• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кава, чай та супутня продукція

Закупівля здійснюється для забезпечення потреб замовника на 2021 рік на очікувану вартість Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .

Торги відмінено

701 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 10:59 - 10.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d6a8b56b543b4f8da22924e938f2f692
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-003001-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо переглянути рішення про визнання переможцем ФОП Павлюк Г.О.. ФОП Павлюк Г.О не подала довідку про працівників в повному обсязі, так як в ній не вказані залучені водії. Згідно документації, в довідці про працівників мають бути вказані і залучені працівники. В медичних книжках працівників, наданих ФОП Павлюк Г.О., відсутня інформація до якої установи вони належать, таким чином, неможливо визначити, чи вони працюють у ФОП Павлюк Г.О. чи у "Рівнехолод" чи, взагалі, на іншому підприємстві. В договорі з "Рівнехолод" про оренду автомобіля, інформація про залучених водіїв відсутня. Також, у складі тендерної пропозиції відсутня інформація згідно Додатку 4 Тендерної документації (погодження із переліком установ, куди планується постачатись продукція, предмет закупівлі. Згідно Додатку 2 Тендерної документації вимагалася кава злакова згідно ДСТУ 7055:2009. Згідно даного ДСТУ виготовляються напої кавові злакові розчинні, які є в декілька разів дорожчими за нерозчинні напої, виготовлені згідно ДСТУ 4118:2002, які пропонує учасник ФОП Павлюк Г.О. Таким чином, запропонований товар ФОП Павлюк Г.О. не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, просимо переглянути Ваше рішення про визнання переможцем ФОП Павлюк Г.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вашу вимогу враховано, пропозицію буде переглянуто.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 7919fcd2a06b49a2813dbebdae01b13c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-003001-b.c2
Назва: порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Управлінням освіти Рівненського міськвиконкому було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-01-27-003001-b ПП «ВОЛИНЯНИН» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ПП «ВОЛИНЯНИН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. ПП «ВОЛИНЯНИН» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 19.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2021 19:47
Дата виконання рішення Замовником: 06.04.2021 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України відмінено протокол № 88 від 02.03.2021 року про відміну процедури закупівлі № UA-2021-01- 27-003001-b.
Автор: ПП "ВОЛИНЯНИН", Подшивалкін Сергій 380332784388 SVPODSHYVALKIN@GMAIL.COM