-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95
Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
78 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 392.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 392.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 17:21 - 01.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників
Номер:
b12bc497125b44d0b7e7b266c02bce24
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-011559-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерною документація суперечить сама собі, а саме в Додатку 2 «Технічні вимоги» Замовником встановлено: Учасник має надати Документальне підтвердження наявності в учасника власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських з якими укладено партнерські договори, що дає можливість заправлятися Замовнику на всій території України. В разі якщо Учасник надає перелік партнерських АЗС, то має надати завірену належним чином копію договору про партнерську співпрацю.
А дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників встановленні в ч.1 п.12 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА» до тендерної документації в якому вимагається «1.1. Довідка про мережу АЗС Учасника (власних та/або орендованих) із зазначенням адрес АЗС та їх режиму роботи.»
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо змінити ч.1.1 п.12 Додатку 1 Тендерної документації а саме усунути дискримінаційну умову, відповідно до якої «1.1. Довідка про мережу АЗС Учасника (власних та/або орендованих) із зазначенням адрес АЗС та їх режиму роботи.» або змінити та викласти в такій редакції: «1.1. Довідка про мережу АЗС Учасника (власних та/або орендованих та/або партнерських з якими укладено партнерські договори) із зазначенням адрес АЗС та їх режиму роботи.»
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.У разі ігнорування Замовником, будемо вимушене звернутись до АМКУ, Держаудитслужби та органів фінансового контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2021 08:53
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог оголошення. Оскаржувана Вами Вимога щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА про мережу АЗС Учасника (власних та/або орендованих) із зазначенням адрес АЗС та їх режиму роботи жодним чином не є дискримінаційною вимогою та не обмежує коло потенційних Учасників. Встановлюючи вимогу «власні та/або орендовані» Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки Учасники мають можливість підтвердити інформацію стосовно власних або орендованих мереж АЗС. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого Постачальника. Встановлюючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення
Статус вимоги:
Відхилено