• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ (формат 30*40,24*30,18*24) №100,Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки «Кровлекс– П – РОК»

посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як "або еквівалент"

Завершена

172 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 864.25 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 11:57 - 02.02.2021 08:00
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».

Номер: 6324ae0e798947ee9c0ec21b2477bb06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-004433-b.a1
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом №15 засідання тендерного комітету від 10.02.2021р. була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» у зв’язку із тим, що «тендерна пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі». В Протоколі відхилення вказано про те, що Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-90N/RP синьочутлива не відповідає вимогам предмету закупівлі за такими показниками чутливість, вміст срібла, температура зберігання, тощо. Щодо запропонованої ТОВ «ІМЕД» Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-90N/RP синьочутлива, то в Оголошенні вказана Чутливість залежно від класу касет, що використовуються (згідно ISO – 100; 200; 400; 800): Ручне опрацювання (Р-1) не менше 1000 до 2500 і більше та Автоматичне опрацювання (Р-1) не менше 1100 до 2800 і більше, а в наданому сертифікаті якості чутливість вказується у ISO 160 це ручне опрацювання, що в переведенні на (Р-1) становить 1200, а ISO 190 це автоматичне опрацювання, що в переведенні на (Р-1) становить 1800. Тож, Замовник не здійснивши переведення ISO в обернені рентген, жодним чином не довів нашу невідповідність. Щодо вимоги про Вміст срібла не більше 2,1 г/м2, то знов ж таки Замовник не керується тим, що чим більше срібла тим зображення буде більш насичене, ТОВ «ІМЕД» запропонував Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-90N/RP синьочутлива, із вмістом Вміст металевого срібла, г/м2 не менше 5,2 г/м2 , а це набагато кращі показники за якістю плівок з вмістом металевого срібла в розмірі 2,1 г/м2 , що вимагалось Замовником. Тож, нами запропонований еквівалент кращий за своїми медико-технічними вимогами до Плівки, що встановлений Замовником. Щодо вимоги про температуру: + 4 0С...+ 25 0С, то виробником встановлено +10 0С... + 25 0С, при якій плівка має найкращі властивості для роботи, оскільки Замовник не робить рентген при таких низьких температурах від +40С...+ 9 0С, а тому доцільності встановлювати такі вимоги у замовника не було, бо жодним чином не відноситься така температура до роботи плівки, бо в заклад охорони здоров’я не працює при таких низьких температурах, вся будівля обігрівається. Тож, Замовником недосліджена об’єктивно та неупереджено наша тендерна пропозиція. По даній вимозі наша плівка відповідає повній мірі вимогам Замовника. Інформуємо, що прикінцевими та перехідними положеннями розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Процедурами закупівель у відповідності до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. З огляду на викладене, Закон України «Про публічні закупівлі» розмежовує, у тому числі в часі, функції уповноваженої особи і тендерного комітету в частині їх відповідальності за організацію закупівельної діяльності замовника. Тож, відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі з 19 квітня 2020 року є лише уповноважена особа, а за організацію та проведення процедур закупівель з 19 квітня 2020 року є уповноважена особа/тендерний комітет. Натомість даною процедурою закупівель чомусь займається цілий тендерний комітет, що є прями порушення Закону. Тож, Замовник мав би відмінити дану процедуру закупівлі на підставі п.2 ч.17 статті 14 Закон України «Про публічні закупівлі», де зазначено: Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення (Протокол № №15 засідання тендерного комітету від 10.02.2021р.) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною. Або відмінити торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.02.2021 10:48