• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 15:42 - 02.02.2021 15:46
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень при визначенні переможця

Номер: ef5d32864acf4ab698c5d54c09f795e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005231-c.c3
Назва: Вимога щодо усунення порушень при визначенні переможця
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Іванова Олександра Валерійовича, подана на участь у Спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000 – 9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» та оголошена переможцем закупівлі, не відповідає вимогам, установленим Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та містить грубі порушення, а саме: 1. Відповідно до п.14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник вимагає надати у складі пропозиції Рішення про державну реєстрацію потужностей учасника, видане територіальним органом Держспоживслужби України або його територіальним відділенням. Учасник ФОП Іванов О.В. надав вказаний документ (Довідка Ізмаїльського районного управління Головного управління Держспоживслужби в Одеській області від 03.01.2018р. №1), але відповідно до наданої інформації, вид діяльності, що планується здійснювати з використанням вказаної потужності – лише виробництво харчових продуктів. Потужність, що зареєстрована – лише приміщення виробництва, даній потужності присвоєно особистий реєстраційний номер r-UA-15-10-410. Але, відповідно до інформації, наданої ФОП Івановим О.В., він зобов’язується здійснювати поставку своєї продукції на адреси Замовника, про що свідчить надані документи на автомобіль, акти санітарної обробки автотранспорту та довідка з інформацією про наявність транспортного транспорту. Натомість у Рішенні про державну реєстрацію потужностей учасника, видане територіальним органом Держспоживслужби України або його територіальним відділенням відсутній такий вид діяльності, як транспортування, зберігання, реалізація харчових продуктів. Також зауважимо, що наявні транспортні засоби, інформація щодо яких надана Івановим О.В., не зареєстровані як потужності операторів ринку у довідці про реєстрацію потужностей оператором ринку, виданої територіальним органом Держспоживслужби України або його територіальним відділенням. 2. У складі Пропозиції ФОП Іванова О.В. надана Довідка щодо санітарної обробки автотранспорту від 10.02.2021р. Згідно загальнодоступної інформації електронної системи закупівель, Пропозиція щодо участі у закупівлі завантажена у електронну систему закупівель 08.02.2021р. Тому інформація, надана ФОП Івановим О.В. не є достовірною. У зв’язку з чим вимагаємо відхилити Пропозицію, надану ФОП Івановим О.В., як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Відповідно до ч.1 п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не маємо вагомих підстав у відмові даному Учаснику спрощенної закупівлі згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000 – 9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» при визначенні його переможцем.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення замовника

Номер: 146659e818734d828236244bb6d86246
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005231-c.b2
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі № у ЦБД UA-2021-01-27-005231-c, Василівська сільська рада Болградського району Одеської області (далі - Замовник) розпочала процедуру аукціону по закупівлі: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. За результатами цінового аукціону Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про визнання Учасника ФОП Корольов В.С. переможцем процедури закупівлі. Однак 17 лютого 2021 року прийняте рішення було скасоване. Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Корольова В.С., порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Рішення про відмову Учаснику. Таке твердження ґрунтується на наступному. 1. Відповідно до прийнятого рішення уповноваженої особи, ФОП Корольовим В.С. не дотримано вимоги п.14.2 документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Вимоги до учасника), а саме: відсутній оригінал Актів Держпродспоживслужби, складених за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 або від 06.02.2017 № 42); (на складське приміщення та на транспортні засоби) на ім’я учасника, виданих не раніше 2 півріччя 2020 року. Стосовно цього повідомляємо: Надання Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р.) виданих не раніше 2 півріччя 2020 року - це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року. Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримали Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. виданий не раніше 2 півріччя 2020 року. Окрім цього повідомляємо, що відповідно до п.3 ст. 64 Закону України від 18 травня 2017 року № 2042-VIII «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», здійснення позапланових заходів державного контролю, проводиться: - за зверненням фізичної особи про порушення оператором ринку її законних прав, якщо за результатами здійснення цих заходів такі порушення не було підтверджено; - на підставі обґрунтованої підозри щодо невідповідності, якщо за результатами здійснення цих заходів така невідповідність не була підтверджена. Оскільки ФОП Корольов В.С. на час подання пропозиції не перебував у графіку проведення планової перевірки та не перебував в обставинах, що зумовлюють проведення позапланової перевірки суб’єкта господарювання, вважаємо дії Замовника необґрунтованими. Крім того зауважмо, що відповідно до п.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. Відповідно до п. 14.2 документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагались копії чинних санітарних паспортів на всі транспортні засоби, зазначені в довідці (якщо такі є в наявності) та/або лист-пояснення, щодо причин відсутності даних документів з посиланням на діючі нормативно-правові акти. Учасником у складі своєї пропозиції надана довідка щодо причин відсутності санітарних паспортів на транспортні засоби з посиланням на діючі нормативно-правові акти, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Але Замовником прийняте рішення відмовити Учаснику процедури закупівлі, у зв’язку з не виконаною вимогою про відповідність транспорту ФОП Корольов В.С. санітарно-гігієничним вимогам, викладеним Замовником в Документації (відсутність у складі пропозиції акту виконаних робіт з санітарної обробки). Зауважимо, що єдиною санітарно-гігієничною вимогою в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі стосовно потужностей є наявність санітарних паспортів на всі транспортні засоби, які вже законодавством не передбачено. ЖОДНОГО слова про наявність акту виконаних робіт з санітарної обробки не має. Тому вважаємо що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника є протиправним, оскільки дана вимога не передбачалась Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Замовником прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника без належних правових підстав та всупереч вимогам Закону і власній документації щодо спрощеної закупівлі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 2 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Враховуючи викладене вище, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного відхилення пропозиції Учасника. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника, та усунути Замовником порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушень з боку Замовника повідомляємо наступне: 1. Посилання на частину 3 статті 64 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» є не коректно використаною, так як редакція статті наступна: 3) здійснення позапланових заходів державного контролю, крім позапланових заходів, що проводяться: за зверненням фізичної особи про порушення оператором ринку її законних прав, якщо за результатами здійснення цих заходів такі порушення не було підтверджено; на підставі обґрунтованої підозри щодо невідповідності, якщо за результатами здійснення цих заходів така невідповідність не була підтверджена. Тобто, здійснення позапланових заходів державного контролю що фінансується за рахунок операторів ринку можливе за умов письмового звернення , що ФОП Корольов В.С. не здійснив. 2. В інформаційній довідці щодо відсутності санітарних паспортів ФОП Корольов В.С. зазначає, що підтвердженням дотримання вимог санітарного законодавства при перевезенні харчових продуктів та продовольчої сировини є наявність у Учасника довідки про здійснення миття і дезінфекції спеціалізованого автотранспорту. Разом з тим ФОП Корольов В.С. не надає жодного підтверджуючого документу про здійснення вищевказаної обробки. Натомість надає договір про проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації складських приміщень та транспортних засобів строком дії на 2021 рік. Документом, що підтверджує виконання робіт з санітарної обробки є довідка або акт виконаних робіт (згідно абз. 1 ч. 4 ст. 882 ЦК України), видані відповідною організацією, з якою заключений у Учасника договір. Тому вважаємо не виконаною вимогою про відповідність транспорту ФОП Корольов В.С. санітарно-гігієничним вимогам, викладеним Замовником в Документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень при визначенні переможця

