-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на км 7+510 автодороги О041304 /Петропавлівка-Роздори/-Мар'янка Петропавлівського району Дніпропетровської області»
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт. Обсяг виконання робіт зазначено в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100%. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт.
Завершена
214 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 070.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 070.40 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 17:02 - 01.02.2021 18:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визнання переможцем ДП "ЖИЛКОМ"
Номер:
21116a357cf04bdf84060d17b2d6adb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-011232-b.a2
Назва:
Неправомірне визнання переможцем ДП "ЖИЛКОМ"
Вимога:
Вважаємо неправомірним визнання переможцем ДП "ЖИЛКОМ" оскільки:
1) Пропозиція, подана ДП «ЖИЛКОМ» не містить Свідоцтв про підвищення кваліфікації інженера з технічного нагляду Дяченко М.П. та інженера-геодезиста Алієва О.Г., вимога надання яких міститься в ч. 2 Додатку 1 Вимог до предмету спрощеної закупівлі.
Отримання Свідоцтв про підвищення кваліфікації передбачено чинним законодавством:
Відповідно до ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Отже кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду має бути підтверджений підвищенням кваліфікації, адже він виданий 25.04.2014.
Відповідно до «Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста», затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.07.2017 №392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів» сертифіковані інженери-геодезисти зобов'язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Отже пропозиція ДП «ЖИЛКОМ» має містити зазначене підвищення кваліфікації інженера-геодезиста.
Таким чином кваліфікаційні сертифікати інженера з технічного нагляду Дяченко М.П. та інженера-геодезиста Алієва О.Г. без підвищення кваліфікації є недійсними.
2) Ч. 2 Додатку 1 Вимог до предмету спрощеної закупівлі містить вимогу: для інженера з технічного нагляду обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці).
ДП «ЖИЛКОМ» у складі своєї пропозиції надало Договір добровільного страхування професійної відповідальності будівельників (архітекторів та проектувальників) №10/20-оо/Дп/20 від 26.05.2020, в якому страхується професійна відповідальність Дяченко М.П. за кваліфікаційним сертифікатом АТ №002016. Зазначений сертифікат стосується технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд. Умовами Вимог до предмету спрощеної закупівлі зазначено про наявність у Учасника інженера технічного нагляду, який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, а отже і страховий поліс цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності має стосуватися кваліфікаційного сертифікату з технічного нагляду за будівництвом доріг, а не за будівництвом будівель і споруд.
Підсумовуючи, пропозиція учасника ДП «ЖИЛКОМ» не відповідає Вимогам до предмету спрощеної закупівлі та має бути відхилена через виявлені правові підстави.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 14:33
Вирішення:
Департаментом було розглянуто Вашу, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
1) Щодо терміну дії кваліфікаційного сертифікату інженера з технічного нагляду за будівництвом доріг Дяченко М.П. серії АТ 002537 від 25.04.2014р., то відповідно до відомостей, які містяться у відкритому Державному реєстрі «Інженер з технічного нагляду» за посиланням: https://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/reyestr-atestovanih-osib/inzheneri-tehnichnogo-naglyadu/, Дяченко М.П. 12.04.2019р. пройшов курс підвищення кваліфікації за вказаним сертифікатом і він, у відповідності до ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність», є чинним на дату проведення публічних торгів за даним предметом закупівлі.
Щодо дії кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста Алієва О.Г. № 011052 від 03.06.2013р., то згідно до відомостей, які містяться у відкритому Державному реєстрі інженерів-геодезистів, за посиланням https://land.gov.ua/info/derzhavnyi-reiestr-sertyfikovanykh-inzheneriv-heodezystiv/, Алієву О.Г. 12.06.2017р. було видано свідоцтво серії АА № 0428 про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста. Строк дії сертифіката інженера-геодезиста Алієва О.Г. № 011052 від 03.06.2013р. продовжено до 12.06.2021р. Тобто, відповідно до «Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста», затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.07.2017 №392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів», сертифікат інженера-геодезиста Алієва О.Г. № 011052 від 03.06.2013р. був чинним на дату проведення публічних торгів за даним предметом закупівлі.
2) Щодо надання ДП «ЖИЛКОМ» у складі своєї пропозиції договору добровільного страхування професійної відповідальності будівельників (архітекторів та проектувальників) №10/20-оо/Дп/20 від 26.05.2020 для інженера технічного нагляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.2 Додатку 1 вимог до предмета спрощеної закупівлі учасники у складі своїх пропозицій повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, у тому числі, щодо наявності у Учасника інженера технічного нагляду, який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, що підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом, а також сертифікованих інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста. Разом із тим зазначено обов’язкове надання для інженера з технічного нагляду в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці).
Учасником ДП «ЖИЛКОМ» у складі своєї пропозиції було надано Договір добровільного страхування професійної відповідальності будівельників (архітекторів та проектувальників) №10/20-оо/Дп/20 від 26.05.2020 відповідно до вищезазначених вимог.
Таким чином, пропозиція ДП «Жилком» повністю відповідала умовам та вимогам до предмета спрощеної закупівлі на підставі чого у замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
1e48b24029404e73ad607f28cb8078d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-011232-b.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
ТОВ "БУД-ТЕХНАГЛЯД" вважає неправомірним відхилення Замовником нашої пропозиції з наступних підстав:
1. Замовником у складі Вимог до предмету спрощеної закупівлі не вимагалося надання підтвердження наявності у виконавця саме електронного тахеометру, через що вважаємо дискваліфікацію ТОВ «БУД-ТЕХНАГЛЯД» на цій підставі НЕОБҐРУНТОВАНОЮ.
На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у п.1 Додатку 1 Вимог до предмету спрощеної закупівлі, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (зокрема, але не виключно лазерний далекомір, керновідбірник) та наявність офісного приміщення ТОВ «БУД-ТЕХНАГЛЯД» надало відповідну Довідку за формою зазначеною у Додатку 6 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також приміщення та копії договорів оренди.
2. В ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ від 09.02.2020р. під час розгляду питання другого порядку денного п.2 Замовник зазначив, що ТОВ «БУД-ТЕХНАГЛЯД» було надано довідку №6 від 3.02.2021 з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Проте вищенаведена довідка № 6 від 3.02.2021 «Довідка про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю» містить зовсім іншу інформацію про відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам до предмету спрощеної закупівлі і не може бути підставою для відмови за ненадання Довідки відповідно до п.6 ч.1 Додатку 2.
Зазначені факти свідчать про упередженість Замовника до ТОВ «БУД - ТЕХНАГЛЯД» під час розгляду (розкриття пропозиції) та юридичної оцінки документів, наданих ТОВ «БУД - ТЕХНАГЛЯД» - Замовнику в складі тендерної пропозиції та про незастосування Замовником імперативної норми статей 17, 14 Закону «Про публічні закупівлі», яку він мав застосувати під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД - ТЕХНАГЛЯД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 14:20
Вирішення:
Згідно вашої вимоги повідомляємо наступне.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель Уповноважена особа департаменту керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Перелік документів, які повинен надати учасник відповідно до умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини п’ятої статті 14 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
1. Стосовно першого питання повідомляємо. Відповідно до ч.1 Додатку 1 Вимог до предмета спрощеної закупівлі учасники у складі своїх пропозицій мають надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Разом із тим встановлена вимога, надання копії документів, що підтверджують право власності або договір оренди офісних приміщень, ОБЛАДНАННЯ, ЩО ВКАЗАНІ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ДОВІДЦІ, (у разі якщо офісне приміщення та/АБО ОБЛАДНАННЯ НЕ Є ВЛАСНІСТЮ УЧАСНИКА).
Учасником ТОВ "БУД-ТЕХНАГЛЯД" було надано у складі його пропозиції довідку «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю» № 6 від 03.02.2021 року в якій, поміж іншого в п.2 зазначено «Електронний тахеометр TS-105 (GZ6980)», який буде залучено на підставі договору оренди за №26/05/2020-О/Т від 26.05.2020 року, укладеного з ТОВ «УПП ІІ «УПС». Разом із тим Учасником, у складі його пропозиції було надано зазначений договір, проте, як вбачається з наданого договору, залучення тахеометру TS-105 (GZ6980) не підтверджено, а отже не виконано вищезазначену вимогу.
2. Стосовно підстави для відхилення Учасника ТОВ "БУД-ТЕХНАГЛЯД" через невиконання ним вимог п.6 ч.1 Додатку 2, а саме згідно вказаного пункту учасник у складі його пропозиції повинен надати довідку про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), НЕ БУЛА ЗАСУДЖЕНА ЗА КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Учасником у складі його пропозиції не було надано вказану довідку, чим порушено вищезазначену вимогу. Разом із тим вбачається з пропозиції вказаного учасника, ним було надано довідку з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), НЕ БУЛА ЗАСУДЖЕНА ЗА ЗЛОЧИН, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що не ввідповідає вищезазначеним вимогам.
Також звертаємо вашу увагу, що згідно ч. 13 ст.14 Закону України «По публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ТА ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
На підставі вищенаведеного, керуючись ч.13 ст.14 Закону Замовник правомірно відхилив пропозицію вказаного учасника, як такого, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також, слід звернути Вашу увагу, що будь-які виключення з цієї вимоги Закону України, відсутні, а отже у Замовника були наявні правові підстави для відхилення його пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено