• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, рис,крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно)

Місцезнаходження замовника: вул. Киричука, 1, м. Ківерці, Волинська обл., 45200 Код: 43375352 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Під час проведення процедури закупівель документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами та завірені нотаріально. Визначальним є текст, викладений

Торги не відбулися

595 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 975.80 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 13:00 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення Замовнику

Номер: 43b1d73f33414a189b2be221c16c2ca0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005631-b.a4
Назва: Звернення Замовнику
Вимога:
Ось яскравий приклад того, як завдяки непрофесійним діям відповідальної особи ЛОЙКО ОЛЬГИ, діти 24 навчальних закладів нашого району вже півтора місяця залишаються без необхідних продуктів харчування !!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник дякую за ваше звернення!!!
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b5a9a817fc124bd8a13dae3e6a4e28ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005631-b.c3
Назва: Скарга
Скарга:
вих. № 17 від 26 лютого 2021 року ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул.. Митрополита В.Липківського, 45, м.Київ, 03680 Субєкт оскарження : ФІЗИЧНА ОСОБА –ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОРВІ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА Ідентифікаційний код:3177606561 Місцезнаходженн: вул..Героїв УПА,102, м. Луцьк, Волинська обл.., 43006 тел.. +38067 750 07 46 Е-mail: lorinatali@ukr.net Замовник : ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Ідентифікаційний код: 43375352 Місцезнаходження: вул.. Киричука, 1 м. Ківерці, Волинська область, 45201 тел. +380666302884 Е-mail: olhalloko1994@gmail.com Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі : код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно- круп'яної промисловості (крупа гречана, рис, крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно) Номер оголошення: UA-2021-01-27-005631-b Очікувана вартість : 595160.00 грн. СКАРГА на дії Замовника 12 лютого 2021 року відбулися відкриті торги на закупівлю товару за код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно - круп'яної промисловості (крупа гречана, рис, крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно). В закупівлі взяли участь три Учасники: 1.ФОП Лець Тетяна Василівна, цінова пропозиція – 550120.00 грн., 2. ФОП Мельничук Оксана Юхимівна, цінова пропозиція – 550400.00 грн., 3 ФОП Лорві Наталія Володимирівна, цінова пропозиція – 593120.00 грн. За результатами розгляду тендерної пропозиції з найменшою вартістю було прийнято рішення про визнання переможцем торгів на закупівлю товару за код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно - круп'яної промисловості (крупа гречана, рис, крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно) - ФОП Лець Т.В. (Протокол № 73 від 18 лютого 2021р.) та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитись з таким рішенням та вважає, дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси. .Вважаємо, що Замовник необ єктивно оцінив пропозицію ФОП Лець Т.В., не звернув увагу на невідповідність поданих документів учасником, вимогам тендерної документації, при цьому порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі», та ч.3, ст..11 Закону: - об єктивна та наупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; - право на рівні умови для всіх учасників, об єктивний та чесний вибір переможця: Так, зокрема, в поданій пропозиції ФОП Лець Т.В. нами були виявлені численні порушення допущені даним Учасником, які не були помічені Замовником та не взяті до уваги при акцептуванні, а саме : 1. Не виконана вимога ТД : усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). Ні один з поданих документ не завірений, крім того, надані копії не чіткі і не читабельні. 2. Тендерна пропозиція, яка була подана 12.02.2021р не була підписана КЕП учасника, а підпис був накладений після розкриття пропозицій та проведення аукціону 17.02.2021р.. 3. Не виконані вимоги п.п 1.1 розділу ІІ, Додатка 1 щодо надання інформації про наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту Наданий техпаспорт на вантажно- пасажирський автомобіль, який не являється спеціалізованим і не призначений для перевезення харчових продуктів згідно санітарних правил (СанПін №5781 від 16.04.1991р) 4. На вимогу п.п.1.2 розділу ІІ, Додатка1 не надана .копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі Учасника який проводить діяльність із зберігання та реалізації харчових продуктів. Даний учасник зареєстрував потужності тільки з транспортування за адресою м.Луцьк, проспект Молоді 23 кв. 68 . Учасник надав довідку про матеріально технічну базу, в якій вказує складські приміщення, морозильну камеру, а реєстрації цих потужностей немає. Це порушення чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»,яке наголошує, що суб єкт господарування, який проводить діяльність з метою отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, зобов язаний зареєструвати їх. 5. На вимогу п.5, розділу ІІІ Додатка 1 не надана копія документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі дійсний впродовж 2021року. В наданому договорі з ТОВ "ВПК- Україна" не вказаний предмет закупівлі, договір складений у 2019 р, а термін дії не зазначений, не надані видаткові накладні які є невід ємною частиною договору. Таким чином наданий договір є юридично нікчемним. 6. На вимогу п.7. розділу ІІІ, додатка1 не надана довідка в якій міститься інформація про назву предмету закупівлі, про технічні, якісні характеристики товару, що вимагається замовником та повне найменування виробника; На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 3,5,18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ : 1. Призупинити Відкриті торги, що проводяться ГУМАНІТАРНИМ ВІДДІЛОМ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( номер оголошення UA-2021-01-27-005631-b) на строк до винесення рішення за скаргою. 2. Встановити факт порушення ГУМАНІТАРНИМ ВІДДІЛОМ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ процедури закупівлі ( номер оголошення UA-2021-01-27-005631-b). 3. Зобовязати ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 73 від 18 лютого 2021р та перейти до розгляду наступної пропозиції. Додатки : 1. Протокол № 73 від 18 лютого 2021 року. З повагою, Підприємець Лорві Н.В.
Дата розгляду скарги: 10.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2021 12:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2021 19:08
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2021 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Гуманітарний відділ Ківерцівської міської ради задовільняє рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4540-р/пк-пз від 10.03.2021р., згідно з яким, уповноважена особа скасовує рішення про визначення фізичної особи-підприємця Лець Тетяни Василівни переможцем процедури закупівлі "Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, рис,крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно)" та повертає учасника на кваліфікацію.
Автор: ФОП ЛОРВІ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, Лорві Вадим Сергійович +380677500746 lorinatali@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 1109a9ae5ad94f17be87ebb2ef57d2ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005631-b.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Звертаємо увагу шановного Замовника на невідповідність поданих документів учасником ФОП Лець Т.В. вимогам тендерної документації, зокрема : - подані документи та копії документів не завірені печаткою та підписом учасника; - тендерна пропозиція, яка була подана 12.02.2021р не була підписана КЕП учасника, а підпис був накладений після розкриття пропозицій та проведення аукціону 17.02.2021р.; - не виконані вимоги п.п 1.1 розділу ІІ, Додатка 1 щодо надання інформації про наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту. Наданий техпаспорт на ВАНТАЖО-ПАСАЖИРСЬКИЙ автомобіль, який не являється спеціалізованим і не призначений для перевезення харчових продуктів згідно санітарних правил (СанПін №5781 від 16.04.1991р) На вимогу цього ж пункту Додатка 1 не вказана інформація про наявність складських приміщень (з зазначенням НАЙМЕНУВАННЯ та КІЛЬКОСТІ - на вимогу п.п.1.2 не надана.Копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі Учасника який проводить діяльність із ЗБЕРІГАННЯ та РЕАЛІЗАЦІЇ харчових продуктів. Виходячи із вищесказаного, надана документація не забезпечує виконання вимог ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", тому що не можливо прослідкувати ланцюг переміщення товару від виробника до споживача. Заключивши договір постачання з ФОП Лець Т.В., Ви наражаєте на небезпеку дітей дошкільних та шкільних закладів. - на вимогу п.