-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 10:29 - 01.02.2021 10:00
Вимога
Вирішена
Щодо скасування рішень замовника
Номер:
725b69c8d020464796af1197d5aec247
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-002078-b.a2
Назва:
Щодо скасування рішень замовника
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 40 від 26.01.2021 року замовником - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради прийнято рішення про проведення закупівлі «Визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів ДК 021:2015 «73110000-6»: Дослідницькі послуги, шляхом проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог закону, та оприлюднено відповідне оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Державне підприємство «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» (далі ДП «НДКТІ МГ») прийняло рішення про участь у вказаній спрщеній закупівлі, у зв’язку з чим було підготовлено та направлено відповідну пропозицію у повній відповідності до тендерної документації та чинного законодавства.
За результатом аукціону пропозиція ДП «НДКТІ МГ» була найбільш економічно вигідною.
Однак відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 143 від 09.02.2021 замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ДП «НДКТІ МГ». Вказане рішення було обґрунтоване тим, що учасником не було надано у складі пропозиції додаток № 2 Технічне завдання та додаток № 3 Договір (проєкт). З таким твердженням неможливо погодитись оскільки дана вимога відсутня в тендерній документації замовника.
Виходячи з вищевикладеного пропозиція ДП «НДКТІ МГ» відхилена неправомірно, та не обґрунтувано, у зв’язку з чим вимагаємо: 1) Замовника - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 144 від 09.02.202, яким визначено переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів». 2) Замовника - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 143 від 09.02.2021 року, яким відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ДП «НДКТІ МГ».
Додатково повідомляю, що у випадку відмови в задоволені даної вимоги, та не надання обґрунтованого роз’яснення, щодо правомірності відхилення пропозиції учасника ДП «НДКТІ МГ», данні дії можуть бути кваліфіковані, як порушення законодавства у сфері закупівлі та відповідно до ст. 164-14 КУпАП, та тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 10:34
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до оголошення спрощеної закупівлі вбачається необхідність завантаження Учасником до системи закупівель додатків до документації, а саме:
Додатки до документації, які подаються учасником до закупівлі:
Додаток № 1 – Форма пропозиції на закупівлю. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом, без ПДВ або з урахуванням ПДВ.
Додаток № 2 – Технічне завдання
Додаток № 3 - Договір (проєкт).
Тому, вважаємо, що прийняте рішення про відхилення учасника ДП «НДКТІ МГ» правомірне та не потребує перегляду. Зазначаємо, що Вами було надано Додаток №1 Форма пропозиції на закупівлю, а додаток №2 Технічне завдання та додаток №3 Договір (проєкт) не надано. Тому повідомляємо, що визнаний переможець по закупівлі «Визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів» ТОВ «Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів» надав всю документацію, що вимагалася та в тому числі додатки до закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Необхідність корегування п. 13 Технічного завдення.
Номер:
2fd3fb435414461b87d2221000be7c23
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-002078-b.b1
Назва:
Необхідність корегування п. 13 Технічного завдення.
Вимога:
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» (від 09.11.2017 р.), що було введено в дію з 01.05.2019 р., передбачено стимулювання мешканців, що здійснюють роздільне збирання. Відповідно до п.25.5. цього Закону «у разі запровадження роздільного збирання побутових відходів при встановленні цін/тарифів на послугу з поводження з побутовими відходами не враховується вартість операцій з поводження з роздільно зібраними (відсортованими) корисними компонентами цих відходів». Виходячи з цього мажна стверджувати, що п. 13 Технічного завдання "При розрахунку визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів враховувати об’єми утворення роздільно зібраних компонентів (скло, ПЕТ, макулатура)" не відповідає цієї нормі Наказу. Його треба або виключити, або переформулювати, наприклад "При розрахунку визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів НЕ враховувати об’єми утворення роздільно зібраних компонентів (скло, ПЕТ, макулатура)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 10:35
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У своїй вимозі Ви зазначаєте (цитуємо) «Законом України «Про житлово-комунальні послуги» (від 09.11.2017 р.), що було введено в дію з 01.05.2019 р., передбачено стимулювання мешканців, що здійснюють роздільне збирання. Відповідно до п.25.5. цього Закону «у разі запровадження роздільного збирання побутових відходів при встановленні цін/тарифів на послугу з поводження з побутовими відходами не враховується вартість операцій з поводження з роздільно зібраними (відсортованими) корисними компонентами цих відходів». Виходячи з цього мажна стверджувати, що п. 13 Технічного завдання "При розрахунку визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів враховувати об’єми утворення роздільно зібраних компонентів (скло, ПЕТ, макулатура)" не відповідає цієї нормі Наказу. Його треба або виключити, або переформулювати, наприклад "При розрахунку визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів НЕ враховувати об’єми утворення роздільно зібраних компонентів (скло, ПЕТ, макулатура)."
Однак з тексту Вашої вимоги взагалі не зрозуміло які саме норми чинного законодавства порушують умови тендерної документації.
Повідомляємо, що прописуючи в Технічному завданні по спрощеній закупівлі в документації умову щодо необхідності при розрахунку визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів враховувати об’єми утворення роздільно зібраних компонентів (скло, ПЕТ, макулатура) Замовник виходив з наступного:
Наразі на території міста Павлоград в повній мірі не запроваджено роздільного збору сміття. Подекуди біля контейнерних майданчиків встановлені додаткові контейнери для роздільного збору відходів (скло, ПЕТ). Проте, не всі громадяни проявляють свідомість та сортують сміття. Однак, ці окремі контейнери все ж наповнюються та підлягають окремому вивезенню. А відтак – підлягають окремому врахуванню при визначенні норм.
Відповідно до п. 1.2. Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів норма надання послуг з вивезення побутових відходів - це кількісний показник споживання послуг з вивезення побутових відходів, які утворюються на одну розрахункову одиницю (одного мешканця для житлової забудови, одне місце в готелі, гуртожитку та ін., 1 кв.м торгівельної та складської площі, вокзалів, автостоянок, пляжів та ін.; одне відвідування для поліклінік тощо) за одиницю часу.
Тому, вважаємо за необхідне врахувати об’єм роздільно зібраних відходів у загальному об’ємі відходів при визначенні норм надання послуг з вивезення побутових відходів.
Статус вимоги:
Відхилено