-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Торги не відбулися
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 18:47 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ЩОДО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ
Номер:
b049608b4e7a402eaaaaffc0ea444078
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-010687-b.a1
Назва:
ЩОДО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога передбачена Додатком № 1 п.6, а саме: «Довідку складену у довільній формі про наявність на території м. Харкова/Харківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Харкова/Харківської області або посадової особи, з робочим місцем на території м. Харкова/Харківської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.» Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Зауважуємо, що згідно Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1469 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» (Розділ ІІ «Вимоги до провадження ліцензіатом господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» Пункт 2.2) не зазначено, що постачальник повинен мати структурний підрозділ або посадову особу, з робочим місцем до відповідної області або міста.
Наголошуємо, що існує безліч способів оперативного листування та передачі інформації та/або документів між Постачальником та Споживачем електричної енергії, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду та ін. Учасник має в наявності точку контакту (офіс) для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів, для організації прийому і обслуговування споживачів, офіційний сайт в мережі Інтернет та мобільне представництво в усіх обласних центрах України, робота якого полягає у наданні цілого комплексу послуг: укладання договорів, видача довідок і консультації по особовому рахунку, оформлення технічної документації, тощо. Цього цілком достатньо для забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Тому звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги яка не впливає на якість товару, не підтверджує кваліфікацію учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 17:44
Вирішення:
Замовником розглянуто Вашу вимогу, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено