-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Завершена
1 082 840.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2021 10:24 - 07.02.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження рішення Замовника
Номер:
0afdd3205ef545e4a2a3d8ce164e6e41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-000532-a.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 26 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 082 840,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»).
26 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 11.02.2021р. о 10-29 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Так, 12.02.2021р. 12-30 годин, відбувся аукціон.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ Учасники Сума пропозиції
1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 940 303,10
2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Зазначений аукціон завершився о 12:51 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 940 303,10 грн.
Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
16.02.2021р., о 12-03 год., тендерним комітетом Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами:
1. Жодних документів, що підтверджують наявність приміщень: чи то офісу, чи то складських, чи то інших приміщень в м. Києві немає. І абсолютно не зрозуміло, як вони будуть задіяні в харчуванні дітей. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, складське приміщення, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого приміщення та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
2. Машини знаходяться в Дніпропетровській області (Дніпрі), а не в Києві. Там зареєстровані, там використовуються, там проходять техогляд. Яким чином ці машини будуть використовуватися в місті Києві незрозуміло. Ніяких документів щодо наявності машин для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини в місті Києві немає.
3. Не виникають питання щодо того, що кухонний інвентар може бути доставлений і може використовуватися в організації харчування, але виникають питання щодо обладнання, зокрема холодильного, яке як свідчить довідка № 811 від 09.02.2021р. стаціонарно знаходиться і використовується в місті Дніпро за адресою вул. Юдіна, 6. Якщо продукція буде зберігатися там, то яким чином вона щоденно буде доставлятися в школи. Відомостей щодо наявності відповідного обладнання в місті Києві учасник не надав. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, холодильне обладнання, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, та не відповідає вимогам щодо зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого обладнання та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
4. Не має сумніву в тому, що організація має досвідчених працівників, які мають всі можливості для роботи крім одної – всі вони зареєстровані за місцем проживання в Дніпрі або в Дніпропетровські області і яким чином вони будуть працювати в Києві, не маючи а ні житла, а ні реєстрації, невідомо.
5. Учасником надані два двотижневих меню: «дабл»-меню і стандартне двотижневе меню харчування дітей. Меню затверджені самим учасником, без погодження Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
6. Члени тендерного комітету констатують, що наявність листа не дає можливості перевірки складських приміщень в зв’язку з їх знаходженням на відстані 450 км., від місця надання послуг.
Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
I. По-перше, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, також додати діючий договір оренди – витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 812 від 09.02.2021р., про те, що має в наявності складське приміщення загальною площею 1335,1 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Юдіна, 6, м. Дніпро, Дніпропетровська область, що знаходиться у користуванні на підставі договору оренди. Також, був наданий договір оренди складського приміщення та документи, що підтверджують оплату за користування приміщенням. Крім цього, був наданий витяг з державного реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів, а також, сканована копія з оригіналу рішення про державну реєстрацію потужності.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції складське приміщення, що знаходиться на відстані менше чим 450 км., до місця надання послуг, тобто складське приміщення, що знаходиться у м. Києві. (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
II. По-друге, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого транспорту).
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 67 від 09.02.2021р., та документальне підтвердження про наявність у користуванні автотранспортних засобів в кількості 4 одиниць.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції автотранспортні засоби, що знаходиться у м. Києві.
III. По-третє, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільних їдалень загальноосвітніх шкіл.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 811 від 09.02.2021р., № 813 від 09.02.2021р. та документальне підтвердження про наявність у власності необхідного холодильного обладнання та кухонного інвентарю.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції відповідне обладнання, що знаходиться у м. Києві.
IV. По-четверте, п. 2 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 88 від 09.02.2021р., про наявність у останнього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції працівників відповідної кваліфікації, щоб вони були зареєстровані та мали житло за місцем надання послуг (м. Київ).
V. По-п’яте, згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник-переможець забезпечує харчування дітей школи, що проводиться за двотижневим меню затвердженим головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві в режимі «дабл»-меню або мультипрофілю «Шведський стіл» (за попереднім погодженням з адміністрацією школи). Мультипрофільне харчування «дабл»-меню передбачає пропозицію двох страв на вибір, мультипрофільне харчування «Шведський стіл» передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо…..
Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше) та Примірне двотижневе «Дабл»-меню сніданків для учнів 1-4 (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше), які розроблені відповідними спеціалістами та затверджені директором товариства.
У зазначеному пункті Додатку № 3 до тендерної документації не було зазначено, що учасникам необхідно надавати у складі тендерної пропозиції саме меню, яке погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
Крім цього, у вказаному пункті Додатку 3 мова йде за учасника-переможця, щоб забезпечував харчуванням дітей за меню, погоджене з Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
VI. По-шосте, згідно п. 5 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист про те, що останній зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість замовнику перевірити складські приміщення підприємства, які будуть використовуватися для обслуговування замовника з метою оцінки їх безпечності та відповідності для зберігання продуктів харчування.
Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції зазначений вище гарантійний лист № 82 від 09.02.2021р., чим виконало вказану ви
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка кух інвентар.pdf 22.02.2021 12:44
- довідка про наявність авто.pdf 22.02.2021 12:44
- довідка про працівників.pdf 22.02.2021 12:44
- ПротТК 23 16_02 дисквал_дод1-4.pdf 22.02.2021 12:44
- довідка про наявність обладнання.pdf 22.02.2021 12:44
- скарга до амку.PDF 22.02.2021 12:44
- довідка про наявність приміщення.pdf 22.02.2021 12:44
- рішення від 21.12.2017 № 9033-1.pdf 22.02.2021 12:44
- рішення від 31.01.2017 № 389.pdf 22.02.2021 12:44
- лист перевірка складів-1.pdf 22.02.2021 12:44
- рішення від 25.02.2021 № 3462 + лист Замовнику .pdf 25.02.2021 19:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 № 4273.pdf 09.03.2021 18:32
- рішення від 05.03.2021 № 4273.pdf 11.03.2021 21:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2021 12:45
Дата розгляду скарги:
05.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2021 19:03
Причина:
Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.03.2021 21:09
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.03.2021 21:09
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
58b61b606a9449358e04782ff1955347
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-26-000532-a.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги та
щодо незаконного рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" вчинене тендерним комітетом Школи І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва за предметом: ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 26 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 082 840,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»).
26 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 11.02.2021р. о 10-29 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Так, 12.02.2021р. 12-30 годин, відбувся аукціон.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ Учасники Сума пропозиції
1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 940 303,10
2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Зазначений аукціон завершився о 12:51 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 940 303,10 грн.
Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
16.02.2021р., о 12-03 год., тендерним комітетом Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами:
1. Жодних документів, що підтверджують наявність приміщень: чи то офісу, чи то складських, чи то інших приміщень в м. Києві немає. І абсолютно не зрозуміло, як вони будуть задіяні в харчуванні дітей. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, складське приміщення, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого приміщення та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
2. Машини знаходяться в Дніпропетровській області (Дніпрі), а не в Києві. Там зареєстровані, там використовуються, там проходять техогляд. Яким чином ці машини будуть використовуватися в місті Києві незрозуміло. Ніяких документів щодо наявності машин для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини в місті Києві немає.
3. Не виникають питання щодо того, що кухонний інвентар може бути доставлений і може використовуватися в організації харчування, але виникають питання щодо обладнання, зокрема холодильного, яке як свідчить довідка № 811 від 09.02.2021р. стаціонарно знаходиться і використовується в місті Дніпро за адресою вул. Юдіна, 6. Якщо продукція буде зберігатися там, то яким чином вона щоденно буде доставлятися в школи. Відомостей щодо наявності відповідного обладнання в місті Києві учасник не надав. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, холодильне обладнання, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, та не відповідає вимогам щодо зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого обладнання та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
4. Не має сумніву в тому, що організація має досвідчених працівників, які мають всі можливості для роботи крім одної – всі вони зареєстровані за місцем проживання в Дніпрі або в Дніпропетровські області і яким чином вони будуть працювати в Києві, не маючи а ні житла, а ні реєстрації, невідомо.