п 3.3 розділу ІІ Додатка1 не наданий Позитивний лист – відгук від замовника про виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці. - на вимогу п.5, розділу ІІІ Додатка 1 не надана копія документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на ПРОДУКЦІЮ, яка є ПРЕДМЕТОМ закупівлі дійсний ВПРОДОВЖ 2021року. В наданому договорі з "ВПК- Україна" не вказаний ПРЕДМЕТ закупівлі, договір складений у 2019р, а термін дії не зазначений, не нададі видаткові накладні які є НЕВІДЄМНОЮ частиною договору. Таким чином наданий договір є юридично НІКЧЕМНИМ. - на вимогу п.7. розділу ІІІ, додатка1 не надана довідка в якій міститься інформація про назву предмету закупівлі, про технічні, якісні характеристики товару, що вимагається замовником та ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ВИРОБНИКА; Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Лець Т.В. та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерній документації на закупівлю «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код за ДК 021:2015 - 15610000-7) (крупа гречана, рис,крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно)» замовником вимагається відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Лець Т.М., так як даний Учасник не надав всі необхідні документи які вимагалися згідно тендерної документації, а саме: - подані документи та копії документів не завірені печаткою та підписом учасника; переглянувши ще раз пропозицію учасника ФОП Лець Т.В. всі копії документів були завірені печаткою та підписом, також були подані оригінали документів у вигляді скан-копій придатних для машино зчитування. - тендерна пропозиція, яка була подана 12.02.2021р не була підписана КЕП учасника, а підпис був накладений після розкриття пропозицій та проведення аукціону 17.02.2021р.; Тендерна пропозиція учасника була накладена підписом КЕП 11.02.2021 згідно історії змін. - не виконані вимоги п.п 1.1 розділу ІІ, Додатка 1 щодо надання інформації про наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту. Наданий техпаспорт на ВАНТАЖО-ПАСАЖИРСЬКИЙ автомобіль, який не являється спеціалізованим і не призначений для перевезення харчових продуктів згідно санітарних правил (СанПін №5781 від 16.04.1991р) – згідно тендерної пропозиції та проекту договору «Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані. Кузов автомашини повинен мати спеціальне покриття, що легко піддається миттю. Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних службових осіб закладів, які приймають продукти харчування» таким чином якщо учасник не відповідає цим вимогам та були скарги від закладів освіти тоді відповідальність несе сам учасник. - На вимогу цього ж пункту Додатка 1 не вказана інформація про наявність складських приміщень (з зазначенням НАЙМЕНУВАННЯ та КІЛЬКОСТІ - на вимогу п.1.2 не надана. Копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі Учасника який проводить діяльність із ЗБЕРІГАННЯ та РЕАЛІЗАЦІЇ харчових продуктів. Виходячи із вищесказаного, надана документація не забезпечує виконання вимог ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", тому що не можливо прослідкувати ланцюг переміщення товару від виробника до споживача. Заключивши договір постачання з ФОП Лець Т.В., Ви наражаєте на небезпеку дітей дошкільних та шкільних закладів. Згідно додатку 1 пункту 1.2. «Копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів» згідно поданої документації у власності находиться тільки автомобіль, таким чином учасник надає рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування харчових продуктів. Так як інші складські приміщення згідно довідки є орендовані, але у тендерній документації не зазначено, що потрібно надати договір оренди. - на вимогу п.п 3.3 розділу ІІ Додатка1 не наданий Позитивний лист – відгук від замовника про виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці. Згідно протоколу №70 від 16 лютого 2021 року відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації у кваліфікаційних критеріях учасника, тоді учаснику відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надається 24 години на виправлення невідповідностей. 16 лютого учасником ФОП "Лець Тетяна Василівна" надав новий позитивний лист – відгук про виконання аналогічного договору зазначеного у довідці. - на вимогу п.5, розділу ІІІ Додатка 1 не надана копія документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на ПРОДУКЦІЮ, яка є ПРЕДМЕТОМ закупівлі дійсний ВПРОДОВЖ 2021року. В наданому договорі з "ВПК- Україна" не вказаний ПРЕДМЕТ закупівлі, договір складений у 2019р, а термін дії не зазначений, не надав видаткові накладні які є НЕВІДЄМНОЮ частиною договору. Таким чином наданий договір є юридично НІКЧЕМНИМ. Згідно Цивільного кодексу України не доцільно називати договір нікчемним коли договір підписаний двома учасниками та затверджений печаткою. Згідно вимог тендерної документації замовник вимагав надати копію договору відносин з дистриб’ютором, але не вказано, що потрібно надати додатки до договору. Також замовник не може вимагати документів, які не зазначеній у тендерній документації. - на вимогу п.7. розділу ІІІ, додатка1 не надана довідка в якій міститься інформація про назву предмету закупівлі, про технічні, якісні характеристики товару, що вимагається замовником та ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ВИРОБНИКА; Згідно поданої тендерної документації ФОП Лець Т.