-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти за (Бензин, дизельне паливо)
Завершена
745 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 726.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 726.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 18:13 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам тендерної документації
Номер:
393688b00569422ebc2a4848ece8fd78
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-010528-b.a1
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам тендерної документації
Вимога:
1) Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ», всупереч вимог п.10 Додатку №2 до тендерної документації, не надало ліцензії роздрібну торгівлю пальним та на право зберігання пального на АЗС у м.Броди, що є невідповідністю умовам технічної специфікації, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ»
2) Листи-Відгуки, подані ПП «ОККО КОНТРАКТ» у своїй пропозиції не містять усіх обов’язкових реквізитів (не вказано обсяг закупівлі), передбачених п.3 додатку №1 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
3) Зразки талонів надані у пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» лише з лицьової сторони, всупереч вимог п.4 Додатку №2 до тендерної документації, та підписані не власником (емітентом) талонів (ПП «ОККО КОНТРАКТ» підтвердило що воно не є емітентом талонів), що є невідповідністю умовам технічної специфікації, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ».
4) Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надало інформацію, що вимагалася Замовником у п.3.1 та п.3.7. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме «Інформація від учасника про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій), що є невідповідністю вимогам тендерної документації та є беззаперечною підставою для відхилення пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно з абз. 2 п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, Просимо звернути увагу на порушення Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ", а також звертаємось із вимогою щодо відхилення пропозиції Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що, у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2021 15:46
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно Приміток Тендерної документації: В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ" в складі своєї тендерної пропозиції надано лист роз’яснення, згідно якого заначено наступне:
З 01.07.2019 р. набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», в частині запровадження ліцензування зазначених видів господарської діяльності та введення в дію Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 ПКУ) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального. Також Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628) внесені зміни до Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі Закон №481), які набули чинності з 01.07.2019 року. Статтею 1 Закону №481 визначено, зокрема, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;місце зберігання - місце, яке використовується для зберігання спирту, або приміщення, яке використовується для зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, відомості про місцезнаходження якого внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання. Відповідно до статті 15 Закону №481 суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Водночас стаття 15 Закону №481 зазначає, що суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Тобто, чинним законодавством не передбачений обов’язок суб’єкта господарювання на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС, які мають відповідні діючі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Повідомляємо, що у нас, ПП «ОККО КОНТРАКТ», наявна ліцензія на оптову торгівлю пальним, що відповідає усім вимогам податкового законодавства. При здійснення своєї господарської діяльності ПП «ОККО КОНТРАКТ» використовує АЗС на підставі договорів про надання послуг з партнерами ТОВ «ОККО Драйв» і ТОВ «ОККО Схід». На усі АЗС, які ми вказуємо у складі тендерної 2 пропозиції, видані ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що можна перевірити у Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним за посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html. З вище викладеного випливає, що у складі тендерної пропозиції ми не можемо надати ліцензії на зберігання пального на АЗС, які ми пропонуємо, оскільки вище згадане законодавство України не передбачає наявність такої ліцензії у разі наявності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на АЗС.
Відповідно до вимог п. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Відомості щодо обсягів закупівлі містяться в наданих Учасником Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, накладних та аналогічних договорах.
1) Згідно вимог вимог п.4 Додатку №2 до Тендерної документації: «Копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне (єдиного зразка, єдиного бренду), що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС/АЗК. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання). Якщо власник (емітент) талонів здійснює господарську діяльність без використання печатки надається оригінал листа, датованого, від власника (емітента) талонів із зазначенням цього.». Відтак, вимогами п.4 Додатку №2 до Тендерної документації не передбачено обов’язку надавати такі документи в складі Тендерної пропозиції.
Відповідно до п.6 ч. 2 Додатку№1 до Тендерної документації «Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)» відтак, Учасник не мав обов’язку надавати таку інформацію в складі пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено