-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень з оздобленням
Роботи проводяться у два етапи: 2021 рік - 200 000.00 грн, 2022 рік - 1 225 176.93 грн
Завершена
1 425 176.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 125.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 125.88 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 16:59 - 30.01.2021 17:04
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Номер:
4410a38b618e4447b17679c2147391c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-011165-b.b1
Назва:
Про усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Вимога:
Добрий день! Оскільки законодавство передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо: видалити з п.15 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Документація) вимогу про необхідність надання учасниками: «інформації (довідка, складена учасником в довільній формі) про наявність мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель. (надати у складі пропозиції документи які підтверджують освітній рівень та рівень кваліфікації фахівця.)»
Так як енергетичний аудит відноситься до консультаційних послуг у галузях інженерії (КВЕД 71.12), а капітальний ремонт внутрішніх приміщень з оздобленням відносить до іншого КВЕД, через встановлення Вами дискримінаційних вимог взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які займаються енергоаудитом, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість і потужності для виконання робіт, передбачених предметом даної закупівлі.
Більше того, Замовник ніяким чином не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги про наявність у учасника «мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель».
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
З метою недопущення навмисного обмеження Вами кола потенційних учасників, просимо усунути наведену вище відкрито дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації та видалити з Документації п.15 Додатку 1 про надання «інформації (довідка, складена учасником в довільній формі) про наявність мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель. (надати у складі пропозиції документи які підтверджують освітній рівень та рівень кваліфікації фахівця)».
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 30.01.2021 08:14
Дата подачі:
29.01.2021 09:06
Вирішення:
Доброго дня. Замовник не вважає наявності дискримінаційних вимог та обґрунтував необхідність пункту 15 Додатку 1 в раніше наданій відповіді до даного оголошення. А також можна додати до раніше наданої відповіді, що на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій багато підробок, фальсифікату (світлопрозорих огороджувальних конструкцій і тощо.) і спеціаліст високої кваліфікації забезпечить вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування. (Під час вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів і устаткування перевіряється їх відповідність вимогам проекту, паспортам, сертифікатам та іншим супроводжувальним документам).
Також звертаємо Вашу увагу на те, що замовник не вимагає звітів стосовно енергоефективності будівлі та не вимагає консультаційних послуг з питань енергоефективності.
Звертаємо Вашу увагу на те, що фактично включення замовником певних умов у проект договору є тими умовами, щодо яких за заявою замовника має бути досягнуто згоди. Тобто ті умови, які визначені у проекті договору, зважаючи на норми законодавства, є істотними умовами. Учасники, які подають пропозиції, фактично погоджуються з умовами визначеними проектом договору, а отже, зобов’язані у випадку визнання їх переможцями торгів підписати його без змін визначених проектом договору умов. Крім цього, варто зауважити, що пропозиція учасника повинна відповідати документації замовника.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», істотними умовами договору підряду є:
1. найменування та реквізити сторін;
2. місце і дата укладення договору підряду;
3. предмет договору підряду;
4. договірна ціна;
5. строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
6. права та обов'язки сторін;
7. порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
8. умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
9. порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами (7.2 У випадках, передбачених законодавством України, Підрядник зобов’язаний використовувати виключно матеріали, конструкції та вироби, відносно яких виконані необхідні процедури підтвердження відповідності та одержані документи відповідно до вимог чинного законодавства України);
10. порядок залучення субпідрядників;
11. вимоги до організації робіт (9.5.1 3 метою виконання своїх зобов’язань, передбачених умовами Договору, Підрядник залучить для виконання робіт таких технічних спеціалістів, кваліфікація, досвід і компетенція яких дозволить їм здійснювати відповідний нагляд за дорученими їм завданнями);
12. порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
13. умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт;
14. джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
15. порядок розрахунків за виконані роботи;
16. порядок здачі-приймання закінчених робіт(об'єкта будівництва);
17. гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
18. відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
19. порядок врегулювання спорів;
20. порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
21. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.02.2021 08:18