-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясне та фруктове пюре для дитячого харчування
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації.
Торги не відбулися
659 441.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 297.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 297.21 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 12:42 - 09.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "СМАРТІ ФЕМІЛІ"
Номер:
70663d41e47943dc905609097a25fe22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-005263-b.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "СМАРТІ ФЕМІЛІ"
Скарга:
ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вважає Протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради №14-ВТ від 17.02.2021 незаконним та необґрунтованим відповідно до ч.1. ст.5, ч.2. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», та таким, що порушує право ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2021-01-27-005263-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ від ТОВ СМАРТІ ФЕМІЛІ.pdf 24.02.2021 13:07
- Додатки до скарги.pdf 24.02.2021 13:07
- Пояснення ТОВ СМАРТІ ФЕМІЛІ до відповіді Замовника.pdf 09.03.2021 17:16
- рішення від 26.02.2021 №3638 (+лист замовнику).pdf 01.03.2021 11:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 №4564.pdf 11.03.2021 20:21
- рішення від 10.03.2021 №4564.pdf 15.03.2021 20:03
- Пояснення до скарги.pdf 03.03.2021 11:48
- додатки до пояснення Гарантійний лист.pdf 03.03.2021 11:48
- додатки до поясненняДод.1.pdf 03.03.2021 11:48
- Пояснення до Скарги.docx 03.03.2021 11:48
- додатки до пояснення Висновки.pdf 03.03.2021 11:48
- додатки до пояснення Дод.4.pdf 03.03.2021 11:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 13:14
Дата розгляду скарги:
10.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2021 11:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.03.2021 20:03
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ЮР-ТВІН».
Номер:
1841f1e788394615b6991d8b5fee5c16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-005263-b.b2
Назва:
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ЮР-ТВІН».
Вимога:
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ЮР-ТВІН».
Закупівля: UA-P-2021-01-26-009407-b .
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради ЄДРПОУ 37862109.
ТОВ «ЮР-ТВІН» вимагає скасувати Протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради №18-ВТ від 23.02.2021 року (надалі-Протокол). Відповідно до Протоколу Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ЮР-ТВІН» була відхилена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» з наступної причини:
Замовник в Протоколі про відхилення спирався на невідповідність потреби (кількості) в грамах, запропонованого ТОВ «ЮР-ТВІН» Товару, а саме ТОВ «ЮР-ТВІН» запропонувало Товар з більшою вагою (на 10 грамів більше від загальної ваги фруктового пюре)
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником була вказана наступна інформація:
2.Фруктове пюре для дитячого харчування в асортименті.
Для годування дітей віком від 5 місяців в якості прикорму. Гомогенізоване. Стерилізоване. В упаковках тетрапак об'ємом не більше 130г. (зручний формат для зберігання, не б'ється, є більш беспечної в транспортуванні). Продукт готовий для вживання, не містить глютену, цукру, консервантів, барвників, ароматизаторів. Відповідність сертифікатам державної санітарної експертизи, наявність протоколу чи відмітки про відсутність ГМО.
Оскільки Замовником, розрахунок загальної потреби у розмірі 2001220 грамів, здійснювався в перерахунку упаковки 130 грамів, ця вага ділиться без залишку.
У свою чергу ТОВ «ЮР-ТВІН» на виконання технічних вимог, запропонувало Товар Пюре фруктове «Карапуз», Пауч в асортименті, 110 г., що повністю відповідає технічним вимогам, але загальна потреба у розмірі 2001220 грамів не може бути виконано чисто математично, тому ТОВ «ЮР-ТВІН» запропонувало Пюре фруктове «Карапуз», Пауч в асортименті, 110 г. у кількості 18193 шт.. що становить загалом 2001230 грамів. Що справді на 10 грамів більше загальної потреби Замовника, але це не порушує ні Закону України «Про публічні закупівлі» , ні технічних вимог Замовника. Та є максимально логічним у даній ситуації.
Тому ми вимагаємо скасування Протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради №18-ВТ від 17.02.2021 року та акцептувати нашу пропозицію. В інакшому випадку ми будемо змушені використати наше право на оскарження вашого рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Витяг з протоколу №21-ВТ.pdf 26.02.2021 10:25
Дата подачі:
24.02.2021 09:04
Вирішення:
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради уважно розглянуто вимогу, та вважає за необхідне повідомити наступне:
Відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 31 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель
Відповіднодо ст. 22 Профільного Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Необхідно наголосити, що комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради є спеціалізованою медичною установою, та визначаючи характеристики товару, в тому числі маса товару, відсоткове співвідношення складових предмету закупівлі, Замовник виходив саме з потреб даного предмету закупівлі. І відноситься до технічної частини предмету закупівлі, що не відповідала запропонованою Вами в своїй тендерній пропозиції. З урахуванням вище викладеного тендерний комітет прийняв рішення відхилити Вашу вимогу.
Тендерний комітет, дякує за увагу до нашої закупівлі та сподівається на Ваше розуміння та повагу до рішення тендерного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції ТОВ "СМАРТІ ФЕМІЛІ"
Номер:
2aa5a406224445f09f1026ff23969f6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-005263-b.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції ТОВ "СМАРТІ ФЕМІЛІ"
Вимога:
Вимога про усунення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ».