5. Учасником надані два двотижневих меню: «дабл»-меню і стандартне двотижневе меню харчування дітей. Меню затверджені самим учасником, без погодження Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
6. Члени тендерного комітету констатують, що наявність листа не дає можливості перевірки складських приміщень в зв’язку з їх знаходженням на відстані 450 км., від місця надання послуг.
Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
I. По-перше, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, також додати діючий договір оренди – витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 812 від 09.02.2021р., про те, що має в наявності складське приміщення загальною площею 1335,1 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Юдіна, 6, м. Дніпро, Дніпропетровська область, що знаходиться у користуванні на підставі договору оренди. Також, був наданий договір оренди складського приміщення та документи, що підтверджують оплату за користування приміщенням. Крім цього, був наданий витяг з державного реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів, а також, сканована копія з оригіналу рішення про державну реєстрацію потужності.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції складське приміщення, що знаходиться на відстані менше чим 450 км., до місця надання послуг, тобто складське приміщення, що знаходиться у м. Києві. (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
II. По-друге, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого транспорту).
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 67 від 09.02.2021р., та документальне підтвердження про наявність у користуванні автотранспортних засобів в кількості 4 одиниць.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції автотранспортні засоби, що знаходиться у м. Києві.
III. По-третє, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільних їдалень загальноосвітніх шкіл.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 811 від 09.02.2021р., № 813 від 09.02.2021р. та документальне підтвердження про наявність у власності необхідного холодильного обладнання та кухонного інвентарю.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції відповідне обладнання, що знаходиться у м. Києві.
IV. По-четверте, п. 2 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 88 від 09.02.2021р., про наявність у останнього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції працівників відповідної кваліфікації, щоб вони були зареєстровані та мали житло за місцем надання послуг (м. Київ).
V. По-п’яте, згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник-переможець забезпечує харчування дітей школи, що проводиться за двотижневим меню затвердженим головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві в режимі «дабл»-меню або мультипрофілю «Шведський стіл» (за попереднім погодженням з адміністрацією школи). Мультипрофільне харчування «дабл»-меню передбачає пропозицію двох страв на вибір, мультипрофільне харчування «Шведський стіл» передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо…..
Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше) та Примірне двотижневе «Дабл»-меню сніданків для учнів 1-4 (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше), які розроблені відповідними спеціалістами та затверджені директором товариства.
У зазначеному пункті Додатку № 3 до тендерної документації не було зазначено, що учасникам необхідно надавати у складі тендерної пропозиції саме меню, яке погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
Крім цього, у вказаному пункті Додатку 3 мова йде за учасника-переможця, щоб забезпечував харчуванням дітей за меню, погоджене з Головним управлінням Дер
Пов'язані документи:
Учасник
- лист перевірка складів-1.pdf 22.02.2021 12:34
- довідка про наявність авто.pdf 22.02.2021 12:34
- довідка про наявність приміщення.pdf 22.02.2021 12:34
- скарга до амку.PDF 22.02.2021 12:34
- довідка про працівників.pdf 22.02.2021 12:34
- довідка кух інвентар.pdf 22.02.2021 12:34
- рішення від 31.01.2017 № 389.pdf 22.02.2021 12:34
- ПротТК 23 16_02 дисквал_дод1-4.pdf 22.02.2021 12:34
- рішення від 21.12.2017 № 9033-1.pdf 22.02.2021 12:34
- довідка про наявність обладнання.pdf 22.02.2021 12:34
- Заперечення оскарження 24.02.2021 13:46
- протТК скасування дискваліфікації 19.03.2021 14:00
- рішення від 25.02.2021№3485+лист замовнику.pdf 25.02.2021 18:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 №4272.pdf 09.03.2021 18:39
- рішення від 05.03.2021№4272.pdf 11.03.2021 19:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2021 12:35
Дата розгляду скарги:
05.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2021 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2021 19:40
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
замовник виконав рішення АМКУ