-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі середньоринкової вартості такого виду послуг у м. Києві, розмір бюджетного призначення встановлено у відповідності до кошторисних призначень на 2021 рік, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам, встановленим для вивозу та утилізації твердих побутових відходів
Завершена
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 16:37 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не відповідність учасника вимогам процедури закупівлі
Номер:
7bd000afd2ec46edba04cd05fdb0fefd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-011365-b.c1
Назва:
Не відповідність учасника вимогам процедури закупівлі
Вимога:
У ТОВ "Профпереробка" відсутня довідка, відповідно пункту 14 Додатку 3 до Документації торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасування рішення тендерного комітету.pdf 23.02.2021 15:16
Дата подачі:
23.02.2021 15:16
Вирішення:
оловне управління ДСНС України у м. Києві (далі — Замовник) ознайомився із вимогою ТОВ “ВР КОМПАНІ” (далі — Учасник) та повідомляє.
Учасник вимагає щоб Замовник скасував своє рішення щодо визначення переможця по закупівлі ДК 021:2015 код 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-27-011365-b). таки вимога продиктована тим, що учасник якого було обрано переможцем “начебто” не надав довідку у довільній формі, що підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Учасник у своїй вимозі робить наголос на тому, що Замовник просив надати вище вказану довідку в рамках відповідності кваліфікаційним критеріям. Але на жаль Учасник неуважно вивчив документацію яка була завантажена у закупівлі, а також недосить уважно вивчає законодавство яке регулює порядок здійснення публічних закупівель. За умови більш детальної оцінки вказаних документів Учасник повинний був з'ясувати, що у тендерній документації міститься окремий додаток (додаток 2) який так і називається: “Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження”. В цьому додатку згадування про довідку яку має на увазі Учасник немає.
Окремо щодо самої довідки яку просив надати Замовник слід зауважити, що така умова передбачена статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: “службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми”.
Пунктом 5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації передбачається надання документів які вимагаються статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також в цьому пункті вказується додаток 2 до тендерної документації який закріплює кваліфікаційні критерії.
Учасник якого Змовник визнав переможцем закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку в якій підтверджено що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Якщо Учасник в своїй вимозі натякає на те, що учасники повинні надавати довідки про безумовне підтвердження наявності притягнення до службова (посадова) особа учасника до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, незважаючи чи були такі факти чи ні, в такому разі фахівці Учасника дещо однобічно і поверхнево розуміються на законодавчих нормах. Оскільки статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо службова (посадова) особа учасника було притягнуто до відповідальності за вказані вище правопорушення. В свою чергу Замовник в своїй тендерній документації саме і просить надати документ якім підтвердиться відсутність підстави для відхилення пропозиції.
Тобто якщо учасники нададуть довідку за логікою викладеною у вимозі тоді такий пропозиція такого учасника повинна бути відхилена оскільки він підтвердив факти за якими Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Підсумовуючи все викладене вище Замовник не може задовольнити вимогу
Статус вимоги:
Відхилено