Закупівля: UA-2021-01-27-005263-b .
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради ЄДРПОУ 37862109.
ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» вимагає скасувати Протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради №14-ВТ від 17.02.2021 року (надалі-Протокол). Відповідно до Протоколу Замовника тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» була відхилена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
По-перше Замовник в Протоколі про відхилення спирався на невідповідність загальної кількості (ваги) запропонованого ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» Товару в грамах, а саме ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар з більшою вагою (на 20 грамів більше від загальної ваги товару по кожній позиції згідно Додатку 4 до Тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі»). Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі» була передбачена наступна вага Товару: 1) М'ясне пюре для дитячого харчування в асортименті загальною вагою –1 566 700 г.; 2) Фруктове пюре для дитячого харчування в асортименті загальною вагою –2 001 220. Натомість ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар у наступній вазі: 1) М'ясне пюре для дитячого харчування в асортименті загальною вагою –1 566 720 г.; 2) Фруктове пюре для дитячого харчування в асортименті загальною вагою –2 001 240. Тобто ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонувало Товар (М'ясне пюре для дитячого харчування в асортименті загальною вагою –1 566 720 г.; 2) Фруктове пюре для дитячого харчування в асортименті загальною вагою –2 001 240.г), який є найбільш економічно вигідним та повністю задовільняє потребу для Замовника, та який за своїми якісними характеристиками відповідає технічним вимогам Тендерної документації Замовника. Відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» з цієї причини що є порушенням п.2 ч.1. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу максимальна економія, ефективність та пропорційність здійснення публічних закупівель. Оскільки Замовник здійснює свою діяльність на підставі бюджетних коштів, то під час проведення публічних закупівель Замовник повинен максимально ефективно та економічно використовувати виділені державою публічні кошти.
По друге Замовник в Протоколі про відхилення вказав, що в тендерній пропозиції ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» відсутні копії діючих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію з додатками на м’ясне та фруктове пюре. Проте це не відповідає дійсності оскільки ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» у своїй тендерній документації надало наступні копії діючих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію з додатками на м’ясне та фруктове пюре: 1) для Товару М'ясне пюре для дитячого харчування в асортименті ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» надало Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.01.2018 р. №602-123-20-3/1878 чинний до 25.01.2023 р. (завантажили на тендерний майданчик 12-02-2021, 15:17:30) , а також звіт за результатами робіт для потреб Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.01.2018 р.№8.2/120 та тексти етикетування; 1) для Товару Фруктове пюре для дитячого харчування ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» надало Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.05.2019 р. №12.2-18-3/10361 чинний до 15.05.2024 р. (завантажили на тендерний майданчик 12-02-2021, 15:12:50), а також звіт за результатами робіт для потреб Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.05.2019 р.№8.2/1132 та тексти етикетування. Тобто ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» виконало вимогу Додатку 4 до Тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі» щодо надання завірених копій діючих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію з додатками.
Про третє, відповідно до зазначених технічних вимог у Додатку 4 до Тендерної документації– «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник вказав наступні характеристики товару: Фруктове пюре для годування дітей віком від 5 місяців в якості прикорму. Гомогенізоване. Стерилізоване. В упаковках тетрапак об'ємом не більше 130г. (зручний формат для зберігання, не б'ється, є більш безпечної в транспортуванні). ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» запропонував товар для годування дітей віком від 4 місяців в якості прикорму. В упаковках пауч об’ємом 90 г. Відновлене з концентрованого грушевого, яблучного, персикового пюре. Спираючись на вимоги Замовника, об’єм запропонованого товару не перевищував 130 грамів відповідно до вимог тендерної документації Замовника та був перерахований відповідно до фасування ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» чим не порушуємо невідповідність загальної кількості (ваги).
По четверте, відповідно до Протоколу Замовник відхиляє пропозицію ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» згідно з аб.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з аб.2 п.2 ч.1 ст.31 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником у випадку викладення учасником тендерної пропозиції учасника іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція (документи в тендерній пропозиції) учасника ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» викладена українською мовою.
Спираючись на вище написане пропозиція ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», є економічно вигідною для Замовника. Тому ми вимагаємо скасування Протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради №14-ВТ від 17.02.2021 року та акцептувати нашу пропозицію. В інакшому випадку ми будемо змушені використати наше право на оскарження вашого рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- IMG_0001.pdf 19.02.2021 14:55
Дата подачі:
17.02.2021 17:14
Вирішення:
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради уважно розглянуто вимогу, та вважає за необхідне повідомити наступне:
Відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 31 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель
Відповіднодо ст. 22 Профільного Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Необхідно наголосити, що комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради є спеціалізованою медичною установою, та визначаючи характеристики товару, в тому числі маса товару, відсоткове співвідношення складових предмету закупівлі, Замовник виходив саме з потреб даного предмету закупівлі.
Щодо подання сертифікатів то необхідно відзначити, що сертифікати завантажені у тендерну пропозицію наявні, однак вони видані на товар який не відповідає відсотковому співвідношенню складових предмету закупівлі та віковим встановленням в документації у зв’язку з чим поданий сертифікат не відповідає умовам тендерної документації, а від так тендерним комітетом було прийнято рішення як таке, що не поданий.
Статус вимоги:
Відхилено