• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень туалету, облаштування пандусу для маломобільних груп населення та входу приміщення першого поверху лікарняного корпусу (інв. номер 101310001) у будівлі Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Гуданова, буд. 5, корпус 7

Категорія замовника: у відповідності до пункту 3 частини четвертої ст. 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі).

Завершена

761 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 808.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 17:19 - 02.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 5a79c57106e147c5bcfe214d7d00cced
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-006494-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
Вих. №18/02-1 від «18» лютого 2021 року Уповноваженій особі Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради ВИМОГА Шановна Уповноважена особа. Уважно розглянувши Протокол №16 про прийняття рішення уповноваженої особою КНП «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради від 16 лютого 2021 року, стосовно визнання ФОП Федотов Сергій Анатолійович далі Учасник, переможцем, були виявлені недоліки, що унеможливлюють кваліфікувати пропозицію Учасника, як Переможця, а саме: 1. У складі пропозиції Учасником, надана копія Договору №0401-2 від «04» січня 2021 року, що завірена не у відповідності до чинного законодавства України. Так у відповідності до ДСТУ 4163-2003 р. «Уніфікована система ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлення документів», що є чинний на даний момент, у п. 5.27 визначено порядок засвідчення копій документів. Крім цього, слід зауважити, що у відповідності до п.1.1. зазначеного стандарту, даний документ поширюється на підприємства, установи, організації та їх об’єднань усіх форм власності. 2. У Договорі №0401-2 від «04» січня 2021 року не визначені вартісні показники надання послуги та інші умови (яким транспортом буде, здійснюватися надання послуг). До договору відсутній прайс надання послуг, на який є посилання у п. . Що свідчить про фіктивність даного договору. 3. Учасником надана Договірна ціна, що складена не у відповідності до ДСТУ «Правила визначення вартості». Так у складі документу Договірна ціна є посилання на обґрунтування прямих витрат за розрахунком 1-1, але у складі пропозиції Учасник не надав зазначеного розрахунку. Що унеможливлює в подальшому, розгляд правильності складання кошторисної документації. 4. У документах, що подані у складі пропозиції Учасника, в тому числі у «Витягу з єдиного державного реєстру осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», сертифікату якості ISO та інших документах наданих Учасником подані відомості про реєстрацію ФО-П за адресою: м. Харків, б-р Жасминовий, б. 5, корп. 1, кв. 64, але у відповідності до наданої у складі пропозиції копії паспорту Учасник зареєстрований за адресою: м. Харків, вул. П.Слинька, буд. 5, корп. 1, кв. 64. Внаслідок, зазначеного вище Учасник надав недостовірну інформацію, стосовно свого місця реєстрації. 5. Календарний графік наданий у складі пропозиції не містить інформації, щодо можливості виконання робіт у строк до 31.03.2021 року, що було визначено, як вимогу. Натомість згідно з календарним графіком роботи виконуються протягом 50 календарних днів, що унеможливлює виконати роботи у зазначений у тендерній документації строк. У роботі «Установлення дзовників електричних з кнопкою, монтаж сигнальних ліхтарів «Вхід», «Вихід», «В’їзд», «Під’їзд», грат вентиляційних» відсутній обсяг робіт та одиниця виміру. 6. У складі пропозиції надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак, в даній довідці не зазначено фахівця, що вказаний у Договірній ціні, а саме інженер проектувальник Фартушна О.В., внаслідок чого Учасник не підтвердив залучення даного фахівця до виконання робіт, що суперечить вимогам Оголошення. 7. У складі пропозиції Учасник не підтвердив, наявність необхідного обладнання та для виконання робіт, а саме: - Станція штукатурна для робіт із сухими гіпсовими та цементними сумішами, потіжнусть насосу 5,5 кВт, продуктивність 5,0-85,0 л/хв; - Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; - Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л; - Пилосос промисловий; - Вібратори поверхневі; - Установка для зварювання ручного дугового (постійний струм); - Апарат для газового зварювання і різання. На всю техніку, що наведена у складі відомості ресурсів відсутні маркування, що зазначені у довідці, що надана Учасником. ВИМАГАЄМО: 1. Надати роз’яснення, чим було обґрунтовано рішення про визнання Переможцем Учасника. 2. Скасувати Протокол №16 від 16 лютого 2021 року, як помилковий та перейти до розгляду наступної найбільше економічно вигідної пропозиції. У разі продовження здійснення Вами, неправомірних та не обґрунтованих дій, будемо змушені звернутися до органів, що здійснюють моніторинг публічних закупівель з метою, надання кваліфікованої оцінки зазначених дій з боку Замовника Сподіваємось на Ваше не упереджене ставлення та добросовісність. З повагою, Директор ТОВ «СК ГРИНБУД» Павло ВАРНІК
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вих. №18/02-1 від «18» лютого 2021 року Уповноваженій особі Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради ВИМОГА ШановнаУповноважена особа. Уважно розглянувши Протокол №16 про прийняття рішення уповноваженої особою КНП «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради від 16 лютого 2021 року, стосовно визнання ФОП Федотов Сергій Анатолійович далі Учасник, переможцем, були виявлені недоліки, що унеможливлюють кваліфікувати пропозицію Учасника, як Переможця, а саме: 1. У складі пропозиції Учасником, надана копія Договору №0401-2 від «04» січня 2021 року, що завірена не у відповідності до чинного законодавстваУкраїни. Так у відповідності до ДСТУ 4163-2003 р. «Уніфікована система ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлення документів», що є чинний на даний момент, у п. 5.27 визначено порядок засвідчення копій документів. Крім цього, слід зауважити, що у відповідності до п.1.1. зазначеного стандарту, даний документ поширюється на підприємства, установи, організації та їхоб’єднаньусіх форм власності. Повідомляємо, що документація на закупівлю не містила вимоги щодо засвідчення копій документів саме у відповідності до ДСТУ 4163-2003, відсутність печатки на першій сторінці копії договору розцінюється Замовником як формальна помилка, що не суперечить закону «Про закупівлі»- та Наказу від 15.04.2020 № 710, а саме п.4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 2. У Договорі №0401-2 від «04» січня 2021 року не визначені вартісні показники надання послуги та інші умови (яким транспортом буде, здійснюватисянаданняпослуг). До договору відсутній прайс надання послуг, на який є посилання. Що свідчить про фіктивність даного договору. Договір №0401-2 від «04» січня 2021 року не містить пункту, який Вами зазначено у вимозі. У п.1.2. Договору зазначено «Найменування, кількість і технічні характеристики наданої Техніки, а також найменування, кількість, місце, дата початку та строки надання послуг встановлюються сторонами в узгоджених усних заявках та актах наданих послуг. Також у п.3.1. договору зазначено, що «вартість за надання послуг Технікою встановлюється відповідно до Калькуляцій. Загальна сума наданих послуг, їх найменування, кількість, ціна визначається сторонами в акті виконаних послуг». Фіктівність даного договору є цілком Вашим припущенням, яке не базується на доказах. Крім того, визначення фіктивності наданих учасниками документів не входить в обов’язки уповноваженої особи. Більш того, учасник ФОП Федотов С.А. надав у довідці №11 від 05.02.2021 року «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у своєму складі автомобіль VolkswagenTransporter T4, що розцінюється Замовником також як підтвердження вимоги про наявність транспорту для вивезення будівельного сміття. Слід зазначити, що вимога про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази – не містить вимог про надання інформації про все наявне та яким буде виконуватись послуга транспорту. 3. Учасником надана Договірна ціна, що складена не у відповідності до ДСТУ «Правила визначення вартості». Так у складі документу Договірна ціна є посилання на обґрунтування прямих витрат за розрахунком 1-1, але у складі пропозиції Учасник не наддав зазначеного розрахунку. Що унеможливлює в подальшому, розгляд правильності складання кошторисної документації. У складі учасника надана Договірна ціна, однак відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник не зобов’язаний був її надавати. Відповідно до вимог пункту 1.8 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати лист в довільній формі про згоду з пунктом 1.8 Додатку 1, що було і зроблено переможцем закупівлі. Крім того, при укладанні договору з переможцем торгів Договірна ціна буде складена відповідно до вимог державних будівельних норм (ДБН) та стандартів України (ДСТУ), в тому числі згідно ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 Україна «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА». 