В. надав таку довідку в якій міститься інформація про назву предмету закупівлі, про технічні, якісні характеристики товару. Зважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника ФОП "Лець Тетяна Василівна" подана відповідно до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а також надані документи, які підтверджують якість товару, який планує постачати даний учасник; для відхилення тендерної пропозиції ФОП "Лець Тетяна Василівна", Замовник не має правових підстав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 15263983d2e444da8b97aecd10d3c6b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-005631-b.b1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимагаю відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Лець Т.М., так як даний Учасник не надав всі необхідні документи які вимагалися згідно тендерної документації : 1. Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. 2. Договір оренди транспортного засобу 3. В довідці про наявність працівників не вказаний водій автомобіля 4.Позитивний лист – відгук від замовника про виконання договору, зазначеного у довідці. 5. Довідка про виконання аналогічних договорів прикріплена після завершення аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерній документації на закупівлю «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код за ДК 021:2015 - 15610000-7) (крупа гречана, рис,крупа кукурудзяна, крупа арнаутка, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, пшоно, крупа вівсяна, борошно)» замовником вимагається відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Лець Т.М., так як даний Учасник не надав всі необхідні документи які вимагалися згідно тендерної документації, а саме: 1. Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. Згідно поданої пропозиції, учасник ФОП "Лець Тетяна Василівна" надав копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію № r –UA – 03-19-405 згідно наказу №24 від 12.07.2016р. 2. Договір оренди транспортного засобу – згідно довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази учасник зазначає, що має власний автотранспорт та додає технічний паспорт автомобіля, згідно цих документів договір оренди транспортного засобу згідно тендерної документації не вимагається. 3. В довідці про наявність працівників не вказаний водій автомобіля – згідно тендерної документації у розділі II пункті 2 зазначено, що «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», таким чином уповноважена особа не вказує, що має бути надана одна довідка про наявність всіх працівників; учасник ФОП Лець Т.В. надала у складі тендерної пропозиції 2 довідки: довідка про наявність кваліфікованих водіїв та експедиторів та довідка про наявність працівника відповідної кваліфікації. 4. Позитивний лист – відгук від замовника про виконання договору, зазначеного у довідці – згідно протоколу №70 від 16 лютого 2021 року відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації у кваліфікаційних критеріях учасника, тоді учаснику відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надається 24 години на виправлення невідповідностей. 16 лютого учасником ФОП "Лець Тетяна Василівна" надав новий позитивний лист – відгук про виконання аналогічного договору зазначеного у довідці. 5. Довідка про виконання аналогічних договорів прикріплена після завершення аукціону - згідно протоколу №70 від 16 лютого 2021 року відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації у кваліфікаційних критеріях учасника, тоді учаснику відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надається 24 години на виправлення невідповідностей. Згідно цього протоколу учасник виправив невідповідності та надав після завершення аукціону нову довідку про виконання аналогічних договорів, що передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника ФОП "Лець Тетяна Василівна" подана відповідно до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а також надані документи, які підтверджують якість товару, який планує постачати даний учасник; для відхилення тендерної пропозиції ФОП "Лець Тетяна Василівна", Замовник не має правових підстав.
Статус вимоги: Відхилено