Номер: 11bbfdf2f83f4b1ea0dbef91cc130bcc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005231-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень при визначенні переможця
Вимога:
Шановна Вероніко Сергіївно! За результатами електронного аукціону у Спрощеній закупівлі ідентифікатор UA-2021-01-27-005231-c згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000 – 9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною остаточну пропозицію учасника ФОП Корольов В.С.- 113999 грн. Відповідно до вимог ч.9 та ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам , установленим Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, керуючись основними принципами здійснення закупівель. Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Корольов Володимир Семенович, подана на участь у Спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000 – 9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» та оголошена переможцем закупівлі, не відповідає вимогам, установленим Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та містить грубі порушення. 1. Учасником не дотримано вимоги п.14.2 документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Вимоги до учасника), а саме: відсутній Оригінал Актів Держпродспоживслужби, складених за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 або від 06.02.2017 № 42. З 20.09.2019 року система HACCP стала обов'язковою для всіх операторів ринку харчової продукції України (Ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Впровадження системи НАССР суб’єктом господарювання, який є постачальником продуктів харчування в заклади освіти, дитячі установи –є гарантом якості в громадському харчуванні та важливий інструмент для контролю безпеки харчування дітей поза домом. Тому наявність акту про проходження перевірки суб’єктом господарювання є обов’язковою умовою контролю за дотриманням санітарного законодавства. 2. В інформаційній довідці щодо відсутності санітарних паспортів ФОП Корольов В.С. зазначає, що підтвердженням дотримання вимог санітарного законодавства при перевезенні харчових продуктів та продовольчої сировини є наявність у Учасника довідки про здійснення миття і дезінфекції спеціалізованого автотранспорту. Разом з тим Учасник не надає жодного підтверджуючого документу про здійснення вищевказаної обробки. Натомість надає договір про проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації складських приміщень та транспортних засобів строком дії на 2021 рік. Наполягаємо на тому, що документом, що підтверджує виконання робіт з санітарної обробки є довідка або акт виконаних робіт (згідно абз. 1 ч. 4 ст. 882 ЦК України), видані відповідною організацією, з якою заключений у Учасника договір. Тому вважаємо не виконаною вимогою про відповідність транспорту Учасника санітарно-гігієничним вимогам, викладеним Замовником в Документації. Враховуючи вищевикладене, наполягаємо на дотриманні Замовником законодавства України щодо публічних закупівель в частині визначення переможця даної закупівлі, і разом з тим на тому, що пропозиція учасника ФОП Корольов В.С. має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам документації Оголошення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу, надану 13 лютого 2021 року щодо визначення переможцем торгів постачальника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам інформуємо Вас, що уповноважена особа замовника прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури спрощеної закупівлі UA-2021-01-27-005231-c згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000 – 9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ФОП Корольов Володимир Семенович
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так