-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-24450000-3 Агрохімічна продукція: (АХД 2000 експрес, Аеродизин, Бланідас Актив, Бланідас еко-стерил , Бланідас 300, МаксДез).
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 16:17 - 01.02.2021 16:00
Вимога
Відхилено
Приведіть умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність чинному законодавству України
Номер:
1568f0369ca5490fa0872536d1cf7e81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-010108-b.a1
Назва:
Приведіть умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність чинному законодавству України
Вимога:
Корупціонери і хабарники!
Уважно вивчивши документацію можна дійти висновку про те, що Замовник взагалі не згадує про можливість подання учасниками еквівалентів або аналогів товару. Більше того, в Додатку № 1 Замовник зазначає: Пропозиція, яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника розмірами, матеріалом, кількістю та іншім критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Отже, зрозуміло що закупівля прописана під конкретні засоби та конкретного учасника. Вищевказане є порушенням визначених чинним законодавством України принципів публічних закупівель: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників!
Отже, враховуючи вищенаведене, закупівля носить дискримінаційний характер та порушує принципи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому закликаємо їх дотриматись.
Тож, нагадаємо Принципи здійснення публічних закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наголошуємо, що згідно статті 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
Отже, обов’язковою умовою використання дезінфекційних засобів є їх реєстрація в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
Приведіть умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність чинному законодавству України у сфері застосування дезінфекційних засобів: учасники зобов’язані надати документи, які підтверджують державну реєстрацію дезінфекційних засобів.
Крім того, в Оголошенні в порушення вимог п. 10 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено перелік критеріїв та методику оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Враховуючи вищенаведені зауваження вимагаємо змінити Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привівши його у відповідність чинному законодавству України: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2021 12:15
Вирішення:
Доброго дня шановний Учаснику. Частиною 4 статті14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто, уповноважена особа при опублікуванні оголошення керувалась нормами діючого Закону України «Про публічні закупівлі» та листа Мінекономіки від 05.05.2020р. №3304-04/28729-06, в якому не зазначений обов‛язок вказувати аналоги або еквівалент предмету закупівлі, та відповідно норма закону не зобов’язує уповноважену особу вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає лише його право на це.
А зважаючи на те, що наш заклад мав позитивний досвід використання зазначених дезінфекційних засобів (які мають відповідну державну реєстрацію реєстрі дезінфекційних засобів), який має високі якісні та технічні характеристики та не було негативних відгуків від користувачів, наш заклад бажає закупити перевірені дезінфікуючі засоби за критерієм «Ціна-якість», оскільки Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб.
Тож, дискримінаційних порушень на які ви вказуєте вимозі та порушень принципів здійснення публічних закупівель з боку Замовника немає, бо будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі щодо постачання дезінфікуючих засобів, котрі зазначені у Оголошенні, а тому Замовник не вбачає підстав для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до статті 16 Закону Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно. Закону №114 Замовник визначає обов’язковий перелік інформації, яку має зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі для оприлюднення в Прозорро. При цьому Закон прямо не передбачає встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено