом СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» та не можуть бути змінені.
По другій частині щодо п. 7.3 у запропонованій Вами редакції:
Нарахування штрафних санкцій, які зазначені в п. 7.2 договору, передбачені в ст. 231 ГК, проте, визначена цією нормою відповідальність не застосовується у випадку порушення грошових зобов’язань.
Окрім цього, враховуючи вимоги внутрішніх нормативні документи ДП «НАЕК «Енергоатом», запропоновані учасником умови суперечать визначеним типовим умовам договору покупця.
Приймаючи викладене, вважаємо, що внесення запропонованих змін є недоцільним та необґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено