• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

48820000-2 Сервери (Сервери)

Завершена

998 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 093.06 UAH
Період оскарження: 26.01.2021 12:16 - 01.02.2021 14:00
Вимога
Відхилено

Щодо вимоги надання авторизаційного листа

Номер: 8a29f5f56abe417eb931c9f59c0dee12
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-004442-b.b1
Назва: Щодо вимоги надання авторизаційного листа
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вивчивши дане питання, у відповідь на Вашу вимогу повідомляє наступне: Встановлення вимоги щодо надання Авторизованого листа від виробника(ів) запропонованого Товару, або від офіційного представництва виробника(ів) запропонованого Товару в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників (виробників) закупівлі, так як будь-який постачальник, учасник може звернутися до будь-якого виробника даного виду Товару або до офіційного представництва виробника(ів) ( лист від головного офісу або від регіонального офісу/штаб-квартири виробника) для отримання авторизаційного листа. Авторизиційний лист, що зазначений в Оголошені, засвідчує насамперед наявність партнерських відносин (дилер, розповсюджувач, тощо) між виробником та учасником Торгів, та гарантує постачання Товару офіційним каналом збуту, дійсність гарантійних зобов’язань та наявність офіційної сервісної підтримки на території України. Оскільки предметом даної закупівлі є високопродуктивні системи обробки та зберігання даних, для забезпечення надійності та безперервної роботи інформаційної інфраструктури підприємства, розглядаємо виключно офіційних постачальників даного виду продукції.
Статус вимоги: Відхилено