-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний
Завершена
64 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 13:05 - 01.02.2021 09:32
Вимога
Вирішена
Технічні показники предмету закупівлі
Номер:
39517ec4cb3d452cb42bd17694dbdca5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-005293-b.c1
Назва:
Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-26-005293-b на закупівлю ДК 021:2015 Код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу офісного А4: білизна аркуша – 161-165%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4: білизна аркуша – 160-165% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 8.pdf 29.01.2021 15:01
Дата подачі:
29.01.2021 12:18
Вирішення:
Доброго дня!
Вимогу щодо умов закупівлі від 29.01.21, 12:18 ID: UA-2021-01-26-005293-b.c1, щодо технічних показників предмету закупівлі по спрощеній закупівлі ID: UA-2021-01-26-005293-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 Код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) – задовольнити та внести зміни по спрощеній закупівлі ID: UA-2021-01-26-005293-b
Статус вимоги:
Задоволено