-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивезення сміття
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 14:47 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень стосовно визнання переможця торгів
Номер:
5bfe87c594cd4893928eee7a6e2179e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-008054-b.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень стосовно визнання переможця торгів
Вимога:
Протокол засідання тендерного комітету ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» від 16 лютого 2021 року №16/02/21 відхилено пропозицію Учасника ТзОВ «Грінера Україна» на підставі пп.1 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-27-008054-b). Зокрема у Протоколі вказано, що в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Грінера Україна» не надано протоколи огляду на автомобілі із д.н.з. ВС2682КР, ВС2680КР, ВС5047КР, ВС1554НР.
Однак, у своїй скарзі, яка подана 17.02.2021 Учасник ТОВ «Грінера Україна» роз’яснив, що насправді протоколи огляду автомобілів із д.н.з. ВС2682КР, ВС2680КР, ВС5047КР, ВС1554НР були надані у складі тендерної пропозиції.
В свою чергу, Замовник у відповідь на скаргу вказав, що до тендерної документації надані протоколи огляду транспортних засобів, термін дії яких сплив, а саме:
- протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу №00858-00291-20 на автомобіль MITSUBISHI CANTER проходження наступного технічного огляду визначено не пізніше 31.01.2021 року.
- протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу №00564-05292-19 на автомобіль MERCEDES-BENZ 2532L проходження наступного технічного огляду визначено не пізніше 15.04.2020 року.
На підставі описаного вище скарга Учасника ТОВ «Грінера Україна» була відхилена, а відповідно до протоколу засідання тендерного комітету ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» від 22 лютого 2021 року №22/02/21 переможцем визнано ТОВ «Санком-Львів».
Однак, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Водночас, Замовником проігноровано вказану вище норму Закону та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Зважаючи на вказане, вимагаємо у відповідності до законодавства скасувати протокол засідання тендерного комітету ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» від 22 лютого 2021 року №22/02/21 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
У разі відхилення даної скарги будемо змушені звертатись до органів Держаудитслужби України та Антимономольного комітеру України з метою вжиття ними відповідних заходів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2021 09:26
Вирішення:
Шановний скаржник. Повідомляємо про те, що Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню у зв'язку з її безпідставністю та необґрунтованістю.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Даний перелік є вичерпним !
Відхилення пропозиції учасника ТОВ "Грінера Україна" відбулося на підставі пп. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", з підстав які зазначені у відповідному протоколі.
Згідно з пп. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У даному випадку Замовник не має законних підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Більше того, за наявними роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – не подання документа не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах.
Учасники не вправі зловживати наданим їм правом на звернення з метою примушування замовника до прийняття незаконних рішень. Прошу врахувати, що одними із принципів здійснення закупівлі, які згадані у ст. 5 Закону, є принципи добросовісної конкуренції серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. У зв'язку із цим учасники повинні приймати участь у закупівлях, зокрема під час проведення аукціону та змагатися з іншими учасниками, враховуючи як свої інтереси, так і потреби замовника у здійсненні ефективних та економних закупівель. Враховуючи наведене, Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень стосовно дискваліфікації Учасника
Номер:
293d9a60cdff4bc8a3c6ff06c87c29bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-008054-b.a2
Назва:
Вимога про усунення порушень стосовно дискваліфікації Учасника
Вимога:
Протокол засідання тендерного комітету ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» від 16 лютого 2021 року №16/02/21 відхилено пропозицію Учасника ТзОВ «Грінера Україна» на підставі пп.1 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-27-008054-b). Зокрема у Протоколі вказано, що в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Грінера Україна» не надано протоколи огляду на автомобілі із д.н.з. ВС2682КР, ВС2680КР, ВС5047КР, ВС1554НР.
Однак, у своїй скарзі, яка подана 17.02.2021 Учасник ТОВ «Грінера Україна» роз’яснив, що насправді протоколи огляду автомобілів із д.н.з. ВС2682КР, ВС2680КР, ВС5047КР, ВС1554НР були надані у складі тендерної пропозиції.