4. У документах, що подані у складі пропозиції Учасника, в тому числі у «Витягу з єдиного державного реєстру осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», сертифікату якості ISO та інших документах наданихУчасникомподанівідомості про реєстрацію ФО-П за адресою: м. Харків, б-р Жасминовий, б. 5, корп. 1, кв. 64, але у відповідності до наданої у складі пропозиції копії паспорту Учасник зареєстрований за адресою: м. Харків, вул. П.Слинька, буд. 5, корп. 1, кв. 64. Внаслідок, зазначеного вище учасник надав недостовірну інформацію, стосовно свого місця реєстрації. На Ваше припущення щодо недостовірності стосовно місця реєєстрації повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» відбулася зміна назв вулиць, а саме вулиці Слинько на бульвар Жасміновий. По-перше, зміна назви вулиці не є зміною місця проживання, а, по-друге, чинним законодавством не передбачено обов’язку змінювати «штамп» у паспорті у зв’язку зі зміною назви вулиці, також на законодавчому рівні не визначено обов’язковості зміни адреси у документах.Тож замовник не вбачає у даному випадку недостовірності інформації. 5. Календарний графік наданий у складі пропозиції не містить інформації, щодо можливості виконання робіт у строк до 31.03.2021 року, що було визначено, як вимогу. Натомість згідно з календарним графіком роботи виконуються протягом 50 календарних днів, що унеможливлює виконати роботи у зазначений у тендерній окументації строк. У роботі «Установлення дзовників електричних з кнопкою, монтаж сигнальних ліхтарів «Вхід», «Вихід», «В’їзд», «Під’їзд», грат вентиляційних» відсутнійобсяг робіт та одиниця виміру. В тендерній документації Замовник вимагав заповнення календарного графіку у відповідності до наказу Мінрегіонбудувід 13 січня 2009 р. N 2. Учасник, ФОП Федотов С.А. цю вимогу виконав. 6. У складі пропозиції надана довідка про наявність працівників відповідно їх кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак, в даній довідці не зазначено фахівця, що вказаний у Договірній ціні, а саме інженер-проектувальник Фартушна О.В., внаслідок чого Учасник не підтвердив залучення даного фахівця до виконання робіт, що суперечить вимогам Оголошення. Документація Замовника не містила вимоги щодо обов’язкової наявності фахівця, а саме інженера-проектувальника у штатному складі учасника. Вимога оголошення містила вимогу «від учасника вимагається надання підпису інженера проектувальника у частині кошторисної документації для підтвердження Учасником належного рівня кошторисної документації». 7. У складі пропозиції Учасник не підтвердив, наявність необхідного обладнання та для виконання робіт, а саме: - Станція штукатурна для робіт із сухими гіпсовими та цементними сумішами, потіжнусть насосу 5,5 кВт, продуктивність 5,0-85,0 л/хв; - Розчино змішувачі пересувні, місткість 150 л; - Розчино-змішувачі пересувні, місткість 65 л; - Пилосос промисловий; - Вібратори поверхневі; - Установка для зварювання ручного дугового (постійний струм); - Апарат для газового зварювання і різання. На всю техніку, що наведена у складі відомості ресурсів відсутні маркування, що зазначені у довідці, що наданаУчасником. Документація Замовника не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником інформації про всю техніку, яку він буде використовувати при виконанні послуг. Інформація, яка надана учасником-переможцем достатньо для підтвердження відповідності учасника вимогам тендерної документації та спроможності такого учасника виконати договір про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію учасника з причин ненадання документа та/або інформації, який не вимагався умовами тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

ISO 9001

Номер: c9a3c9f0f6ef409d8f96a4b060fead01
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-006494-c.a1
Назва: ISO 9001
Вимога:
Шановний замовнику, отримання сертифікату ISO 9001 є справою добровільною. Отримання данного сертифікату для будівельної компанії, яка не займається виробництвом товарів не має сенсу. Для виконання робіт підрядники отримують ліцензії та дозволи. Просимо виключити вимогу надання сертифікату ISO 9001 у зв'язку з дискримінаційністю
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2008 (чи ISO 9001:2015) (або ДСТУ ISO 9001:2009 (чи ДСТУ ISO 9001:2015)) - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуються під час виконання робіт матеріалі і знаходяться під контролем та наявність кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено