-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги мобільного телефонного зв’язку
Юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, що зазначені у пункті 4 частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII
Торги відмінено
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 020.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 020.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 16:48 - 02.02.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Умови договору
Номер:
1a2c147bd4f74a97bdc61a335cefcabd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006186-c.a2
Назва:
Умови договору
Вимога:
Доброго дня!
Просимо внести зміни до Договору, а саме:
До пункту 3 «ОПЕРАТОР МАЄ ПРАВО» додати наступне:
3.6. Встановлювати та змінювати Тарифи, перелік Послуг, Умови, розрахунковий період повідомивши про це Абонента у строк та у спосіб відповідно до законодавства (в т.ч. шляхом оприлюднення інформації у засобах масової інформації та/або на веб-сайті в мережі Інтернет за адресою www.lifecell.com.ua), якщо інше не буде визначено Сторонами. Сторони погоджуються, що отримані Послуги підлягають оплаті в повному обсязі та на нових умовах з урахуванням положень п. 1.1. Абондоговору. При цьому Абонент не звільняється від оплати наданих Послуг згідно з новими Тарифами якщо з причин, незалежних від Оператора, він не отримав відповідного повідомлення.
3.7. Надавати Абоненту знижки, бонуси від існуючої ціни Послуг залежно від виконання інших умов, визначених Тарифами.
3.8. Змінювати зони покриття мережею, перелік міжнародних роумінг-партнерів.
3.9. Змінювати абонентський номер (номери) Абонента з технічних та інших причин, з попереднім повідомленням Абонента в строк, встановлений законодавством.
3.10. Скорочувати перелік Послуг, припиняти (остаточно), тимчасово припиняти надання Послуг частково (вихідні дзвінки, SMS-, MMS-повідомлення, GPRS/EDGE, інші сервіси передачі даних, послуги роумінгу тощо) або повністю у випадках, передбачених законодавством, зокрема у разі:
3.10.1. несплати або несвоєчасної оплати Абонентом Послуг відповідно до обраних ним Тарифів чи наявності заборгованості Абонента за отримані Послуги;
3.10.2. повного використання Абонентом коштів на його особовому рахунку (рахунках), якщо наявність таких коштів передбачена Тарифами;
3.10.3.використання Абонентом на комерційній основі свого кінцевого обладнання та/або абонентських ліній для надання Послуг третім особам;
3.10..4. несанкціонованого втручання Абонента в роботу та/або використання мережі або технічних засобів Оператора, здійснення зловмисних викликів, вчинення протиправних дій, розсилання Абонентом спаму;
3.1.5. отримання письмової заяви чи усного звернення Абонента;
3.10.6. виконання Оператором ремонтних чи профілактичних робіт;
3.10.7. порушення Абонентом вимог законодавства щодо експлуатації кінцевого обладнання;
3.10.8. стихійного лиха, надзвичайних ситуацій, введення надзвичайного та воєнного стану.
Надання Послуг відновлюється після повного усунення підстав для їх тимчасового припинення.
3.11. Розірвати (припинити) Абондоговір в односторонньому порядку та відмовити Абоненту у збереженні абонентського номера (номерів) без можливості його (їх) відновлення, якщо Абонент протягом 1 календарного місяця не усуне підстави для тимчасового припинення надання Послуг.
3.12. Відмовити в наданні Послуг у випадку наявності відомостей про заборгованість Абонента Оператору (за цим Абондоговором та/або іншими правочинами).
3.13 Відмовити в подальшому наданні Послуг та розірвати (припинити) в односторонньому порядку цей Абондоговір або будь-який з його додатків, попередивши про це Абонента за 10 днів до розірвання (припинення), в т.ч. й шляхом направлення відповідних електронних, або SMS-, MMS-повідомлень.
3.14. На припинення діяльності з надання Послуг відповідно до законодавства.
3.15 На непідключення та/або відключення підключеного до мережі кінцевого обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам законодавства, а також в інших випадках, визначених законодавством.
3.16 Інші права відповідно до законодавства.
До пункту 5 «АБОНЕНТ МАЄ ПРАВО» додати наступне:
5.4. Виконувати домовленості Сторін за Абондоговором.
5.5. Своєчасно оплачувати надані Оператором Послуги.
5.6. Використовувати кінцеве обладнання:
5.6.1. яке має документ про підтвердження відповідності;
5.6.2. яке включене до переліку технічних засобів, які можуть застосовуватись в телекомунікаційних мережах загального користування або до Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України у смугах радіочастот загального користування;
5.6.3. електронний код (ідентифікатор) якого, зокрема ІМЕІ, включено до узагальненої бази даних таких кодів.
5.7. Не допускати використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання послуг третім особам.
5.8. Не здійснювати зловмисні виклики, не замовляти, не пропонувати розсилання та не розповсюджувати спам.
5.9. Надавати на вимогу Оператора документи та інформацію, що дозволяють ідентифікувати Абонента та/або встановити повноваження представника Абонента.
5.10. Виконувати інші зобов’язання споживача телекомунікаційних послуг, визначені законодавством.
Пункт 7.4 викласти в наступній редакції
7.4 У разі невиконання, неналежного виконання зобов’язань щодо строків надання послуг або надання їх у неповному обсязі, заявленому Абонентом, Оператор несе відповідальність відповідно до вимог ЗУ «Про телекомунікації»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2021 15:55
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги
Номер:
a36b17a723b74aae9a5ca9bc66abb0eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-006186-c.a1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Доброго дня!
Вимагаємо внести зміни або прибрати пункт з технічного завдання (Додаток №1) до учасників про збереження безперервної роботи SIM-карт, а саме:
«Зберегти безперервну працездатність існуючого обладнання Замовника (терміналів, телефонів, планшетів, ) без фізичної заміни SIM–карт. Учасник повинен підтвердити дану необхідність листом-згодою.»
Цей пукт унеможливлює подачу пропозиції (потенційну співпрацю замовника і учасника), крім оператора, з яким у вас укладено попередню угоду. Тому дана вимога є дискримінаційною.
Послуга MNP (Mobile Number Portability) передбачає перенесення діючих ліній (номерів) замовника до іншого оператора та неможлива без фізичної заміни SIM–карток замовника. Вимогу портації номерів без фізичної заміни SIM–карток не зможе виконати жоден учасник, крім оператора, який наразі надає Вам послуги телефонного зв’язку та передачі даних.
Тому просимо внести зміни до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2021 09:30
Вирішення:
Технічне завдання буде змінено
Статус вимоги:
Задоволено