В свою чергу, Замовник у відповідь на скаргу вказав, що до тендерної документації надані протоколи огляду транспортних засобів, термін дії яких сплив, а саме:
- протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу №00858-00291-20 на автомобіль MITSUBISHI CANTER проходження наступного технічного огляду визначено не пізніше 31.01.2021 року.
- протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу №00564-05292-19 на автомобіль MERCEDES-BENZ 2532L проходження наступного технічного огляду визначено не пізніше 15.04.2020 року.
На підставі описаного вище скарга Учасника ТОВ «Грінера Україна» була відхилена.
Однак, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Водночас, Замовником проігноровано вказану вище норму Закону та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Зважаючи на вказане, вимагаємо у відповідності до законодавства розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а протокол засідання тендерного комітету ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» від 16 лютого 2021 року №16/02/21 скасувати.
У разі відхилення даної скарги будемо змушені звертатись до органів Держаудитслужби України та Антимономольного комітеру України з метою вжиття ними відповідних заходів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол технічного огляду автомобіля 1 23.02.2021 09:19
- Протокол технічного огляду автомобіля 2 23.02.2021 09:19
Дата подачі:
23.02.2021 09:19
Вирішення:
Шановний скаржник. Повідомляємо про те, що Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню у зв'язку з її безпідставністю та необґрунтованістю.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Даний перелік є вичерпним !
Відхилення пропозиції учасника ТОВ "Грінера Україна" відбулося на підставі пп. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", з підстав які зазначені у відповідному протоколі.
Згідно з пп. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У даному випадку Замовник не має законних підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Більше того, за наявними роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – не подання документа не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах.
Учасники не вправі зловживати наданим їм правом на звернення з метою примушування замовника до прийняття незаконних рішень. Прошу врахувати, що одними із принципів здійснення закупівлі, які згадані у ст. 5 Закону, є принципи добросовісної конкуренції серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. У зв'язку із цим учасники повинні приймати участь у закупівлях, зокрема під час проведення аукціону та змагатися з іншими учасниками, враховуючи як свої інтереси, так і потреби замовника у здійсненні ефективних та економних закупівель. Враховуючи наведене, Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення відхилення Учасника
Номер:
b8e057f884a54ddc80c667882f396fa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-008054-b.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення відхилення Учасника
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» від 16 лютого 2021 року №16/02/21 відхилено пропозицію Учасника ТзОВ «Грінера Україна» на підставі пп.1 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-27-008054-b). Зокрема у Протоколі вказано, що в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Грінера Україна» не надано протоколи огляду на автомобілі із д.н.з. ВС2682КР, ВС2680КР, ВС5047КР, ВС1554НР.
Однак, слід вказати, що вказані 4 автомобілі раніше орендувались ТзОВ «Грінера Україна», а в 2020 році викуплені в Орендодавця. Зважаючи на їх купівлю та перереєстрацію в органах Міністерства внутрішніх справ змінились д.н.з. вказаних вище чотирьох автомобілів. Водночас, після купівлі цих автомобілів їх технічний огляд повторно не проводився оскільки у цьому не було та немає потреби.
Слід вказати, що у протоколах технічного огляду автомобілів вказано VIN коди (номери шасі, рами), які співпадають із VIN кодами (номери шасі, рами) вказаними у технічних паспортах на вказані 4 автомобілі.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Грінера Україна» надані:
1_11 протокол технічного огляду стану транспортного засобу №00858-00801-20, в якому вказано д.н.з. АІ4676НС та VIN код WDB9630201L970055. На даний час у цього транспортного засобу д.н.з. ВС2680КР, що підтверджується тим же VIN кодом у технічному паспорті транспортного засобу.
