-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщення
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно додатку №1 до Оголошення
Завершена
199 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 996.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 996.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 16:42 - 01.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
4912c896aa96408a8733a16910ee0c1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-006002-c.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановна Олександра Ігорівна. Просимо пояснити, чому в документах наданих учасником переможцем, аналогічний договір датується 14 вересня 2020 р., а в актах виконаних робіт написано що послуги надавалися в липні та серпні місяці 2020 р. тобто до підписання договору. То це на вашу думку є помилка, чи не відповідність документів тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 14:36
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідно до Додатку№2 до Оголошення учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів із зазначенням назви організації – Замовиника, номеру Договору, дату укладання Договору та надати не менше однієї копії аналогічного, відповідно до предмету закупівлі, договору із усіма до нього додатками. Дана умова ФОП Зінчуком Анатолієм Володимировичем виконана.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.02.2021 16:10
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на рішення замовника
Номер:
27f1c84698b74f16a12b4abfb99ab68f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-006002-c.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Вимога:
Шановна Олександра Ігорівна. Звертаємо Вашу увагу на помилки допущені Вами при винесені рішення протоколом №7 від 11 лютого 2021 р. щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «КГБ»+. В рішенні вказано, що причиною відхилення нашої пропозиції є не дотримання умов Додатку 2, а саме відсутність печаток на кожній із сторінок наданих документів. Відповідно до Наказу №710 від 15.04.2020 р. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджено Перелік формальних помилок. Пунктом 4 вказаного наказу передбачено, що формальною помилкою є :
«Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)».
В нашому випадку в перерахованих Вами довідках наявні печатки на останніх сторінках документів, та зроблені скан-копії з оригіналів документів.
Щодо порушень на вашу думку п.6 Додатку 1, в якому зазначалось що для здійснення якісного прибирання рекомендується мати в штаті не менше 4 працівників. Крім того тим самим п.6 Додатку 1 зазначалось, що виконавець може на власний розсуд залучати додаткову кількість працівників. Нами була надана довідка про наявність в штаті працівників в кількості 3 особи, виходячи із смислового значення виразу рекомендується!!!, а не обов’язково.
Просимо розглянути нашу скаргу по суті, та винести законне рішення. В разі поверхневого та необ’єктивного розгляду, залишаємо за собою право звернутися до Державної аудиторської служби з скаргою на Ваші неправомірні дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 10:44
Вирішення:
Шановний учасник!
Щодо не дотримано умов Додатку 2 до Оголошення.
Посилання на наказ №710 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок», який дає право на допущення учасникам процедур закупівлі формальних помилок при оформлені тендерних пропозицій є неприйнятним, оскільки його дія розповсюджується на тендерні пропозиції, які подаються під час процедур закупівлі (відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог). В даному випадку Вами було подано пропозицію в межах процедури спрощені закупівлі, а тому зазначений вище наказ не застосовується. У Додатку 2 до Оголошення чітко зазначено, що підпис, печатка (в разі наявності) та прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи проставляються на кожній сторінці всіх поданих документів – дана умова Вами не виконана. Зазначене не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому це є підставою для відхилення пропозиції.
Щодо не дотримання Учасником умов пункту 6 Додатку 1 до Оголошення.
Для здійснення комплексного прибирання та обслуговування приміщення суду загальна площа якого становить 4 216,4 м2 та прилеглої території площею 2 738 м2 у визначеному обсязі, з належною якістю та у встановлений строк замовником визначено рекомендувати мати в штаті не менше 4-ох працівників, та за потреби залучати додаткових працівників (більше 4-ох). Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що аналогічна закупівля здійснювалася і в попередні роки, де виконавцями було залучено 4 і більше працівника. Проте, Вами було надано довідку у якій зазначено про наявність 3 найманих працівників для виконання послуг з комплексного прибирання та обслуговування приміщення суду та прилеглої території. Зазначене не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому це є підставою для відхилення пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.02.2021 17:10