• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду

Завершена

668 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 342.50 UAH
Період оскарження: 26.01.2021 17:30 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Тендерна пропозиція ТОВ «Кліненерджі» не відповідає вимогам ТД

Номер: c18bf908c2154d6f8a117ded479c30ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-006441-c.c4
Назва: Тендерна пропозиція ТОВ «Кліненерджі» не відповідає вимогам ТД
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ «Кліненерджі» повина бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам ТД. Детальний опис невідповідності міститься в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику ФОП Стельмах Володимир Васильович! Повідомляємо, що Ваша вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛІНЕНЕРДЖІ» UA-2021-01-26-006441-c Код ДК 021-2015 (CPV): 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду) розглянута тендерним комітетом ШААС. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Кліненерджі» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнену таблицю «Миючі засоби». Звертаємо Вашу увагу на те, що дана таблиця не містить вимоги Замовника вказувати конкретну торгову марку миючих засобів, які будуть використовуватись під час надання послуги з прибирання. Але інформація щодо використання вищезазначених засобів наведена Учасником ТОВ «Кліненерджі» в листі за вих. № 529 від 02.02.2021 р., та наданих висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що являються невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Щодо надання листів-згод відповідно до вимог Додатку № 5 ТД повідомляємо, що на етапі розгляду та оцінки тендерних пропозицій вимога щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних стосується лише особи, яка складає та підписує тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення переможця

Номер: 961a8ed9603d4f30b5c311da585bb5b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-006441-c.c3
Назва: Щодо визначення переможця
Вимога:
№ 525 від 18.02.2021 р Голові тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду 26 січня 2021 року Шостим апеляційним адміністративним судом було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю : код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду), процедура закупівлі: відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-26-006441-c) За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол засідання тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року, щодо визначення переможця торгів «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду)– Фізичну особу-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича. ТОВ «Кліненерджі» вважає, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі», тому має бути відхилена. Свою позицію обґрунтуємо наступним: Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у ціновій пропозиї Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича допущена арифметична помилка, а саме: в формі «Тендерна пропозиція» наявна таблиця Розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів , 1. Заробітна плата персоналу п.4: Всього та п.5: Разом заробітна плата персоналу за місяць вказано суму 37 000,00 грн, що є не вірною сумою. При множені кількості штатних одиниць на посадові оклади вірною сумою є 40 000,00 грн. , відповідно в кошторисі витрат витрати на Заробітну плату , а також нарахування на заробітну плату пораховані не вірно, що суттєво впливає на кінцеву вартість цінової пропозиції. Таким чином, ТОВ «Кліненерджі» зазначає, що наявність арифметичних помилок у ціновій пропозиції за результатами аукціону є первинною підставою для відхилення пропозиції учасника до Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича. Замовником в тендерній документації передбачено Розділ «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме: Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. (питома вага критерію 100% (з ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України)). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.. Також в тендерній документації в Розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п.2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок , допущення яких не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, а саме: відносяться технічні помилки та описки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Отже, Учасником допущена помилка в ціновій пропозиції , а саме арифметична , що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і є підставою для відхилення пропозиції Учасника ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича. Згідно з Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції визначено, що : Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Замовник повинен дотримуватись наступних принципів здійснення закупівель Відповідно до статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлізапобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. . З огляду на вищезазначене, вимагаємо: 1. скасувати Протокол засідання тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року, щодо визначення переможця закупівлі 2. відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича , та перейти до розгляду наступного учасника. Директор ТОВ «Кліненерджі» Гургєнідзе О.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику ТОВ «КЛІНЕНЕРДЖІ»! Повідомляємо, що Ваша скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича на закупівлю UA-2021-01-26-006441-c Код ДК 021-2015 (CPV): 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду) розглянута тендерним комітетом ШААС. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно вимог Замовника торгів, встановлених в тендерній документації, тендерна пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника процедури про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження файлів за встановленим переліком (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Згідно реєстру пропозицій, сформованого електронною системою автоматично після розкриття (15 лютого 2021 о 16:13 год.) первинна пропозиція ФОП Карпенка А.А. становить 501 380 грн., остаточна пропозиція (за результатом проведеного аукціону) – 494 694,00 грн. При розгляді завантажених ФОП Карпенко А.А. документів, зокрема форми «Тендерна пропозиція», взята до уваги ціна (загальна вартість пропозиції цифрами та прописом) та її розрахунок (розділи «Заробітна плата персоналу» та «Кошторис витрат»). При цьому, зазначені Учасником розміри посадових окладів персоналу (стовпчик «посадові оклади, грн.») збігаються з встановленим штатним розписом Учасника станом на 01.01.2021р., який також завантажений у складі тендерної документації ФОП Карпенка А.А. Таблиця «Кошторис витрат» (на місяць, грн.) заповнена Учасником із зазначенням даних, встановлених Замовником і відповідає загальній вартості пропозиції. Згідно завантаженої Переможцем 18.02.2021 р. Тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, ФОП Карпенко А.А. надано розрахунок ціни (розділ «Заробітна плата персоналу», стовпчик «Посадові оклади, грн.», в якому конкретизовано, що одна прибиральниця (п.1 Прибиральниця день 09.00-18.00 (генеральне прибирання кабінетів), робочі дні: понеділок, середа) залучається на 0,5 ставки, що відповідно підтверджує розраховану суму заробітної плати персоналу на місяць, яка становить 37000,00 грн. Вказане дає змогу пересвідчитись у відсутності арифметичної помилки в розрахунках Учасника при дотриманні інших вимог, встановлених Замовником. В будь-якому випадку ціна тендерної пропозиції (остаточна за результатом проведеного аукціону) є незмінною та визначальною, за якою Учасник зобов’язався виконати договірні зобов’язання. Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Карпенко А.А. відповідає умовам тендерної документації є найбільш економічно вигідною та переможною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо визначення переможця

Номер: 61408766e4c445018759ad3341a1c87b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-006441-c.a2
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
№ 525 від 18.02.2021 р Голові тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду 26 січня 2021 року Шостим апеляційним адміністративним судом було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю : код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду), процедура закупівлі: відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-26-006441-c) За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол засідання тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року, щодо визначення переможця торгів «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду)– Фізичну особу-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича. ТОВ «Кліненерджі» вважає, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі», тому має бути відхилена. Свою позицію обґрунтуємо наступним: Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у ціновій пропозиї Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича допущена арифметична помилка, а саме: в формі «Тендерна пропозиція» наявна таблиця Розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів , 1. Заробітна плата персоналу п.4: Всього та п.5: Разом заробітна плата персоналу за місяць вказано суму 37 000,00 грн, що є не вірною сумою. При множені кількості штатних одиниць на посадові оклади вірною сумою є 40 000,00 грн. , відповідно в кошторисі витрат витрати на Заробітну плату , а також нарахування на заробітну плату пораховані не вірно, що суттєво впливає на кінцеву вартість цінової пропозиції. Таким чином, ТОВ «Кліненерджі» зазначає, що наявність арифметичних помилок у ціновій пропозиції за результатами аукціону є первинною підставою для відхилення пропозиції учасника до Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича. Замовником в тендерній документації передбачено Розділ «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме: Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. (питома вага критерію 100% (з ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України)). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.. Також в тендерній документації в Розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п.2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок , допущення яких не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, а саме: відносяться технічні помилки та описки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Отже, Учасником допущена помилка в ціновій пропозиції , а саме арифметична , що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і є підставою для відхилення пропозиції Учасника ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича. Згідно з Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції визначено, що : Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Замовник повинен дотримуватись наступних принципів здійснення закупівель Відповідно до статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлізапобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. . З огляду на вищезазначене, вимагаємо: 1. скасувати Протокол засідання тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року, щодо визначення переможця закупівлі 2. відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича , та перейти до розгляду наступного учасника. Директор ТОВ «Кліненерджі» Гургєнідзе О.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Повторно подана вимога
Дата скасування: 18.02.2021 12:49
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо визначення переможця

Номер: 71c6927183b649a3ae391deab9ba5290
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-006441-c.c1
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
№ 525 від 18.02.2021 р Голові тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду 26 січня 2021 року Шостим апеляційним адміністративним судом було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю : код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду), процедура закупівлі: відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-26-006441-c) За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол засідання тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року, щодо визначення переможця торгів «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Шостого апеляційного адміністративного суду)– Фізичну особу-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича. ТОВ «Кліненерджі» вважає, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі», тому має бути відхилена. Свою позицію обґрунтуємо наступним: Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у ціновій пропозиї Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича допущена арифметична помилка, а саме: в формі «Тендерна пропозиція» наявна таблиця Розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів , 1. Заробітна плата персоналу п.4: Всього та п.5: Разом заробітна плата персоналу за місяць вказано суму 37 000,00 грн, що є не вірною сумою. При множені кількості штатних одиниць на посадові оклади вірною сумою є 40 000,00 грн. , відповідно в кошторисі витрат витрати на Заробітну плату , а також нарахування на заробітну плату пораховані не вірно, що суттєво впливає на кінцеву вартість цінової пропозиції. Таким чином, ТОВ «Кліненерджі» зазначає, що наявність арифметичних помилок у ціновій пропозиції за результатами аукціону є первинною підставою для відхилення пропозиції учасника до Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Карпенко Андрія Анатолійовича. Замовником в тендерній документації передбачено Розділ «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме: Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. (питома вага критерію 100% (з ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України)). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.. Також в тендерній документації в Розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п.2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок , допущення яких не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, а саме: відносяться технічні помилки та описки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Отже, Учасником допущена помилка в ціновій пропозиції , а саме арифметична , що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і є підставою для відхилення пропозиції Учасника ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича. Згідно з Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції визначено, що : Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Замовник повинен дотримуватись наступних принципів здійснення закупівель Відповідно до статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлізапобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. . З огляду на вищезазначене, вимагаємо: 1. скасувати Протокол засідання тендерного комітету Шостого апеляційного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року, щодо визначення переможця закупівлі 2. відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП Карпенко Андрія Анатолійовича , та перейти до розгляду наступного учасника. Директор ТОВ «Кліненерджі» Гургєнідзе О.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Повторно подана вимога
Дата скасування: 18.02.2021 12:50