1_13 протокол технічного огляду транспортного засобу №00564-05292-19, я якому вказано д.н.з. АІ5328ЕХ та VIN код WDB96302010091308. На даний час у цього транспортного засобу д.н.з. ВС2682КР, що підтверджується тим же VIN кодом у технічному паспорті транспортного засобу.
1_19 протокол технічного огляду транспортного засобу №00858-00291-20, в якому вказано д.н.з. АА6113ТХ та VIN код TYBFE659H6DN00223. На даний час у цього транспортного засобу д.н.з. ВС5047КР, що підтверджується тим же VIN кодом у технічному паспорті транспортного засобу.
1_20 протокол технічного огляду транспортного засобу №00895-00163-19, в якому вказано д.н.з. АХ4771ЕК та VIN код VF1FLA0A6CY461658. На даний час у цього транспортного засобу д.н.з. ВС1554НР, що підтверджується тим же VIN кодом у технічному паспорті транспортного засобу.
Зважаючи на описане вище, вимоги тендерної документації ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» ТзОВ «Грінера Україна» виконано в повній мірі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол технічного огляду 1_11 17.02.2021 14:33
- Протокол технічного огляду 1_13 17.02.2021 14:33
- Протокол технічного огляду 1_19 17.02.2021 14:33
- Протокол технічного огляду 1_20 17.02.2021 14:33
Дата подачі:
17.02.2021 14:33
Вирішення:
Тендерний комітет ДУ «Львівська установа виконання покарань (№19)» розглянув вимогу від 17.02.2021 року щодо оскарження визначення переможця та повідомляє наступне:
Відповідно частини 2 пункту 3 додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів) за адресою вул. Городоцька, 20, м. Львів, 79007) до тендерної документації учасник повинен мати на балансі або в оренді спеціалізований автотранспорт для вивезення сміття стандарту ЄВРО-5 не менше 2 одиниць; загальну кількість автомобілів, яким планується вивезення не менше 7 одиниць. Якщо транспортні засоби не є у власності учасника, надаються договори, які підтверджують правову основу користування. Учасник надає протоколи огляду транспортних засобів у відповідності до ст. 35 Закону України "Про дорожній рух" на усі транспортні засоби, які зазначені у листі з переліком транспортних засобів, які будуть задіяні для вивезення сміття.
Вимога щодо кількості автомобілів, які будуть задіяні у вивезенні сміття (не менше 7-ми) і вимога щодо надання протоколів огляду технічного стану на усі транспортні засоби згідно з переліком (а не на їх мінімальну кількість) є окремими вимогами Замовника. Під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило жодних запитань чи уточнень.
До складу тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Грінера Україна» додано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічне забезпечення ТзОВ «Грінера Україна». У вказаній довідці зазначено 10 спеціально обладнаних сміттєзбиральних автомобілів, пропонуються для вивезення ТПВ.
Разом із тим, до тендерної документації надані протоколи огляду транспортних засобів, термін дії яких сплив, а саме:
- протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу №00858-00291-20 на автомобіль MITSUBISHI CANTER проходження наступного технічного огляду визначено не пізніше 31.01.2021 року.
- протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу №00564-05292-19 на автомобіль MERCEDES-BENZ 2532L проходження наступного технічного огляду визначено не пізніше 15.04.2020 року.
Діючих протоколів огляду на вказані транспортні засоби не представлено, в довідці ТзОВ «Грінера Україна» для вивезення сміття пропонувались 10 спеціально обладнаних сміттєзбиральних автомобілів, таким чином Учасником не надані документи, що вимагались в складі тендерної документації а саме порушено вимогу Замовника, відповідно якої учасник надає протоколи огляду транспортних засобів у відповідності до ст. 35 Закону України "Про дорожній рух" на усі транспортні засоби, які зазначені у листі з переліком транспортних засобів, які будуть задіяні для вивезення сміття.
Таким чином, пропозиція ТзОВ «Грінера Україна» була справедливо відхилена на підставі пп.1 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено